09148367494

04135556962

کفش ایمنی در اردبیل

کفش ایمنی در اردبیل بخصوص در سال های اخیر بلحاظ استفاده و افزایش نیاز با رشد قابل ملاحظه ای روبرو بوده است. این موضوع بواسطه توسعه روز افزون مراکز تولیدی و صنایع و کارخانجات مختلف در این استان و شهرهای گوناگون آن رخ داده است چرا که همزمان با گسترش کسب و کارها و مشاغل، نیاز به استخدام و بکارگیری نیروی انسانی ائم از کارگران و متخصصین در زمینه های مختلف نیز افزایش می یابد و در نتیجه نیاز به تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی از جمله انواع کفش ایمنی جهت تجهیز آنها نیز در محیط های کاری مختلف هم بیشتر می شود. با توجه به اینکه بر طبق آمارهای حاصل شده توسط کارشناسان متخصص در سازمان جهانی بهداشت کار، درصد بالای جراحات و آسیب های وارد شده به کارکنان در محیط های کاری مختلف بخصوص افراد شاغل در مشاغل پرخطر، از ناحیه پاها و خرد شدگی و له شدگی انگشتان ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها می باشد، لزوم استفاده از کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت و تخصصی در حین کار بسیار حائز اهمیت است. صاحبان و افراد مسئول کسب و کارها در استان اردبیل می توانند برای تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در اردبیل و حومه از طریق خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام کنند. جهت تأمین و تهیه کفش ایمنی در اردبیل و حومه، شرکت ایمن گستر جسور آمادگی ارائه خدمات و محصولات خود با بهترین کیفیت و همکاری با افراد مسئول در این شهر است.

کفش ایمنی در اردبیل

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده نمونه کشوری در حوزه تخصصی کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از بزرگترین و مطرح ترین تولید کننده انواع کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد ائم از ساق کوتاه و ساق بلند با داشتن سالها تجربه و همچنین دارا بودن دانش و تخصص روز دنیا در این حوزه، محصولات و خدمات خود را به مشتریان گرامی عرضه می نماید و با خدمات رسانی شایسته خود توانسته برای سالهای متمادی، اعتماد و رضایتمندی آنها را بدست آورد. این برند کارآمد، آمادگی خود را برای تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی تخصصی و با کیفیت در شهر اردبیل و دیگر شهرهای این استان اعلام می نماید.

خصوصیات و موارد بکارگیری انواع کفش ایمنی

انواع کفش ایمنی برای محافظت از پاها و ایمن سازی افراد در طول ساعات کاری در محیط های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع کفش ایمنی می باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و تحمل ضربه و فشار را تا حد استاندارد داشته باشد. برای محافظت از انگشتان پاها لازم است که از انواع کفش ایمنی با سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی استفاده شود تا از آنها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط اشیاء سنگین محافظت شود. از طرفی رویه کفش ایمنی باید بگونه ای باشد که هم بحدی مقاوم باشد که از نفوذ و فرو رفتن اشیاء تیز و برنده و یا مواد شیمایی و خورنده به داخل کفش جلوگیری کند و هم بقدری منعطف و با کیفیت باشد که علاوه بر ایجاد راحتی کامل برای فرد، امکان جریان هوا را نیز بخوبی فراهم نماید تا از ایجاد تعریق و ناراحتی در پای فرد جلوگیری شود. کفش ایمنی همچنین باید ضد لغزش و ضد سایش و با توجه به شرایط و نوع محیط کاری مورد نظر عاق، گرما، سرما و یا جریان الکتریسیته و … باشد.

تولید کفش ایمنی در اردبیل

شرکت ایمن گستر جسور یکی از مطرح ترین و معتبرترین برندهای تولید کفش ایمنی در کشور آماده است که در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن، خدمات و محصولات خود به استان اردبیل، من جمله تأمین و تهیه انواع کفش ایمنی در اردبیل و حومه را انجام دهد.

خرید کفش ایمنی در اردبیل

صاحبان و مدیران عامل در بخش صنعت و تولید در استان اردبیل قادر خواهند بود جهت تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در اردبیل و سایر شهرهای این استان از روش های گوناگون همچون بکارگیری وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله اردبیل، سفارشات خود را ثبت و یا پیگیری کنند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در اردبیل

شرکت ایمن گستر جسور به سبب دارا بودن نمایندگی های فروش فراوان در اکثر شهرهای ایران بخصوص اردبیل، آماده است که با کیفیت هر چه تمام تر خدمات و محصولات خود از جمله تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در اردبیل را به انجام رساند. همکاران ما در این مجموعه همواره پاسخگوی شما خواهند بود.

jasoorshoes-logo-tab