09148367494

04135556962

بررسی ویژگی های مهم انواع کفش طبی

کفش طبی در جهت جلوگیری و یا کمتر نمودن ناهنجاری های موجود در پاها و بهبود وضعیت آنها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بهترین و کارآمدترین راهکار برای بهبود و حتی درمان ناهنجاری ها و ناراحتی ها و آسیب های موجود در پاها استفاده از کفش ایمنی تخصصی و استاندارد و نیز منحصر بفرد با در نظر گرفتن نوع آسیب و شرایط فرد مورد نظر می باشد. استفاده از کفش مناسب و راحت رابطه مستقیمی با حفظ سلامت پاها دارد و می تواند تا حد زیادی به کاهش دردهای این ناحیه کمک کند. برعکس این موضوع نیز صادق است و یک کفش نامناسب و غیر استاندارد می تواند سبب افزایش مشکلات در ناحیه پاها شده و در طولانی مدت مشکلات عدیده ای را برای فرد ایجاد کند و سلامت او را به مخاطره بیاندازد. بعبارت کلی کفش مناسب نه تنها آسیب ها و ناهنجاری های پاها را بتدریج رفع می کند بلکه بواسطه ممانعت از فشار زیاد بر روی مفاصل و کمر و … از بروز مشکلات و آسیب های احتمالی هم جلوگیری می کند. از جمله آسیب ها و بیماری های مربوط به پاها و دیگر قسمت های بدن که ناشی از استفاده از کفش نامناسب هستند، آرتروز، کمر درد، فاشیای کف پا، پینه ی پا، دیابت، کف پای صاف، بورسیت، انگشت چکشی، خار پاشنه، قوس های بلند پا و صدماتی دیگر هستند. استفاده از کفش طبی تخصصی و مطابق با شرایط فرد هم در رفع مشکلات پاها می شود و هم در جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بخوبی عمل می کند.

بررسی ویژگی های مهم انواع کفش طبی

ویژگی های انواع کفش طبی استاندارد و مناسب

کفش طبی به کفش گفته می شود که برای حمایت از ساختار پا، مچ پا و ساق طراحی و تولید شده و نه تنها استفاده از آن موجب بهبود وضعیت پاها می گردد بلکه از بروز آسیب های احتمالی نیز در طولانی مدت جلوگیری می کند. کفش طبی استاندارد و تخصصی دارای اجزایی شامل لژ مناسب، پاشنه‌ی مناسب، بلندی قسمت پشتی کفش، داشتن زبانه، داشتن بند و نیز جنس چرمی آن می باشد. کفش طبی نسبت به کفش معمولی دارای فضای بیشتر برای راحتی هر چه بیشتر پاها درون کفش، پاشنه مناسب که موجب هدایت پاشنه پاها به سمت بالا و در نتیجه تحمیل فشار کمتر به که پاها می شود، جلوگیری از ساییدگی کفش و ساختار خاص می باشد. بعبارت کلی مهمترین ویژگی هر کفش طبی استاندارد و با کیفیت، راحتی پا و جلوگیری از مشکلات پا است. برای انتخاب یک کفش طبی مناسب و ایده آل باید به نکاتی از جمله توجه به سایز کفش‌ها، پوشیدن کفش‌ها و ارزیابی میزان راحتی پاها در آن، تطابق کامل کفش مورد نظر با شکل پاها، توجه به سینه کفش، توجه به پاشنه کفش، دارا بودن فضای کافی برای کفی طبی و نیز انتخاب کفش مناسب فعالیت مورد نظر دقت نمود تا کفش انتخابی بهترین عملکرد ممکن را برای فرد داشته باشد.

کاربردها و مزایای انواع کفش طبی

بطور قطع استفاده از کفش طبی استاندارد و مناسب وضعیت هر فرد در بهبود وضعیت و اصلاح نحوه راه‌رفتن و دویدن نقش بسیار مهم و موثری دارد. حتی می توان با قطعیت به این نکته اشاره کرد که کفش طبی استاندارد و مناسب سبب درمان تدریجی مشکلات و آسیب های وارده به فرد خواهد شد. بعبارت کلی مهمترین مزایای استفاده از انواع کفش طبی شامل محافظت از پاها، بهبود گردش خون، کاهش درد پاها، رفع مشکلات مربوط به پا و پاشنه و همچنین بهبود توانایی حرکتی هستند. از این حیث کاربرد مهم کفش طبی، درمان و کمک به بهبود وضعیت پاها می باشد.

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده نمونه کشوری در زمینه تولید انواع کفش طبی بصورت تخصصی و همگام با تکنولوژی های روز دنیا در این حوزه، محصولات و خدمات خود را با کیفیت هر چه تمام تر به مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور ارائه می کند. دریافت اطمینان و رضایتمندی مشتریان برای سالیان متوالی نشان از موفقیت و پیشرفت روز افزون این مجموعه دارد. شرکت ایمن گستر جسور می کوشد تا با ارائه بهترین ها در این حوزه گامی محکم و قاطع را در جهت اعتلای سلامت و بهروزی جامعه بردارد.

jasoorshoes-logo-tab