09148367494

04135556962

انواع کفش طبی و کاربردهای آن

در دنیای امروز صنعت تولید کفش در هر حوزه ای بطرز چشمگیری پیشرفت نموده است و توانسته نقش پررنگی را در پیشبرد اهداف مختلف در زمینه های گوناگون ایفا کند. از جمله این صنایع، صنعت پزشکی و توسعه سلامت می باشد و انواع کفش استاندارد و تخصصی تحت عنوان کفش های طبی راهگشای بسیاری از مشکلات بیماران و افراد مختلف با مشکلات حرکتی و … هستند. در واقع فراهم نمودن شرایط بهتر و مساعدتر در جهت برطرف نمودن مشکلات پاها مهمترین و اصلی ترین علت طراحی و تولید انواع کفش طبی می باشد. مواد اولیه بکار رفته در تولید این دسته از کفش ها بسیار سبک هستند و طراحی و تولید آنها بصورت کامپیوتری و کاملاً تخصصی صورت می پذیرد. باید به این نکته توجه داشت که برخی از انواع کفش طبی بصورت کاملاً تخصصی و منحصر بفرد و با در نظر گرفتن وضعیت بیومکانیکی و عملکردی و همچنین ساختار بدنی و نحوه راه رفتن فرد طراحی و تولید می شود. بعبارت دیگر فاکتورهایی نظیر اندازه و مشخصات پا، میزان و نحوه حرکت مفصل قوزک پا در حالت ایستاده و حین راه رفتن در تولید تخصصی برخی از کفش های طبی جهت تولید کفش طبی منحصر بفرد لحاظ می گردند. در حقیقت بکارگیری انواع کفش ایمنی طبی با کیفیت بالا و استانداردهای لازم در پیشبرد درمان و بهبود وضعیت افراد دارای آسیب و ناراحتی در ناحیه پاها بسیار حائز اهمیت است.

کفش طبی جسور

کاربردهای انواع کفش طبی

استفاده از انواع کفش طبی نه تنها موجب بهبود وضعیت پاها و رفع ناراحتی آنها می شود بلکه به برطرف نمودن مشکلاتی همانند پا درد، درد لگن و درد پایین کمر که از ناهنجاری‌های موجود در ساختار یا عملکرد پاها ناشی می‌شوند کمک شایانی می کند. بعبارت کلی بهترین و کارآمدترین و در عین حال ساده ترین و در دسترس ترین راه درمان بیماری‌ها و مشکلات پاها استفاده از انواع کفش طبی تخصصی و استاندارد است. از جمله مهمترین کاربردهای انواع کفش طبی تخصصی و استاندارد، بهبود یافتن توانایی افراد در دویدن، راه رفتن و حتی پریدن با کمک به بهبودی و کاهش یافتن درد و تورم ناشی از مشکلات پاها، کمک به بهبود پیدا کردن سلامت پاها و زانوها، برطرف شدن عوارض و مشکلات ایجاد شده در دیگر نواحی بدن از جمله کمر و لگن، پیشگیری نمودن از بروز برخی مشکلات و بیماری های پاها در آینده و … هستند.

معرفی انواع کفش طبی تخصصی

همان طور که پیش تر گفته شد اصلی ترین کاربرد انواع کفش طبی استاندارد، بهبود وضعیت افراد مبتلا به مشکلات، بیماری‌ یا ناهنجاری پاها می باشد. کفش طبی با توجه به شرایط و نوع و میزان ناراحتی و آسیب افراد دارای انواع مختلفی است. تعدادی از انواع کفش طبی استاندارد و تخصصی شامل کفش‌های راحتی  (Wide-fitting)، کفش‌های با پاشنه های تقویت شده، کفش‌های دارای زبانی تخت، کفش‌های دارای کفی متحرک و کفش طبی کف پای صاف می باشند. کفش طبی راحتی برای افرادی مناسب است که پاهای آنها در هنگام استفاده از کفش های معمولی دچار ناراحتی شده و سبب بروز آسیب هایی نظیر ایجاد پینه، تاول یا چکشی شدن انگشت‌های پاها می گردد. کفش طبی با پاشنه تقویت شده برای افرادی که به پایداری بیشتری احتیاج دارند نظیر سالمندان مناسب و ایده آل می باشد. قیمت هر کفش طبی نیز بسته به فاکتورهایی نظیر نوع برند، محل خرید، نوع کفی یا کفش (ساده، سفارشی و …)، پوشش بیمه درمانی و … تعیین می شود. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که برای دریافت نتیجه ایده آل هر فرد از کفش ایمنی منحصر بفرد و تخصصی مناسب شرایط و وضعیت خود استفاده کند.

کفش طبی جسور

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده موفق انواع کفش طبی تخصصی و استاندارد

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص لازم در زمینه طراحی و تولید انواع کفش طبی تخصص و استاندارد واقع در شمال غرب کشور، مفتخر است که محصولات و خدمات خود را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن به مشتریان گرامی ارائه نماید. برای تولید کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، طرز راه رفتن و گام برداشتن افراد مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت بهترین نوع کفش طبی تولید و ارائه خواهد شد. این مجموعه می کوشد تا با ارائه بهترین ها در این حوزه گامی محکم و استوار در جهت اعتلای سلامت و بهروزی ایرانیان عزیز بردارد و در این راه بیش از پیش استمرار می ورزد.

jasoorshoes-logo-tab