jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

انواع کفش سربازی و کاربردهای آنها

پوتین سربازی و یا پوتین نظامی یکی از انواع کفش ایمنی ساق بلند ( پوتین ایمنی ) است که برای تمامی سربازان و افراد شاغل در حوزه نظامی، بسیار مهم و ضروری است. محیط های نظامی نیز همانند دیگر محیط های کاری دارای خطراتی است و و حوزه خدمت افراد با یکدیگر متفاوت است. از این رو پوتین سربازی نیز دارای انواع متنوعی است و مانند سایر انواع کفش ایمنی، پوتین ایمنی سربازی هم علاوه بر دارا بودن ویژگی های عمومی و مهم ایمنی و مراقبتی، بسته به شرایط محیط کاری مورد نظر، از ویژگی های تخصصی ایمنی نیز برخوردار هستند. پوتین سربازی دارای ساق بلند و مناسبی است و از مچ تا ساق پاها را بخوبی پوشش داده و از آنها محافظت می کند. بهتر است کفش سربازی دارای وزنی سبک باشد تا در حین استفاده کمترین فشار بر روی پاها تحمیل شده و فرد بسرعت دچارخستگی و فرسودگی نشود. بطور کلی هر پوتین نظامی برای شرایط سخت و دشوار طراحی و تولید می شود و از این رو باید کاملاً راحت و مناسب و در عین حال مقاوم باشد.

کفش سربازی تکاوری

ویژگی های پوتین نظامی مناسب و با کیفیت

چرم طبیعی، بهترین انتخاب برای تهیه پوتین ایمنی سربازی و نظامی است چرا که مقاومت بسیار بالایی دارد و کاملاً ضد آب است. ضد آب و ضد رطوبت بودن در پوتین نظامی بسیار اهمیت دارد. پوتین ایمنی سربازی و نظامی باید در عین دارا بودن دوام و استحکام بالا و مقاومت مطلوب، بسیار راحت و تا حد مطلوبی منعطف باشد. با توجه به اینکه سربازان و نظامیان برای ساعات طولانی و در شرایط سخت و طاقت فرسا پوتین خود را به پا دارند دارای یک چنین ویژگی هایی بسیار مهم و ضروری است. زیره های پوتین های سربازی بطور معمول از جنس لاستیکی یا رابر می باشد. داخل پوتین ایمنی سربازی باید کاملاً ضد تعریق و بهداشتی طراحی شود و امکان جریان هوا در آن وجود داشته باشد تا پاها در دراز مدت دچار ناراحتی و بیماری های مختلف نشوند. رویه پوتین نظامی باید بگونه ای باشد که از ورود اشیاء تیز و خطرناک به درون کفش و آسیب دیدن پاها جلوگیری کند.

کفش سربازی

انواع پوتین ایمنی سربازی بر مبنای نوع استفاده

بطور کلی می توان انواع پوتین ایمنی را به چهار طبقه بندی پوتین ایمنی مخصوص سرباری اجباری، پوتین ایمنی مخصوص محیط های جنگلی، پوتین ایمنی مخصوص محیط های گرم و بیابانی و پوتین ایمنی مخصوص محیط های کوهستانی و سرد تقسیم نمود. پوتین سربازی اجباری بطور معمول سنگین تر از سایرین می باشد و از جنس پلیمر و بدنه آن پلاستیکی است. این نوع پوتین سربازی، قیمت ارزان تری نسبت به سایر مدل های پوتین نظامی دارد و باید همیشه به آن واکس زد تا عمر بیشتری داشته باشد.

پوتین ایمنی مخصوص محیط های جنگلی معمولاً برای استتار هم رنگ گیاهان طراحی می شود و بسیار نرم و راحت و منعطف و کاملاً ضد آب و ضد رطوبت است. پوتین های نظامی مخصوص بیابان ها نیز هم رنگ محیط به جهت استتار تولید می گردند و بسیار راحت و منعطف می باشند. این نوع از انواع پوتین ایمنی نظامی باشد بگونه ای طراحی شود که امکان نفوذ شن و ماسه به درون آن وجود نداشته باشد. این پوتین ها همچنین باید امکان عبور جریان هوا را داشته باشند تا پاها دچار تعریق و ناراحتی نشوند.

پوتین ایمنی مخصوص محیط های یخبندان و سرد نیز به رنگ سفید برای استتار در محیط های برفی تولید می شوند و درون آنها یک لایه پشمی برای گرم نگه داشتن پاها تعبیه شده است. زیره این نوع پوتین ایمنی از زیره تی پیو می باشد و برآمدگی هایی دارد که مانع از لیز خوردن فرد در سطوح یخ زده می گردد.

انواع پوتین سربازی ایمنی تولید شده در شرکت ایمن گستر جسور

معرفی انواع پوتین سربازی ایمنی تولید شده در شرکت ایمن گستر جسور

برای تهیه و انتخاب پوتین سربازی و نظامی لازم است که کیفیت پوتین، شرایط و موقعیت محل مورد استفاده و نیز سایز درست پا در نظر گرفته شود. کفشی که برای پاها بزرگ تر و یا کوچکتر باشد موجب عدم راحتی فرد شده و در طولانی مدت آسیب هایی را برای فرد بدنبال خواهد داشت. شرکت ایمن گستر جسور انواع تولیدات خود را در حوزه سربازی و مشاغل نظامی شامل کفش سربازی، کفش سربازی تکاوری، کفش سربازی سفید، پوتین مرزبانی پاراشوت و کفش سربازی مرزبانی با کیفیت بالا، رویه چرم و مواد اولیه درجه یک و همچنین همگام با تکنولوژی های روز دنیا در این زمینه تولید و در اختیار مشتریان گرانقدر قرار می دهد.

این مجموعه در تلاش است که رضایتمندی کامل مشتریان را در این حوزه بصورت کامل بدست آورد و برای رسیدن به این هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نمی نماید. انواع پوتین ایمنی سربازی و نظامی با رعایت تمامی استانداردها و فاکتورهای تولید با کیفیت تهیه می شوند و در دسترس مخاطبان و علاقمندان قرار می گیرند. کیفیت، اصالت و حرفه ای بودن خط مشی شرکت ایمن گستر جسور در تولید تمامی محصولات خود می باشد.

jasoorshoes-logo-tab