jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

مموری فوم در انواع کفش ایمنی

ساختار کفش ایمنی نسبت به کفش های معمولی پیچیده تر و تخصصی تر است. هدف از استفاده از کفش ایمنی در محیط های کاری محافظت از پاها و حفظ سلامتی و تأمین ایمنی آنها در برابر خطرات احتمالی می باشد. از این رو لازم است که هر یک از اجزای تشکیل دهنده آن از موادی مرغوب، درجه یک و مقاوم ساخته شوند تا کفش ایمنی بتواند تمامی انتظارات را در محل مورد استفاده بخوبی برآورده نماید. از جمله اجزای تشکیل دهنده کفش فوم است که دارای انواع مختلف می باشد و یکی از بهترین های فوم برای کفش ایمنی، مموری فوم می باشد. کفی کفش ایمنی نیز همانند دیگر اجزای آن بسیار اهمیت دارد و باید در عین راحت بودن، بسیار محکم و مقاوم باشد. فومِ مموری ( memory ) متشکل از پلی اورتان و مواد شیمیایی اضافه است که همین امر چگالی آن را افزایش داده و غالباً تحت نام پلی اورتان با الاستیک کم (LRPu) یا کف فوم پلی اورتان ( viscoelastic ) شناخته شده است. یک مزیت مهم مموری فوم با چگالی بالا، نرم شدن آن در پاسخ به دمای بدن است که موجب می شود بسرعت و در طی چند دقیقه به شکل فرم بدن درآید.

مموری فوم

مموری فوم یکی از بهترین و با کیفیت ترین فوم های موجود است چرا که بسیار مقاوم و در عین حال بسیار منعطف است و بسرعت به شکل اولیه خود باز می گردد. مموری فوم از ابتدای سال های پیدایش تاکنون در مصارف مهم و گوناگون بسیاری از جمله ساخت انواع تجهیزات پزشکی و ورزشی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین در تولید انواع کفش بخصوص کفش های ایمنی در تهیه کفی و ساخت بدنه کفش بکار گرفته می شود. فوم ها بیشتر در رنگ آنتراسیت استفاده می شوند و برای صنایع تولیدی کفش، شکل بسته بندی آنها به شکل صفحه ای است ولی بطور معمول با رول های 140 یا 150 سانتی متر عرضه می گردند.

ویژگی های مهم مموری فوم در کفش ایمنی

در سال های اخیر در تولید انواع کفش ایمنی در ساختار مموری فوم مورد استفاده خواص دیگری همچون فوم ذغال فعال و عصاره آلوئه ورا برای ارائه رایحه درمانی، کاهش بو و نیز خاصیت آنتی باکتریال بهنگام استفاده دارد. از جمله موارد مهم استفاده از مموری فوم، تولید کفش ایمنی برای کار در مناطق سردسیر است. فوم های معمولی در محیط های سرد، بسیار سفت و سخت می شوند و استفاده از آنها سخت و ناخوشایند است در صورتی که استفاده از مموری فوم در کفش ایمنی موجب می شود که براحتی و آسودگی در محیط های سرد و یخبندان بتوان از آن استفاده نمود. استفاده از مموری فوم در کفش ایمنی موجب می شود که بسیار نرم و راحت شوند بطوری که پاها در طول ساعات کاری بسیار راحت باشد و دچار خستگی نشود.

مموری فوم در انواع کفش ایمنی

انواع کفش ایمنی ساخته شده با مموری فوم کاملاً ضد حساسیت هستند و پاها در کفش جابجا نمی شوند که همین امر به افزایش تمرکز فرد کمک می کند. انواع کفش ایمنی که با مموری فوم تولید شده اند بطور معمول دارای روکش ضد سایش می باشند و در برابر سوختگی و پارگی از مقاومت بالایی برخوردارند. استفاده از این نوع کفش راحتی و بهداشت را برای پاها در طول ساعات طولانی کاری به ارمغان می آورد. بعبارت دیگر انواع کفش ایمنی تولید شده با مموری فوم دارای خاصیت طبی می باشند و افراد دارای بیماری همانند افراد مبتلا به دیابت و یا افرادی که دارای بیماری های مربوط به پاها هستند می توانند از این نوع کفش ایمنی استفاده کنند.

کفش ایمنی با مموری فوم یک انتخاب مطمئن برای تأمین ایمنی و سلامت افراد

استفاده از انواع کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه ساخته شده با MEMORY FOAM به همه کارکنان در محیط های کاری مختلف بخصوص مشاغل سخت و طولانی و نیز به افرادی که دارای بیماری و ناراحتی خاصی هستند توصیه می شود. شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده انواع کفش ایمنی با بهترین کیفیت محصولات خود را همگام با دانش جهانی و با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا تولید نموده و در دسترس مشتریان گرامی قرار داده است. این مجموعه تلاش می کند تا محصولات خود را منطبق با استانداردهای روز دنیا تولید کند و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است و با تمام توان برای رسیدن به این مهم می کوشد.

jasoorshoes-logo-tab