jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

حضور پر رنگ شرکت ایمن گستر جسور در هفتمین نمایشگاه بین المللی چرم

نمایشگاه بین المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته یکی از پربازدیدترین و مهم ترین نمایشگاه هایی است که در این حوزه برگزار می شود. هفتمین دوره این نمایشگاه با حضور شرکت ایمن گستر جسور در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و در سالن شماره ۴۰ غرفه شماره ۳۷ متعلق به شرکت ایمن گستر جسور بود. در طول این نمایشگاه، شرکت ایمن گستر جسور با شرکت های مختلف و مهمی از جمله یک شرکت اوکراینی، کانون بازنشستگان نیروی انتظامی ناجا، سپاه و همچنین خانه کارگر آذربایجان شرقی و … قرارداد همکاری امضا کردند.

شرکت ایمن گستر جسور با نام تجاری “جی ” از سال 1375 فعالیت خود را با تولید انواع کفش ورزشی شروع کرد و از سال 1388 با گسترش فعالیت خود و تولید انواع کفش ایمنی، صادراتی، پرسنلی، مجلسی و لباس کار به یکی از تولیدکنندگان مطرح و موفق در ایران و خاورمیانه مبدل شده است. این شرکت با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی و آلمانی و همچنین با بهره گیری از تازه ترین قالب های مورد استفاده در سطوح جهانی، رعایت تمامی اصول آناتومیک پا در طراحی کفش و … تا تولید نهای کفش ها در نظر می گیرد و با توجه به امکانات پیشرفته سخت افزاری که دارد و همچنین استفاده از نیروی انسانی مجرب و متخصص، همگام با پیشرفت های روز دنیا در حیطه تولید انواع مختلف کفش به پیش می رود.

شرکت ایمن گستر جسور

امروزه در تمام اصناف و تولیدات و صنایع مختلف نیاز دارند که برای افزایش ایمنی نیروی کار خود از محصولات و تجهیزات ایمنی با کیفیت و استاندارد استفاده کنند. کفش ایمنی از جمله تجهیزاتی است که برای کارگران و کاربران اهمیت ویژه دارد و بسیار حیاتی است. شرکت ایمن گستر جسور با تولید انواع کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه با کیفیت فوق العاده، گام های بسیار موثری را در جهت تأمین ایمنی هر چه بهتر نیروی انسانی برداشته و تمام تلاش خود را برای این مهم انجام می دهد. در واقع، هدف اصلی شرکت ایمن گستر جسور، تولید کفش های استاندارد و در شأن نیروی انسانی متخصص و متعهد در تمامی عرصه های تولیدی و صنعتی کشور است.

شرکت ایمن گستر جسور و تولید کفش ایمنی تبریز