09148367494

04135556962

کفش ایمنی در بجنورد

کفش ایمنی در بجنورد بطور قطع یکی از چالش های مهم پیش روی مدیران و صاحبان کسب و کار در این شهر و دیگر شهرهای استان خراسان شمالی است. بکارگیری انواع کفش ایمنی همچون دیگر تجهیزات ایمنی تخصصی در تمامی محیط های کاری بخصوص مشاغل پرخطر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همزمان با توسعه کسب و کارها و صنایع و واحدهای تولیدی و کارخانجات گوناگون و افزایش تعداد نیروی انسانی از جمله کارگران و دیگر پرسنل متخصص، نیاز به تجهیزات ایمنی بخصوص انواع کفش ایمنی نیز افزایش می یابد. مدیران و مسئولان مشاغل مختلف در استان خراسان شمالی این امکان را دارند که جهت تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در بجنورد و حومه از طریق خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام نمایند. با در نظر گرفتن این موضوع مهم که بیشترین آسیب ها و جراحات وارد شده به کارگران در طول سالیان متمادی از ناحیه پاها و بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها بوده است، نیاز استفاده به کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت توسط کارکنان در تمام کسب و کارها بخصوص مشاغل پرخطر بخوبی نشان داده می شود. شرکت ایمن گستر جسور آماده ارائه خدمات و محصولات خود، برای تأمین و توزیع کفش ایمنی در بجنورد و حومه با بهترین کیفیت ممکن می باشد.

کفش ایمنی در بجنورد

یک برند نمونه کشوری در تولید کفش ایمنی با نام شرکت ایمن گستر جسور

شرکت ایمن گستر جسور از جمله معتبرترین و مطرح ترین تولید کنندگان انواع کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد همانند کفش ایمنی ساق کوتاه و نیز کفش ایمنی ساق بلند است و با داشتن سال ها تجربه و همچنین دارا بودن دانش و تخصص روز دنیا در این حیطه، محصولات و خدمات خود را به مشتریان گرامی عرضه نموده و با خدمت رسانی مطلوب خود توانسته برای سالهای متمادی، اعتماد و رضایتمندی آنها را بدست آورد. این برند کارآمد، آمادگی خود را برای تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی تخصصی و با کیفیت در شهر بجنورد و دیگر شهرهای استان خراسان شمالی اعلام می کند.

مزایا و کاربردهای انواع کفش ایمنی

مهمترین و اصلی ترین کاربرد انواع کفش ایمنی، محافظت از پاها در برابر آسیب های ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه مختلف در حین کار در محیط های کاری مختلف می باشد. انواع کفش ایمنی دارای سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی از پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها محافظت می کنند. رویه کفش ایمنی باید بحدی مقاوم و نفوذ ناپذیر باشد که از ورود اشیاء تیز و برنده و خطرناک و یا نفوذ مواد شیمیایی، اسیدی، خورنده و خطرناک جلوگیری نماید و از طرفی باید منعطف باشد و امکان عبور جریان هوا را به داخل کفش فراهم نماید تا از تعریق پاها و ایجاد ناراحتی برای فرد جلوگیری شود. کفش ایمنی استاندارد باید راحت و انعطاف پذیر باشد و در طول ساعات طولانی کار موجب شود که کمترین فشار، خستگی و ناراحتی به پاها تحمیل گردد. از دیگر خصوصیات انواع کفش ایمنی، ضد لغزش و ضد سایش بودن و با توجه به شرایط و نوع محیط کاری مورد نظر عایق گرما، سرما و یا جریان الکتریسیته بودن و … هستند.

تولید کفش ایمنی در بجنورد

شرکت ایمن گستر جسور از جمله با سابقه ترین و موفق ترین برندهای تولید کفش ایمنی واقع در شمالغرب کشور آماده است که با کیفیت هر چه تمام تر، خدمات و محصولات خود به استان خراسان شمالی، بویژه تأمین و تهیه انواع کفش ایمنی در بجنورد و حومه را انجام دهد.

خرید کفش ایمنی در بجنورد

برای تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در بجنورد و سایر شهرهای استان خراسان شمالی، صاحبان مشاغل و کسب و کارها این امکان را دارند که از راه های گوناگون همانند استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله بجنورد، سفارشات خود را ثبت و یا پیگیری کنند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در بجنورد

شرکت ایمن گستر جسور دارای نمایندگی های فروش بسیاری در بیشتر شهرهای کشور بخصوص بجنورد می باشد و از این رو، قابلیت ارائه هر چه بهتر و سریع تر خدمات و محصولات خود از جمله تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در بجنورد را داراست. همکاران ما در این مجموعه در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود.

jasoorshoes-logo-tab