jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در ارومیه

کفش ایمنی در ارومیه چه بلحاظ تنوع استفاده و چه بلحاظ افزایش استفاده، رشد قابل توجهی داشته است. دلیل این موضوع، توسعه صنایع، افزایش کارخانجات و مراکز تولیدی و در نتیجه افزایش نیروی انسانی و تعداد کارکنان در این مراکز بخصوص در سال های اخیر بوده است. شهر ارومیه بعنوان مرکز استان آذربایجان غربی، همانند دیگر شهرهای ایران در مسیر رشد صنعتی و اقتصادی قرار گرفته است. مدیران و صاحبان کسب و کار در ارومیه درصدد تجهیز مراکز خود به کامل ترین و بروز ترین تجهیزات ایمنی هستند؛ چرا که این موضوع ارتباط مستقیمی با حفظ سلامت و ایمنی کارکنان دارد و سبب رشد و شکوفایی کسب و کار خواهد شد. کفش ایمنی ارومیه را می توان از طریق مکانیزمی ساده و البته دقیق و مناسب همچون خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی به بهترین شکل ممکن تأمین نمود. انواع کفش ایمنی ساق بلند و نیز کفش ایمنی ساق کوتاه با ویژگی های تخصصی و کاربردهای مختلف در واحدهای صنعتی و تولیدی واقع در ارومیه و حومه مورد استفاده قرار می گیرد. انواع کفش ایمنی برای محافظت از پاها در برابر انواع خطرات موجود در محیط های کاری مانند سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک، لغزش، سایش، برق گرفتگی و … مورد استفاده قرار می گیرند. برای انتخاب کفش ایمنی استاندارد باید نوع و شرایط محیط کاری و همچنین ساختار و ویژگی های کفش ایمنی مورد نظر مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند.

کفش ایمنی در ارومیه

شرکت ایمن گستر جسور یکی از برندهای مطرح تولید کفش ایمنی در کشور

شرکت ایمن گستر جسور بواسطه دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در حوزه تولید انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا توانسته برای سالیان متمادی، اعتماد و رضایتمندی مشتریان گرامی را بدست آورد. از محصولات مهم این برند می توان انواع کفش ایمنی ساق بلند، کفش ایمنی ساق کوتاه و همچنین انواع کفش اداری و پرسنلی را نام برد. شرکت ایمن گستر جسور می کوشد تا با بکارگیری مواد اولیه درجه یک و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این زمینه، محصولات خود را به بهترین شکل ممکن تولید و در دسترس عموم مشتریان خود از جمله انواع کسب و کار در ارومیه قرار داده و نیاز به کفش ایمنی در ارومیه را به حداقل برساند.

ویژگی ها و کاربردهای انواع کفش ایمنی

آنچه که در یک کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد حرف اول را می زند استحکام، دوام و مقاومت بالای آن است بطوریکه در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در حین کار بواسطه مقاومت حداکثری خود از بروز جراحات و آسیب های جدی در پاها جلوگیری نماید. انواع کفش ایمنی مجهز به سرپنجه کامپوزیتی و یا فولادی از انگشتان پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها محافظت می کنند. رویه کفش ایمنی هم باید به حدی مقاوم و محکم باشد که هیچ گونه جسم سخت و خشن و برنده ای نتواند به داخل کفش وارد شود و هم باید منعطف و راحت باشد و امکان عبور جریان هوا و حفظ مسائل بهداشتی را داشته باشد. کفش ایمنی باید با توجه به نوع و شرایط کاری، عایق جریان برق، حرارت و دمای پایین و سرمای شدید و همچنین ضد سایش و ضد لغزش باشد. راحتی کفش ایمنی هم بسیار مهم است چرا که افراد در ساعات طولانی کار از کفش ایمنی استفاده می کنند و لازم است که در آن احساس راحتی کنند بطوریکه کمترین فشار و خستگی به پاها وارد شود.

تولید کفش ایمنی در ارومیه

برای ارائه و تأمین کفش ایمنی در ارومیه و حومه در اسرع وقت و بهترین حالت ممکن با شرکت ایمن گستر جسور در ارتباط باشید. این مجموعه تلاش می کند تا با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد، شما کارفرمایان گرانقدر را در ایمن سازی هر چه بهتر کسب و کارتان یاری کند.

خرید کفش ایمنی در ارومیه

مشتریان گرامی در استان آذربایجان غربی بخصوص شهر ارومیه شامل کارفرمایان و مدیران کسب و کار و مشاغل مختلف می توانند برای تأمین کفش ایمنی ارومیه چه از طریق اینترنتی و چه از طریق وبسایت ایمن گستر جسور و نیز بصورت حضوری و مراجعه به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و یا نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران نظیر ارومیه، سفارشات خود را ثبت و پیگیری کنند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در ارومیه

دارا بودن نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف ایران از جمله ارومیه از جمله شاخصه های مهم شرکت ایمن گستر جسور است که همین امر ارائه خدمات هر چه بهتر به این شهر و تأمین کفش ایمنی در ارومیه را بخوبی فراهم می کند. این مجموعه در تلاش است که محصولاتی در شأن پرسنل زحمتکش ایرانی تولید و ارائه دهد و اطمینان و خشنودی آنها را بزرگترین سرمایه و افتخار خود می داند. 

jasoorshoes-logo-tab