09148367494

04135556962

بررسی انواع کفش طبی و ساختار و اجزای تشکیل دهنده آنها

در دنیای امروز، استفاده از انواع کفش طبی برای پیشبرد اهداف مختلف، بسیار متداول بوده و بطرز چشمگیری رو به افزایش است. در واقع، بیشترین و اصلی ترین کاربرد کفش های طبی، مسائل مربوط به پزشکی و سلامت ائم از درمان و مدیریت مشکلات پا و اندام تحتانی می باشد و هر کفش ایمنی با در نظر گرفتن شرایط بیمار و نوع بیماری و یا ناراحتی و یا آسیب دیدگی او و بصورتی کاملاً تخصصی انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای استفاده از انواع کفش طبی در پیشبرد پروسه درمان، برطرف ساختن پیامدهای ناهنجاری های بیومکانیکی، کمک به بهبود عملکرد مفصل و همچنین کاهش دادن سایش و فشار وارده می باشند. بطور کلی، فراهم نمودن شرایط بهتر و مساعدتر در جهت برطرف نمودن مشکلات پاها مهمترین و اصلی ترین علت طراحی و تولید انواع کفش طبی می باشد. انواع کفش ایمنی بصورت کاملاً تخصص و با بکارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا تولید شده و بسته به شرایط و نوع نیاز هر فرد مورد استفاده قرار می گیرند. برای بیماری ها و آسیب های مختلف شامل مواردی که شکل و عملکرد پا در آن بدلیل ناهنجاری های مادرزادی، تروما یا جراحی تفاوت دارد؛ اختلاف طول پاها، بیماری عروق محیطی با آتروفی پوست و ناخن در پا، راه رفتن غیر طبیعی و اختلال در تحرک و … از انواع کفش طبی تخصصی و استاندارد استفاده می شود.

کفش طبی جسور

کاربردها و مزایای استفاده از انواع کفش طبی

انواع کفش ایمنی بطور معمول دارای دو کاربرد اولیه و ثانویه می باشند که کاربردهای اولیه آن شامل محافظت و نیز جبران ناهنجاری ها است و کاربردهای ثانویه آن دربرگیرنده مد روز، مشاغل مختلف و انجام برخی کارهای خاص می باشد. همان طور که پیش تر ذکر شد کفش های طبی معمولاً بصورت تخصصی و منحصر بفرد برای هر فرد بسته به نوع نیاز او طراحی و تولید می شود. از این رو، سبک های کفش طبی نیز دارای تنوع بسیار بالایی است. تعدادی از انواع سبک کفش های طبی شامل کفش بندی، کفش آکسفورد، کفش derby، کفش moccasin-style، صندل، کفش رسمی و انواع کفش ورزشی هستند. بهترین و کارآمدترین و در عین حال ساده ترین و در دسترس ترین راه درمان بیماری‌ها و مشکلات پاها استفاده از انواع کفش طبی تخصصی و استاندارد است. در واقع، استفاده از کفش طبی، ساده ترین و کارآمدترین راهکار برای بهبود وضعیت و شرایط افراد دارای آسیب و ناراحتی در پاها و نیز نواحی تحتانی می باشد.

معرفی کلی ساختار و برخی از اجزای تشکیل دهنده انواع کفش طبی

هر کفش طبی استاندارد دارای ساختار و اجزای مختلف و تخصصی می باشد. رویه کفش طبی شامل فضای قرارگیری انگشتان ( بخش برجسته کفش محلی برای قرارگیری انگشتان )، کلاهک انگشت، vamp، زبانه ( محافظ بندها و تسمه ها ) و همچنین quarters ( قسمت پشتی کفش و متشکل از اجزاء داخلی و خارجی ) می باشد. از سوی دیگر کفی داخلی کفش های طبی از مواد نرم تولید شده و صاف و هموار و بسیار راحت باشند. کفی بیرونی کفش طبی دارای تماس مستقیم با زمین بوده و دارای جنسی از مواد انعطاف پذیر نظیر چرم، لاستیک، کرپ یا مواد ترکیبی و مصنوعی می باشد. همچنین کفش های طبی شامل بخش های فرعی همچون پاشنه، قسمت منحنی زیر پا، قسمت بالایی پشت پا و قسمت حمایت کننده پشت مچ پا هستند.

کفش طبی جسور

شرکت ایمن گستر جسور یک برند موفق در زمینه تولی انواع کفش طبی تخصصی

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از برند های موفق در زمینه تولید انواع کفش طبی تخصصی و استاندارد واقع در شمالغرب کشور، مفتخر است که خدمات و محصولات خود را با بهترین کیفیت و همگام با تکنولوژی روز دنیا به مشتریان و علاقمندان ارائه دهد.  جهت تولید کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، طرز راه رفتن و گام برداشتن افراد مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت بهترین نوع کفش طبی تولید و ارائه می گردد. این شرکت در تلاش است که با ارائه خدمات خود در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی شایسته در این حیطه گامی محکم و ارزشمند برای اعتلای سلامت و تندرستی هموطنان گرامی بردارد و در این راه بیش از پیش استمرار می ورزد. دارا بودن سال ها اعتماد و رضایتمندی مشتریان گرانقدر گواهی بر موفقیت این مجموعه در این عرصه است.

jasoorshoes-logo-tab