09148367494

04135556962

کفش ایمنی در خرم آباد

کفش ایمنی در خرم آباد همچون دیگر تجهیزات ایمنی تخصصی بسیار مورد توجه بیش از پیش صاحبان صنایع، کارخانجات، واحد های تولیدی و … در این شهر و سایر شهرستان های استان لرستان قرار گرفته است. توسعه صنعت و تولید و گسترش و ازدیاد سریع کسب و کارها در خرم آباد که نشان از پیشرفت چشمگیر این شهر دارد دلیل این امر است چرا که بکارگیری نیروی انسانی ائم از گارگران و نیروهای متخصص نیز بصورت روزافزون در حال افزایش است و تجهیز آنها با وسایل ایمنی کامل بسیار مهم و چالش برانگیز است. صاحبان و مدیران کسب و کارهای مختلف در استان لرستان قادر خواهند بود که برای تهیه و تأمین انواع کفش ایمنی در خرم آباد و حومه از طریق خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام کنند. بنابر تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان جهانی کار، بیشترین آسیب های وارد شده به کارکنان که به صدمات و خسارات جبران ناپذیری منجر شده است از ناحیه پاها و بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها و خرد شدگی و له شدگی انگشتان و بخش های دیگر پاها بوده است. این موضوع بخوبی نشان می دهد که استفاده از کفش ایمنی استاندارد و تخصصی و منطبق با نوع و شرایط محیط کاری برای هر فرد بسیار مهم و حیاتی است. شرکت ایمن گستر جسور آماده ارائه خدمات و محصولات خود، برای تهیه کفش ایمنی در خرم آباد و حومه به بهترین شکل ممکن است.

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده موفق انواع کفش ایمنی در کشور

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن تجربه و تخصص کافی در زمینه تولید انواع کفش ایمنی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه، خدمات و محصولات خود را با کیفیت هر چه تمام تر به مشتریان گرانقدر ارائه می دهد. این مجموعه همواره در تولیدات خود از دانش روز و تکنولوژی موجود در این حوزه بهره می برد و می کوشد که با ارائه بهترین ها گامی استوار برای توسعه صنعت ایمنی بردارد و رضایت و اعتماد مشتریان گرامی را بیش از پیش بدست آورد. شرکت ایمن گستر جسور آماده است که خدمات خود را برای تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در خرم آباد و سایر شهرهای استان لرستان به متقاضیان ائم از مدیران و مسئولان مربوطه در این استان ارائه دهد.

کاربردها و خصوصیات انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی با هدف محافظت از پاها در برابر خطرات موجود در محیط های کاری مختلف بویژه در مشاغل پرخطر طراحی و تولید می گردد. مهمترین و اصلی ترین کاربرد کفش ایمنی، محافظت از افراد و ایمن سازی پاها در حین کار می باشد. بنابراین، مهمترین مشخصه کفش ایمنی، دوام، استحکام، مقاومت و میزان ضربه پذیری آن می باشد. یک کفش ایمنی استاندارد باید تحمل ضربه تا 200 ژول را داشته باشد. کفش ایمنی استاندارد باید راحت و انعطاف پذیر باشد و در طول ساعات طولانی کار موجب شود که کمترین فشار، خستگی و ناراحتی به پاها تحمیل گردد. رویه کفش ایمنی هم باید بسیار محکم و نفوذ ناپذیر باشد و مانع از نفوذ اشیاء تیز و برنده و خطرناک و یا مواد شیمیایی و … به درون کفش گردد و هم منعطف بوده و بگونه ای باشد که در حین ساعات طولانی کار، کفش ایمنی برای فرد ناراحتی بوجود نیاورد. کفش ایمنی بسته به نوع و شرایط محیط کاری باید ضد لغزش، ضد سایش، عایق برق، گرما، سرما، رطوبت و … باشد.

تولید کفش ایمنی در خرم آباد

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از برندهای مطرح و موفق تولید کفش ایمنی مستقر در شمالغرب کشور آمادگی دارد که در اسرع وقت و با کیفیت بالا، خدمات و محصولات خود به استان لرستان، بخصوص تأمین و تهیه انواع کفش ایمنی در خرم آباد و حومه را به انجام رساند.

خرید کفش ایمنی در خرم آباد

مدیران و متقاضیان محترم جهت تهیه انواع کفش ایمنی در خرم آباد و سایر شهرهای استان لرستان قادر خواهند بود تا از راه های بهینه و سریع نظیر استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله خرم آباد، اقدام به ثبت و یا پیگیری سفارشات خود کنند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در خرم آباد

دارا بودن نمایندگی های فروش فراوان در اقصی نقاط کشور بویژه خرم آباد موجب شده که شرکت ایمن گستر جسور این قابلیت را داشته باشد که خدمات و محصولات خود بخصوص تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در خرم آباد را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. در هر ساعت از شبانه روز، همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

jasoorshoes-logo-tab