jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در اراک

کفش ایمنی در اراک در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و موارد استفاده از آن به سبب رشد مراکز تولیدی و اقتصادی در این شهر و سایر شهرهای استان مرکزی، افزایش چشمگیری داشته است. با توجه به توسعه چشمگیر کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان بطور قطع همزمان نیروی انسانی بیشتری نیز بکار گرفته می شود که همین موضوع سبب افزایش نیاز به تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد می شود. با استناد به آمارهای ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی کار، بیشتر آمار صدمات و جراحات وارد شده به کارگران در حین کار از ناحیه پاها و بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین بر روی آنها رخ داده است که این موضوع اهمیت و ضرورت استفاده از کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت را در حین کار بخوبی نشان می دهد. از این رو، تهیه و تأمین انواع کفش ایمنی در اراک و حومه به یک چالش مهم برای صاحبان کسب و کار در این منطقه تبدیل شده بطوریکه مدیران و صاحبان کسب و کار می کوشند که بهینه ترین راه را برای حل این چالش بیابند. از جمله این راه های بهینه، خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شرکت ایمن گستر جسور از جمله برندهاب مطرح تولید و عرضه کفش ایمنی واقع در شمال غرب کشور، آمادگی خود را برای تأمین انواع کفش ایمنی در اراک و حومه هم با استفاده از راه های گفته شده و هم بصورت مراجعه حضوری اعلام می دارد.

کفش ایمنی در اراک

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده نمونه انواع کفش ایمنی استاندارد در کشور

شرکت ایمن گستر جسور بدلیل دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع کفش ایمنی ساق بلند و ساق کوتاه، همسو بودن با تکنولوژی روز و بهرمندی از استانداردهای بین المللی بواسطه استفاده از مواد اولیه درجه یک و تولید تخصصی محصولات، توانسته به جایگاه قابل قبولی در میان سایرین دست پیدا کند. این مجموعه با کیفیت هر چه تمام تر آمادگی خود را برای تأمین و توزیع انواع کفش با کیفیت و استحکام مثال زدنی در شهر اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی اعلام می دارد.

ویژگی ها و موارد استفاده انواع کفش ایمنی

انواع کفش ایمنی با خصوصیات ایمن سازی عمومی و تخصصی با هدف محافظت از پاها در برابر خطرات غیر مترقبه موجود در محیط های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین ویژگی یک کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد، مقاومت، استحکام و دوام بالای آن است. بعبارت دیگر، کفش ایمنی باید حداکثر مقاومت را در برابر بروز رخدادهای ناگوار غیر مترقبه در حین کار از خود نشان داده و مانع از آسیب دیدن کارکنان شود. رویه کفش ایمنی هم باید بسیار محکم باشد و بسادگی پاره نشود و هم باید امکان عبور جریان هوا را بداخل کفش فراهم نماید تا پاها در طول ساعات طولانی کار دچار تعریق و ناراحتی نشوند. کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی از پاها در برابر سقوط اشیاء سنگین بر روی آنها محافظت می کنند. کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر، باید ضد سایش، ضد لغزش، عایق برق و یا حرارت، نسوز و … باشد.

تولید کفش ایمنی در اراک

در جهت ارائه محصولات و خدمات ائم از انواع کفش ایمنی در اراک و حومه، شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از تولیدکنندگان موفق در کشور، آمادگی خود را اعلام می کند. در سال های متمادی، کسب رضایت و اعتماد مشتریان گرامی، بزرگترین سرمایه این مجموعه است.

خرید کفش ایمنی در اراک

مدیران، مسئولان و صاحبان کسب و کار در اراک و حومه می توانند با استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله اراک، اقدام به ثبت سفارش و یا پیگیری سفارشات خود نمایند. در واقع، افراد برای تأمین کفش ایمنی اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی از طرق یاد شده قادر خواهند بود تا با این مجموعه در ارتباط باشند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در اراک

شرکت ایمن گستر جسور بواسطه دارا بودن نمایندگی های فروش بسیار در سراسر کشور از جمله اراک قادر است که محصولات و خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت هر چه تمام تر به مشتریان عزیز ارائه دهد. این مجموعه امید دارد که با ارائه هر چه بهتر محصولاتی با کیفیت و در شءن مصرف کننده ایزانی، گامی استوار در جهت اعتلای صنعت ایمنی کشور بردارد.

jasoorshoes-logo-tab