09148367494

04135556962

بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از کفش ایمنی ضد آب

کفش ایمنی ضد آب از جمله پرکاربردترین و تخصصی ترین انواع کفش ایمنی است و بکارگیری آن در حفظ ایمنی و سلامتی افراد در حین کار نقش تعیین کننده ای دارد. این نوع کفش ایمنی نیز همانند سایر انواع کفش ایمنی دارای ویژگی های تخصصی و منحصر بفردی است و ار دوام، استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. افرادی که در محیط‌های مرطوب، پرباران و محیط ‍‌هایی که در ارتباط مستقیم با آب و مایعات هستند باید علاوه بر دارا بودن تجهیزات ایمنی تخصصی همچون لباس مخصوص، کلاه ایمنی، دستکش و … از کفش ایمنی ضد آب در حین کار استفاده کنند. سر و کار داشتن با آب و رطوبت از جمله عوامل دخیل در بروز بیماری ها و ناراحتی های مفاصل و روماتیسم است و در دراز مدت مشکلات جسمی بسیاری را برای افراد بوجود می آورد. از این رو لازم است که پیش از هر چیزی، بکارگیری یک کفش ایمنی ضد آب و استاندارد بهمراه سایر تجهیزات تخصصی و مرتبط با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر در دستور کار قرار گیرد. بعبارت دیگر، کفش ایمنی ضد آب استاندارد و با کیفیت مانع از نفوذ آب، رطوبت و یا مایعات دیگر بدرون کفش شده و پاها را بخوبی از آسیب های ناشی از آنها در کوتاه مدت و یا طولانی مدت مصون نگه می دارد. بعنوان مثال، افرادی که در محیط کاری خود با برق سر و کار دارند حتماً باید از کفش ایمنی ضد آب استفاده کنند تا در هنگام مواجه شدن با محیط مرطوب و خیس و… دچار حادثه نشوند.

کفش ایمنی ضد آب

ویژگی های کفش ایمنی ضد آب

همانند سایر انواع کفش ایمنی، کفش ایمنی ضد آب نیز دارای ویژگی های تخصصی و منحصر بفرد است. محیط های خیس و مرطوب و یا آغشته به آب و یا مایعات دیگر، معمولاً بسیار لغزنده هستند. بنابراین بسیار مهم است که کفش ایمنی ضد آب کاملاً ضد لغزش باشند تا افراد شاغل در این گونه محیط های کاری سر نخورند و دچار حادثه نشوند. کفش ایمنی ضد آب باید کاملاً ضد ضربه بوده و به سرپنجه محکم فولادی و یا کامپوزیتی مجهز باشد. با توجه به اینکه بیشترین آسیب های وارد شده به کارگران از ناحیه پاها رخ داده است لزوم استفاده از کفش ایمنی مجهز به سرپنجه محکم و ضد ضربه بسیار حائز اهمیت است. کفش ایمنی ضد آب باید راحت و منعطف باشد و در طی ساعات طولانی کار بگونه ای عمل کند که کمترین فشار و ناراحتی به پاها وارد گردد. کفش ایمنی ضد آب همچنین باید دارای روکش مقاوم در برابر آب و درزهای محکم باشد تا بخوبی از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری کند. بعبارت کلی، کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت باید نفوذ ناپذیر و ضد رطوبت، ضد لغزش، ضد ضربه، محافظت کننده در برابر الکتریسیته و راحت و منعطف باشد.

مزایای بکارگیری کفش ایمنی ضد آب در محیط های کاری مرتبط

بعبارت کلی، مهمترین و اصلی ترین مزیت استفاده از کفش ایمنی در تمام محیط های کاری، ایمن سازی و محافظت از افراد در برابر حوادث غیرمترقبه ممکن در حین کار می باشد. افرادی که دائماً با آب و رطوبت سر و کار دارند بطور معمول بیش از سایرین در معرض بیماری های مفصلی، قارچی و آسیب هایی از این دست هستند. استفاده از یک کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد می تواند تا حد زیادی از وقوع یک چنین آسیب هایی بکاهد. کفش ایمنی ضد آب کاملاً ضد لغزش است و مانع از لیز خوردن افراد در محیط های لغزنده و آسیب دیدن آنها می شود. این نوع از کفش ایمنی همچنین بسیار راحت و منعطف است و بگونه ای طراحی شده که فرد در طول استفاده از آن بیشترین راحتی و آرامش را در حین کار تجربه کند. در واقع کفش‌ ایمنی ضد آب دارای زیره‌ های ارگونومیک می باشند که موجب راحتی در استفاده و حرکت می گردند. از طرفی، کفش ایمنی ضد آب در برابر خراشیدگی مقاوم است و مانع از نفوذ اشیاء به درون کفش و آسیب به پاها می شود. استفاده از کفش ایمنی ضد آب با کیفیت و دارای استانداردهای لازم برای ایمن سازی و محافظت از افرادی که در محیط های کاری که با آب و رطوبت و … سر و کار دارند بسیار ضروری و مهم است.

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده برتر کفش ایمنی ضد آفتاب با کیفیت و استاندارد

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از برندهای موفق تولید کننده انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای روز دنیا واقع در شمالغرب کشور، مفتخر است که انواع کفش ایمنی ضد آب را با بهترین کیفیت و شایسته مصرف کننده ایرانی، به مشتریان گرانقدر خود تقدیم کند. انواع کفش ایمنی ضد آب با دارا بودن ویژگی هاس تخصصی و منحصر بفرد و با توجه به نوع نیاز و شرایط محیط های کاری مختلف و با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا در این حوزه، طراحی و تولید شده و در دسترس عموم قرار می گیرند. این مجموعه تلاش می کند تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات، گامی محکم و استوار در جهت اعتلای صنعت ایمنی کشور بردارد.

jasoorshoes-logo-tab