jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در زنجان

کفش ایمنی در زنجان همچون سایر تجهیزات ایمنی مورد استفاده در کسب و کارهای گوناگون در این استان، برای سالیان متمادی مورد توجه مدیران و مسئولان در این منطقه قرار داشته است. دلیل این موضوع، افزایش چشمگیر کارگران و پرسنل شاغل در مراکز تولیدی و صنعتی و کارخانجات متعدد شهر زنجان و حومه بدلیل توسعه و پیشرفت قابل توجه آنها می باشد. بطور قطع همزمان با گسترش و پیشرفت محل های کسب و کاری ائم از کارگاه ها و کارخانه ها و دیگر مراکز صنعتی و تولیدی، نیاز به افزایش نیروی کار برای پیشبرد هر چه بهتر آنها بیش از پیش نمایان می گردد و آنچه در این بین اهمیت دارد تأمین تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد برای این قشر زحمت کش و ارزشمند است. تأمین کفش ایمنی زنجان از طریق روشی ساده و البته دقیق و کارآمد نظیر خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی براحتی میسر است. بعبارت دیگر تمامی افراد ائم از مدیران، کارکنان و … در زنجان و سایر شهرستان های این استان، می توانند برای تهیه کفش ایمنی مورد نظر خود شامل انواع کفش ایمنی ساق بلند و ساق کوتاه، کفش پرسنلی و … از راه های گفته شده اقدام کنند. باید به این نکته توجه داشت که انتخاب کفش ایمنی استاندارد و درست با بررسی و تجزیه و تحلیل نوع و شرایط محیط کاری و همچنین ساختار و ویژگی های کفش ایمنی امکان پذیر است.

کفش ایمنی در زنجان

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یک مجموعه پیشگام در عرصه تولید کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور از جمله برندهای ایرانی است که توانسته در میان سایر همتایان خود در حوزه تولید کفش ایمنی به جایگاه فوق العاده ای دست پیدا کند. از جمله دلایل موفقیت این شرکت و کسب اطمینان و رضایتمندی مشتریان برای سالیان متمادی می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک از جمله چرم تبریز برای تولید محصولات، بروز بودن و همسو بودن با تکنولوژی روز دنیا در این زمینه و همچنین دارا بودن سال ها تجربه و تخصص کافی در این باره اشاره نمود. از این رو صاحبان کسب و کار جهت تأمین کفش ایمنی در زنجان و حومه می توانند با آسودگی خاطر و اعتماد کامل با شرکت ایمن گستر جسور در ارتباط باشند.

شاخصه ها و موارد استفاده انواع کفش ایمنی

از جمله مهم ترین و اصلی ترین شاخصه یک کفش ایمنی استاندارد، درجه دوام و مقاومت آن در برابر خطرات و حوادث غیر مترقبه در محیط های کاری است. در واقع عملکرد کفش ایمنی باید بگونه ای باشد که در هنگام وقوع حوادث ناگوار در طول ساعات کاری، فرد از آسیب های ناشی از آن بخوبی مصون بماند. بعنوان مثال، کفش ایمنی مجهز به سرپنجه کامپوزیتی و یا فولادی مانع از خرد شدگی و له شدگی انگشتان پا بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و سخت می شود. کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن به نوع و شرایط کاری، عایق جریان برق، حرارت و دمای پایین و سرمای شدید و همچنین ضد سایش و ضد لغزش باشد. مقاومت رویه کفش ایمنی در برابر خطر فرو رفتن اشیاء تیز و برنده به داخل کفش و در عین حال منعطف بودن و دارا بودن امکان عبور جریان هوا برای برآورده ساختن فاکتورهای بهداشت همچون عدم تعریق پا در ساعات طولانی کار نیز فوق العاده حائز اهمیت است.

تولید کفش ایمنی در زنجان

همانطور که پیش تر گفته شد، برای تأمین نیاز به کفش ایمنی در زنجان، صاحبان مشاغل مختلف در این استان می توانند با شرکت ایمن گستر جسور تماس حاصل فرمایند. این مجموعه می کوشد تا با ارائه محصولاتی با کیفیت و با دوام، همراه شما عزیزان برای پیشبرد اهدافتان در جهت ایمن سازی هر چه بهتر پرسنل محترمتان باشد.

خرید کفش ایمنی در زنجان

صاحبان کسب و کار و مدیران مراکز صنعتی و تولیدی و تمام علاقمندان و افرادی که نیاز به انواع کفش ایمنی دارند در هر نقطه از ایران بخصوص زنجان قادر خواهند بود هم از طریق اینترنتی و هم از طریق وبسایت ایمن گستر جسور و همچنین با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و نیز نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران همانند زنجان برای ثبت سفارش اقدام نموده و پیگیری های لازم را انجام دهند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در زنجان

شرکت ایمن گستر جسور دارای نمایندگی های فروش بسیاری در اقصی نقاط ایران بویژه در زنجان می باشد. وجود یک چنین امکان مهمی سبب شده که این مجموعه بتواند خدمات شایسته خود را در جهت ارائه انواع کفش ایمنی در زنجان و حومه بخوبی ارائه دهد. شرکت ایمن گستر جسور در تلاش است که با ارائه محصولاتی با کیفیت هر چه تمام تر، رضایت و اعتماد مشتریان گرانقدر را بیش از پیش بدست آورد و امید دارد تا بواسطه این عزم راسخ بتواند سهم کوچکی در راه رسیدن به شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.

jasoorshoes-logo-tab