jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

بررسی مزایای استفاده از کفی طبی در انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات ایمنی است که می باید در تمام محیط های کاری بخصوص محیط های کاری پرخطر مورد استفاده قرار گیرد. کفش ایمنی مورد استفاده باید کاملاً بلحاظ ویژگی های تخصصی و ساختار، منطبق با محیط کاری مورد نظر باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشد و از پاها در برابر خطرات مختلف، مراقبت نماید. یک کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد باید علاوه بر دارا بودن ویژگی های عمومی و تخصصی در حیطه ایمن سازی، از راحتی و انعطاف مطلوبی نیز برخوردار بوده و فاکتورهای حفظ موارد بهداشتی در آن لحاظ شده باشد. با توجه به اینکه افراد برای طولانی مدت و در طول ساعات کاری از کفش ایمنی استفاده می کنند لازم است که کاملاً در آنها راحت باشند و در واقع کفش ایمنی بگونه ای باشد که کمترین فشار و خستگی به پاها در این بازه تحمیل شود. برای راحتی هر چه بیشتر کفش ایمنی، استفاده از کفی طبی یک راهکار فوق العاده است. کفی های طبی که بعنوان پد‌های مخصوص داخل کفش نیز نام برده می شوند، تکه ای‌ مسطح بشکل کف پا هستند که بطور معمول از جنس فوم، چرم، پلاستیک و یا سایر موارد مصنوعی تولید شده و در داخل کفش قرار می گیرند. بکاری انواع کفی طبی در کفش ایمنی موجب افزایش چشمگیر راحتی و انعطاف آن می گردد. در ادامه به بررسی انواع کفی طبی، مزایا و کاربردهای آنها خواهیم پرداخت.

مزایا و کاربردهای کفی طبی در انواع کفش ایمنی

استفاده از کفی طبی در کفش ایمنی، مزایای فراوانی دارد. بکارگیری کفی طبی در کفش ایمنی باعث قرار گرفتن پاها در موقعیتی متعادل و خنثی می شود. از طرفی فشار‌های وارد شده به کف پا نیز به بهترین شکل ممکن جذب می گردند. مهم ترین علت استفاده از انواع کفی طبی، برطرف نمودن مشکلات مختلف پاها می باشد. البته این تنها کاربرد کفی طبی نیست و می توان از کفی طبی در جهت راحت‌تر ایستادن، راه رفتن و دویدن نیز استفاده نمود. استفاده از کفی طبی در کفش ایمنی موجب می شود که فرد در حین کار کمتر دچار فشار، خستگی و ناراحتی شود و با آرامش، راحتی و آسودگی خاطر و با تمرکز بهتر به کار و فعالیت خود بپردازد. بعبارت کلی کاربردهای مهم کفی طبی شامل پشتیبانی نمودن از پاها و تنظیم پاها در راستای درست و دقیق، پیشگیری یا اصلاح نمودن دفرمیتی‌های پاها و یا برطرف کردن درد و ناراحتی ناشی از دفرمیتی پاها و همچنین بهبود کلی عملکرد و کارایی پاها و مچ پاها می باشند.

مزایای استفاده از کفی طبی در انواع کفش ایمنی

جنس و ساختار کفی طبی مورد استفاده در انواع کفش ایمنی

کفی طبی در انواع مختلف و با ویژگی های گوناگون تولید می شوند. در حالت کلی انواع کفی طبی در سه طبقه بندی قرار می گیرند که شامل کفی های نرم، کفی های نیمه سخت و کفی های سخت می باشند. همچنین کفی ها بلحاظ ساختار و شکل نیز به سه دسته کفی با حمایت کننده قوسی طولی، کفی کفش با پد متاتارسال و کفی با بالابر پاشنه تقسیم می شوند که هر یک کاربردهای متفاوتی دارند. بعبارت دیگر هر یک از این کفی های طبی دارای ویژگی ها و ساختار متفاوتی هستند که با توجه به شرایط خاص مورد نظر انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس و ساختار کفی طبی مورد استفاده در انواع کفش ایمنی

ضرورت و اهمیت بکارگیری کفی طبی در انواع کفش ایمنی

با توجه به اینکه مهم ترین کاربرد کفش ایمنی، حفاظت از پاها و ایمن سازی فرد در حین کار می باشد، استفاده از کفی طبی در ساختار کفش ایمنی می تواند تا حد زیادی، ایمنی و کیفیت کفش ایمنی را افزایش دهد. در واقع کفش ایمنی باید نه تنها با دوام و مستحکم باشد و از پاها در برابر خطرات مختلف در حین کار محافظت کند بلکه باید راحت و منعطف هم باشد. کفش ایمنی باید امکان جریان هوا را به داخل آن داشته باشد تا پاها در طولانی مدت دچار تعریق و ناراحتی نشوند. استفاده از کفی طبی موجب می شود که فرد در طولانی مدت به عارضه های مختلف ناشی از ایستادن و راه رفتن طولانی مدت در حین کار نشود.

ضرورت و اهمیت بکارگیری کفی طبی در انواع کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده انواع کفش ایمنی با کیفیت و کارآمد مجهز به کفی طبی مناسب با احترام محصولات خود را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. این مجموعه بواسطه دارا بودن سال های سال تجربه و بکارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا، در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و با دوام و در عین حال راحت و منعطف را طراحی و تولید و در دسترس همه قرار دهد و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

jasoorshoes-logo-tab