jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

ویژگی‌های بارز کفش تبریز

ویژگی های بارز کفش تبریز بر هیچ کس پوشیده نیست اما برای آشنایی شما با شهرت و کیفیت این محصول، در این مقاله بدان خواهیم پرداخت. کفش بعنوان پوشاکی مهم هم در سلامت و هم در خوش پوشی افراد نقش بسیار مهمی دارد. پاها، قلب دوم بشر نامیده شده اند چرا که از طرفی تمام وزن انسان بر روی پاهاست و هم سلامت آنها ارتباط مستقیمی با سلامت کل بدن دارد. بنابراین لازم است در انتخاب کفش با توجه به موقعیت و شرایط مورد استفاده، دقت لازم صورت گیرد. یک کفش خوب با توجه به نوع کاربرد، دارای ویژگی های منحصر بفردی است که ضروری است تمامی تولید کنندگان انواع مختلف کفش، آنها را رعایت کنند.

در کشور ما در اکثر شهرها از جمله تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و … تولید و عرضه انواع مختلف کفش وجود دارد که از کیفیت و کارای خوبی برخوردار هستند اما آنچه که کفش تبریز را از سایر همتایان خود متمایز می کند استفاده از چرم طبیعی تبریز است. کیفیت و دوام فوق العاده چرم تبریز یکی از خصوصیات بارز آن است. چرم طبیعی تبریز از پوست حیواناتی همانند گاومیش، گاو و گوساله و با فرآیندی به نام دباغی تولید شده که ماده ای پایدار و منعطف، حاصل می گردد. شهر تبریز که به شهر اولین ها نیز شهرت دارد صاحب اولین کارخانه چرم سازی در ایران نیز می باشد و در این کار سابقه ای دیرینه دارد.

ویژگی‌های بارز کفش تبریز
کفش تبریز

خواص بی نظیر کفش تبریز

کفش تبریز نه تنها در ایران بلکه در جوامع بین المللی نیز به شهرت قابل توجهی دست یافته و علاقمندان بسیاری را از سرتاسر دنیا به سوی خود جذب کرده است. درصد چشمگیری از تولیدات کفش چرم اصل و کفش چرم دست دوز در تبریز صورت می گیرد و در واقع می توان کلانشهر تبریز را قطب اصلی تولید این محصول با کیفیت و اصیل قلمداد کرد. چرم تبریز دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی می باشد و دارای منافذ تنفسی است و بدلیل انعطاف پذیری و راحتی فوق العاده آن برای تولید کفش های دست دوز و همچنین کفش های طبی بسیار مناسب و ایده آل است. یکی از ویژگی های مهم یک کفش مناسب بجز راحتی و دوام، زیبایی و شکیل بودن آن است و کفش تبریز بواسطه بکار گیری چرم طبیعیِ درجه یک و انعطاف عالی آن، زیبایی و شکل و فرم خود در طولانی مدت حفظ نموده و جلوه آن نیز از بین نمی رود. کفش تبریز یک انتخاب مطمئن برای تمام افرادی است که به راحتی، دوام و زیبایی کفش خود اهمیت می دهند.

کفش چرم تبریز، محصولی به یاد ماندنی و ماندگار

کفش تبریز را بدون شک می توان به عنوان یکی از تولیدات مهم و بی نظیر شهر تبریز نام برد. تنوع در کفش های تولیدی در هر زمینه ای، از کفش مجلسی زنانه و مردانه گرفته تا کفش های ایمنی، پرسنلی، ورزشی و … بی شمار است و برای هر سلیقه ای تولیدی خاص وجود دارد. تبریز از معدود شهرهای کشور است که از چنین تنوع فوق العاده ای در زمینه تولید کفش برخوردار است. یکی از ملاک های انتخاب کفش ایده آل، راحت بودن پاها در آن است. کفش نامناسب ممکن است به سلامت ستون فقرات و قلب آسیب وارد نموده و در بلند مدت موجب ایجاد خطرات جدی برای سلامتی گردد. در تولید کفش تبریز همواره به این نکات توجه ویژه ای شده و راحتی و فرم استاندارد جزو الویت های تولید کفش قرار دارد. در واقع، کفش تبریز با تکیه بر علم روز دنیا و تکنولوژی پیشرفته در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف کفش تولید شده و در تولید آن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک همچون چرم طبیعی تبریز بهره گرفته شده و تمامی محصولات تولیدی از استانداردهای بسیار معتبری برخوردار هستند.

دوام، زیبایی و اصالت، ارمغان کفش تبریز

کفش تبریز بعنوان یکی از صنایع مهم در شهر تبریز، تلفیقی از هنر و صنعت و اصالت است. این محصول بی نظیر بواسطه استفاده از چرم مشهور تبریز در تولید خود جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات در نوع خود می باشد و از اعتبار بسیاری برخوردار است. این تولید با ارزش تمام ملاک های یک کفش درجه یک را که از جمله آنها می توان به راحتی، دوام، رعایت موارد بهداشتی و سلامت، زیبایی و ماندگاری و مقاومت بالا اشاره کرد در خود دارد و سال هاست که توانسته در عرصه رقابت در سطح کشور و عرصه بین المللی به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کند.

با انتخاب یک کفش مناسب هرچند با هزینه ای کمی بیشتر از دیگر محصولات با کیفیت پایین، سلامت و راحتی خود را تضمین کرده و برای مدت هایی متمادی از یک کفش زیبا و بادوام استفاده کنید. کفش تبریز هر آنچه را که شما از یک کفش ایده آل انتظار دارید برآورده می کند و لبخند رضایت را بر لبان شما می نشاند. کفش تبریز آمیزه ای از مقاومت، کیفیت و اصالت است و محصولی است که در یادها خواهد ماند.