jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

بررسی شرایط و روند تولید کفش ایمنی در تبریز

کفش ایمنی در تبریز از دیرباز تاکنون بسیار مورد توجه کسب و کارها و واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانجات نه تنها در تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی بلکه در تمام شهرهای ایران از جمله تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، کرمان و … بوده است. در حقیقت بدلیل دارا بودن پتانسیل بالا و وجود مواد اولیه درجه یک از جمله چرم طبیعی و مصنوعی، تبریز را می توان یکی از قطب های اصلی تولید کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد در کشور دانست. کیفیت، دوام و مقاومت جزو فاکتورهای مهم و اصلی تولید کفش ایمنی در تبریز است. با توجه به اینکه کفش ایمنی از جمله مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات ایمنی مورد استفاده در محیط های کاری قلمداد می شود لزوم تولید کفش ایمنی استاندارد و منطبق با استانداردهای جهانی امری بدیهی است. تولید کفش ایمنی در تبریز بخصوص در سال های اخیر رشد و توسعه قابل توجهی داشته است. کیفیت بالای تولیدات سبب افزایش عرضه و تقاضا در تبریز شده است. مواد اولیه بکار برده شده در ساخت کفش ایمنی تبریز کاملاً مرغوب و درجه یک بوده و بکارگیری چرم طبیعی و شاخص تبریز نیز گواهی بر این ادعا است. کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه در انواع مختلف و بصورت تخصصی برای انواع محیط های کاری در تبریز تولید می شوند. در ادامه به بررسی انواع، خصوصیات و کاربردهای کفش ایمنی خواهیم پرداخت.

خصوصیات کفش ایمنی تبریز

تولید کفش ایمنی در تبریز همواره با پیشرفت ها و رشد قابل ملاحظه ای روبرو بوده است. بدون شک می توان کفش ایمنی تبریز را در رده بهترین و با کیفیت ترین ها در حوزه خود قرار داد. بطور کلی کفش ایمنی تبریز دارای خصوصیات مهمی همچون مقاومت و استحکام، دوام بالا با توجه به محیط کاری مورد نظر و ایمنی بالا در برابر خطرات احتمالی محیط های کاری، کیفیت مطلوب و عمر مفید قابل قبول، راحتی فوق العاده با توجه به استفاده طولانی مدت از آن و نیز طراحی ظاهری زیبا و شکیل می باشد. مهم ترین عملکرد کفش ایمنی، ایمن سازی فرد در برابر خطرات احتمالی در حین کار می باشد اما کفش ایمنی باید علاوه بر دارا بودن این ویژگی، راحت و زیبا نیز باشد تا بلحاظ روانی هم برای فرد مفید باشد تا با آرامش و حس مثبت و راحتی کامل به کار و فعالیت بپردازد.

بررسی شرایط و روند تولید کفش ایمنی در تبریز

انواع کفش ایمنی و کاربردهای آنها

کفش ایمنی تبریز دارای دو دسته کلی کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه می باشد. هر یک از آنها نیز در انواع مختلف و با توجه به نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر طراحی و تولید می شوند. به انواع کفش های ایمنی ساق دار که برای شرایط مختلف تولید می شوند و از مچ و ساق پاها نیز محافظت می نمایند، کفش ایمنی ساق بلند گفته می شود. انواع کفش های ایمنی ساق کوتاه یا بدون ساق نیز برای استفاده در محیط هایی تولید می شوند که به خصوصیت گفته شده نیازی نیست و ملاک مراقبت از پاها از قسمت مچ به پایین است. انواع کفش ایمنی دارای سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی با هدف مراقبت از پاها در برابر خورد شدگی و له شدگی انگشتان ناشی از خطراتی همچون سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها طراحی و تولید شده اند. کفش ایمنی تبریز در انواع مختلف و با توجه به نیازهای متنوع با کاربردهای گوناگون با کیفیت هر چه تمام تر تولید شده و در دسترس مشاغل مختلف قرار می گیرد.

پوتین ایمنی سبلان
کفش ایمنی سبلان

مشاغل ملزم به استفاده از انواع کفش ایمنی

بدون شک بیش از 95% مشاغل و کسب و کارها نیازمند استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی در محیط های کاری خود می باشند. صنایع فلز و خودروسازی، راه و ساختمان و معدن، صنایع مرتبط با برق و انرژی، نفت و گاز، دارویی و بهداشت، کشاورزی، ورزش کوهنوردی و … از جمله مشاغلی هستند که افراد در آنها ملزم به استفاده از تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد می باشند. بعبارت کلی، کیفیت بسیار بالای کفش ایمنی تبریز بدلیل بکارگیری مواد اولیه درجه یک همچون چرم طبیعی تبریز میسر شده است و هدف از تولید آن، سلامت و نشاط نیروی انسانی و در نهایت شکوفایی و توسعه اقتصاد در کشور می باشد.

مشاغل ملزم به استفاده از انواع کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور از جمله برندهای مطرح و با سابقه در حوزه تولید انواع تجهیزات ایمنی از جمله انواع کفش ایمنی در تبریز و شمال غرب کشور است که بواسطه دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در این حوزه و تولید محصولات با کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی توانسته به جایگاه قابل توجهی در میان همتایان خود هم در کشور و هم در عرصه بین المللی دست یابد. این مجموعه با دارا بودن اعتماد و رضایتمندی مشتریان خود بیش از پیش و با قدرت هر چه تمام تر می کوشد تا در راه اعتلای ایمن سازی نیروی انسانی ایرانی گام هایی محکم تر و استوارتر بردارد. 

jasoorshoes-logo-tab