jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

بررسی ابعاد مختلف کفش ایمنی در افزایش بازدهی و راندمان کاری افراد

بر کسی پوشیده نیست که بکارگیری تجهیزات ایمنی بخصوص کفش ایمنی در محیط های کاری موجب بهبود عملکرد کارکنان خواهد شد. پاها قلب دوم انسان می باشند و سلامت و راحتی آنها در حین کار موجب حفظ سلامت و شادابی فرد و در نتیجه راندمان کاری مطلوب وی خواهد شد. کفش ایمنی که در انواع مختلف موجود است که وظیفه محافظت از پاها و حفظ سلامت و ایمنی آنها را بر عهده دارد. با انتخاب کفش ایمنی مناسب و منطبق با شرایط و نوع محیط کاری، می توان تا حد زیادی از خسارات و صدمات ناشی از خطرات مختلف در حین کار کاست. بر طبق آمار جهانی، بیشترین آسیب های وارد شده به افراد از ناحیه پاهاست که همین امر لزوم استفاده از کفش ایمنی را بیش از پیش نشان می دهد. در واقع، در مشاغل مختلف، شرایط منحصر بفرد محیطی و کارهای گوناگونی انجام می گردد و بسیار حائز اهمیت است که کفش ایمنی مورد استفاده، ایمنی و راحتی کامل پاها را فراهم کند. قبل از انتخاب و تهیه کفش ایمنی مناسب می باید شرایط محیط کاری مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد و انواع خطرات غیرمترقبه احتمالی در آنها پیش بینی گردد. بعبارت دیگر، کفشی که بر این اساس انتخاب شود بیشترین بهره وری را داراست و به بهترین شکل ممکن، ایمن سازی فرد را محقق می سازد.

بررسی ابعاد مختلف کفش ایمنی در افزایش بازدهی و راندمان کاری افراد

بررسی ویژگی ها و ابعاد مختلف کفش ایمنی

مهم ترین و اساسی ترین ویژگی کفش ایمنی، استحکام و مقاومت کفش ایمنی در برابر خطرات مختلف می باشد. در واقع کفش ایمنی باید بخوبی از پاها در برابر آسیب های ناشی از خطرات مختلف در حین کار محافظت کند. برای مثال در مکان هایی که خطر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها زیاد است باید از کفش ایمنی دارای سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی استفاده شود. یک کفش ایمنی ایمنی استاندارد و با کیفیت نه تنها باید محکم، مقاوم و مستحکم باشد بلکه باید طراحی ارگونومیک و راحتی پاها و نیز لحاظ نمودن فاکتورهای حفظ بهداشت در هنگام تولید آن نیز کاملاً در نظر گرفته شود. بعبارت دیگر، بسیار مهم است که کفش ایمنی مورد استفاده علاوه بر دارا بودن ویژگی های تخصصی و ایمن سازی، راحت و منعطف باشد تا کمترین فشار و ناراحتی و خستگی به پاها تحمیل گردد. رویه کفش ایمنی باید علاوه بر مقاومت بالا، جریان هوا را بخوبی از خود عبور دهد تا در ساعات طولانی کار، پاها دچار تعریق و ناراحتی نشوند و فرد کاملاً در آنها احساس راحتی کند.

مزایای استفاده از کفش ایمنی استاندارد و تخصصی در محیط های کاری

بطور قطع مهم ترین و اصلی ترین مزیت استفاده از کفش ایمنی، ایمن سازی و حفظ سلامت و ایمنی افراد در حین کار است. اگر در یک محیط کاری فرد بلحاظ بکارگیری تجهیزات ایمنی در سطح مطلوب و استانداردی نباشد مسلماً بلحاظ روحی و جسمی در شرایط مناسبی قرار ندارد که همین موضوع عدم تمرکز، کاهش اعتماد بنفس و در نهایت کاهش بازدهی و راندمان کاری فرد را در پی خواهد داشت. از این رو بسیار اهمیت دارد که کارگران در هنگام کار از تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی استاندارد و تخصصی که راحت و شکیل باشد استفاده کنند که هم بلحاظ جسمی و هم روحی در سطح خوبی قرار داشته باشند. این موضوع موجب می شود که افراد با روحیه بالا و با تمرکز بالاتری به کار و فعالیت بپردازند که همین موضوع افزایش راندمان کاری و توسعه و موفقیت بیش از پیش کسب و کار را بهمراه خواهد داشت.

کفش ایمنی یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی در محیط های کاری

کفش ایمنی از جمله تجهیزات ایمنی است که تقریباً در هر کسب و کار حرفه ای مورد نیاز است. بکارگیری کفش ایمنی نامناسب، فشار زیادی را در حین کار به فرد وارد می کند و او را خسته و فرسوده می نماید. این مسئله در دراز مدت سبب بروز مشکلات جدی تری از جمله کمر درد و انواع درد مفاصل در فرد خواهد شد. بنابراین توجه به این نکته بسیار مهم است که حتماً کفش ایمنی استاندارد و دقیقاً منطبق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر انتخاب شود. بطور کلی، بکارگیری یک کفش ایمنی و یا پوتین ایمنی استاندارد و مناسب، ارتباط مستقیمی با افزایش بازدهی کارگران و توسعه و موفقیت کسب و کارها دارد.

بررسی ابعاد مختلف کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور با سال ها تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا و دارای استانداردهای روز دنیا مفتخر است که محصولات خود را به مشتریان گرامی تقدیم می نماید. این مجموعه در تلاش است که با استفاده از دانش و تخصص روز دنیا، کفش ایمنی مناسب و استاندارد برای مشاغل گوناگون بخصوص مشاغل پرخطر را تأمین نماید تا بتواند راه را برای ایمن سازی هر چه بهتر نیروی انسانی و رضایتمندی آنها و نیز توسعه کسب و کارها هموار نماید.

jasoorshoes-logo-tab