jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در بوشهر

کفش ایمنی در بوشهر بطور قطع یکی از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی است که در مراکز صنعتی و تولیدی و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خطه جنوب کشور بدلیل وجود نفت، اقتصادی ترین و در ردیف مهمترین قطب های صنعتی کشور است. استان بوشهر هم همانند دیگر استان های جنوبی کشور در حال رشد روزافزون صنعتی و تولیدی است و از این رو نیاز مبرم به بکارگیری نیروی انسانی و متخصص در این ناحیه بیش از پیش احساس می شود. بنابراین تأمین تجهیزات ایمنی تخصصی از جمله انواع کفش ایمنی در بوشهر و حومه به یک چالش بزرگ تبدیل شده است چرا که رعایت مسائل ایمنی در محیط های کاری جزو مهم قوانین در محیط های کاری می باشد و تمام صاحبان کسب و کار و مسئولان مجموعه های صنعتی و تولید ملزم به اجرای آنها هستند. بنا به آمارهای سازمان بهداشت جهانی، بیشترین جراحات وارد شده به کارگران در حین کار در طی سال های اخیر در ناحیه پاها بوده است. از این رو استفاده از کفش ایمنی ائم از کفش ایمنی ساق بلند و ساق کوتاه در محیط های کاری مختلف بسیار حائز اهمیت است. از جمله راه های تهیه و تأمین کفش ایمنی در بوشهر، خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی است. برای تأمین انواع کفش ایمنی در بوشهر و حومه، شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از موفق ترین مجموعه ها در حوزه تولید کفش ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت، آمادگی خود را اعلام می دارد.

کفش ایمنی در بوشهر

شرکت ایمن گستر جسور یک مجموعه تخصصی در حوزه تولید انواع کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از مطرح ترین و تخصصی ترین برندهای ایرانی در حوزه تولید انواع کفش ایمنی و کفش پرسنلی واقع در شمال غرب کشور، مفتخر است که محصولات خود را با کیفیت هر چه تمام تر به مشتریان گرانقدر خود در سراسر کشور من جمله استان بوشهر ارائه دهد. ویژگی های مهمی همچون استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت همچون چرم طبیعی تبریز و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در کنار دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در این حیطه، موجب شده که این مجموعه بتواند در ردیف حرفه ای ترین و موفق ترین برندهای ایرانی در حوزه تولید انواع کفش ایمنی قرار گیرد.

موارد استفاده و خصوصیات انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی با هدف حفاظت از پاها در برابر خطرات موجود در محیط های کاری و آسیب های ناشی از آن مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو آنچه که بسیار حائز اهمیت است دوام، استحکام و مقاومت کفش ایمنی است. باید به این نکته توجه داشت که کفش ایمنی مورد نظر باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط محیط کاری انتخاب شود تا عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. با توجه به اینکه در اکثر محیط های کاری خطر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بسیار زیاد است بهتر است که از انواع کفش ایمنی با سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی برای محافظت از انگشتان پاها در برابر خرد شدن و یا له شدن ناشی از چنین حوادثی استفاده شود. علاوه بر تمام اینها، کفش ایمنی باید تا حد ممکن راحت و منعطف باشد تا در طول ساعات طولانی کار، پاها دچار خستگی، ناراحتی و تحمل فشار نشوند. کفش ایمنی باید بسته به نوع کار، ضد سایش، ضد لغزش، عایق برق و یا حرارت، نسوز و … باشد.

تولید کفش ایمنی در بوشهر

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین مراکز تولید انواع کفش ایمنی واقع در شمالغرب کشور، مفتخر است که آمادگی خود را جهت تأمین انواع کفش ایمنی در بوشهر و حومه با بهترین کیفیت و در اسرع وقت اعلام نماید. این مجموعه در طی سالیان متمادی تلاش نموده تا با ارائه بهترین ها در این زمینه همواره رضایت و اعتماد مشتریان گرامی را بدست آورد.

خرید کفش ایمنی در بوشهر

صاحبان و مدیران کسب و کار در بوشهر و حومه می توانند برای تأمین انواع کفش ایمنی در بوشهر و حومه، بوسیله وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله بوشهر اقدام به ثبت و پیگیری سفارشات خود نمایند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در بوشهر

شرکت ایمن گستر جسور دارای نمایندگی های فروش بسیار در سراسر کشور است که همین موضوع سبب شده که ارائه محصولات و خدمات توسط این مجموعه در بهترین و سریع ترین شکل ممکن صورت گیرد. از این رو می توان این شرکت را برای ارائه هر چه بهتر انواع کفش ایمنی در بوشهر و حومه یک انتخاب ایده آل قلمداد نمود.

jasoorshoes-logo-tab