jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در تهران

کفش ایمنی در تهران در انواع مختلف، بطور قطع بیشترین و وسیع ترین استفاده را در بین استان ها و کلانشهرهای ایران دارد. کلانشهر تهران بعنوان پایتخت ایران دارای گسترده ترین و پیشرفته ترین صنایع و کارخانجات و مراکز تولیدی می باشد که همین امر لزوم استفاده وسیع و فراوان از انواع کفش ایمنی در تهران را نشان می دهد. کارخانه ها و صنایع مختلف که در تهران به تازگی راه اندازی شده اند، در جستجوی مراکز خرید کفش ایمنی تهران می باشند و از این رو، خرید اینترنتی کفش ایمنی یک راه سریع و ارزان نسبت به خرید به روش های قدیمی و سنتی می باشد که دارای مزایای بسیاری است. بعبارت دیگر کفش ایمنی تهران را می توان بصورت انبوه و با کیفیت بالا و قیمتی مناسب از طریق اینترنتی و یا مراجعه به مراکز خرید و نمایندگی های موجود تهیه نمود. کفش ایمنی از جمله مهمترین و پر مصرف ترین تجهیزات ایمنی است که دارای انواع مختلف و ویژگی های تخصصی و خاصی است که با توجه به شرایط و نوع محیط کاری مورد نظر انتخاب می شود و از پاها در برابر خطرات موجود در آن محافظت می نماید. در هنگام انتخاب کفش ایمنی حتماً باید شرایط محیط کاری مورد نظر بررسی شود و خطرات احتمالی موجود نیز پیش بینی گردد و با ارزیابی آنها و نیز ویژگی ها و ساختار کفش ایمنی، اقدام به انتخاب و تهیه آن نمود.

کفش ایمنی در تهران

انواع کفش ایمنی تولیدی شرکت ایمن گستر جسور

شرکت ایمن گستر جسور از جمله مطرح ترین و تخصصی ترین مجموعه های تولید کننده انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های روز دنیا در شمال غرب کشور می باشد. این شرکت محصولات خود را با سه طبقه بندی کفش ایمنی ساق بلند ( پوتین ایمنی )، کفش ایمنی ساق کوتاه و نیز انواع کفش پرسنلی و اداری تولید و ارائه می نماید. شرکت ایمن گستر جسور در تولید محصولات خود از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند که از جمله آنها می توان به چرم طبیعی تبریز که از جمله چرم های مشهور و درجه یک در سطح بین المللی است اشاره کرد. این مجموعه آماده است که به بهترین شکل ممکن انواع کفش ایمنی در تهران را برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف ارائه و تأمین نماید.

ویژگی ها و کاربردهای کفش ایمنی در صنایع مختلف

مهمترین ویژگی یک کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد، دوام و استحکام آن است. در واقع، کفش ایمنی مطلوب باید در برابر حوادث و خطرات مختلف، مقاومت خوبی از خود نشان داده و دارای کیفیت و طول عمر بالایی باشد. معمولاً بیشتر انواع کفش ایمنی دارای سرپنجه های فولادی و یا کامپوزیتی هستند تا از انگشتان پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک محافظت کنند. همچنین رویه کفش ایمنی باید به حدی مقاوم باشد تا از فرو رفتن اشیاء تیز و برنده و خطرناک به داخل کفش و جراحات ناشی از آن جلوگیری کند. از طرفی رویه کفش باید امکان عبور جریان هوا را به داخل کفش فراهم کند تا پاها در حین استفاده از کفش در طول ساعات طولانی کار دچار تعریق و ناراحتی و بروز انواع بیماری های پوستی نشوند. کفش ایمنی باید در عین محکم و مقاوم بودن، راحت و منعطف بوده و بسته به نوع و شرایط کاری مورد نظر، عایق جریان برق، حرارت و دمای پایین و سرمای شدید و نیز ضد سایش و ضد لغزش نیز باشد. مواد اولیه بکار رفته در تولید کفش ایمنی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تولید کفش ایمنی در تهران

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا و همگام با تکنولوژی روز دنیا در این حیطه در بهترین و سریع ترین حالت ممکن، انواع کفش ایمنی در تهران را بنا به درخواست مدیران و صاحبان کسب و کار و منطبق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر ارائه می نماید.

خرید کفش ایمنی در تهران

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از تولید کنندگان نمونه کشوری در زمینه تولید کفش ایمنی در انواع مختلف و با کاربردهای گوناگون، آماده ارائه خدمات و محصولات خود به صاحبان مشاغل و کارخانجات و واحدهای تولیدی در تهران و حومه می باشد. افراد می توانند هم بصورت اینترنتی و از طریق وبسایت ایمن گستر جسور و هم بصورت حضوری و مراجعه به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و یا نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند. شرکت ایمن گستر جسور با کیفیت هر چه تمام تر خرید کفش ایمنی در تهران و حومه را برای هموطنان گرامی میسر می سازد.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در تهران

شرکت ایمن گستر جسور در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات خود ائم از انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا، اقدام به ایجاد نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران نموده است. علاقمندان می توانند برای ارتباط با دفتر نمایندگی شهر خود با دفتر مرکزی شرکت تماس حاصل نمایند. شرکت ایمن گستر جسور مفتخر است که انواع کفش ایمنی در تهران و حومه را همچون سایر استان های کشور تأمین و عرضه نموده و گامی استوار را در جهت اعتلای صنعت و ایمن سازی هر چه بهتر نیروی انسانی بردارد. سال ها اعتماد و رضایتمندی مشتریان، سرمایه بزرگ این مجموعه و گواهی بر موفقیت روزافزون این مجموعه است.

jasoorshoes-logo-tab