09148367494

04135556962

کفش ایمنی در ساری

کفش ایمنی در ساری بعنوان یکی از اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات ایمنی موجود، بسیار مورد توجه مسئولان و صاحبان مشاغل در این شهر و سایر شهرهای استان مازندران قرار گرفته است. در سال های اخیر همزمان با افزایش تعداد کارخانجات و صنایع مختلف ائم از صنفی و تولیدی در استان مازندران و بخصوص شهر ساری، نیاز به استخدام نیروی کار و نیروی انسانی بیش از پیش افزایش می یابد. این موضوع باعث می شود که با این روند سریع و روزافزون نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی کامل از جمله انواع کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت در محیط های کاری نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. بطور معمول، در تمامی کسب و کارها بویژه مشاغل پرخطر، احتمال سقوط اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها و خرد شدن و له شدن انگشتان پاها وجود دارد. بنابراین بکارگیری کفش ایمنی مناسب و کاربردی و منطبق با نوع و شرایط محیط کاری، بسیار مهم و حیاتی است. مدیران و صاحبان مشاغل در استان مازندران قادر خواهند بود برای تأمین و تهیه انواع کفش ایمنی در ساری و حومه از طریق خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام کنند. جهت تأمین و توزیع کفش ایمنی در ساری و حومه، شرکت ایمن گستر جسور آمادگی ارائه خدمات و محصولات خود در اسرع وقت و همکاری با افراد مربوطه در این شهر می باشد.

کفش ایمنی در ساری

شرکت ایمن گستر جسور برند نمونه کشوری در زمینه تولید کفش ایمنی

از جمله مطرح ترین برندهای تولید انواع کفش ایمنی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه واقع در شمالغرب ایران، شرکت ایمن گستر جسور است که با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص کافی در این حوزه و همگام بودن با استانداردهای روز دنیا توانسته از دیرباز تاکنون رضایت و اعتماد مشتریان گرامی را در جای جای این سرزمین بدست آورد. این مجموعه آمادگی خود را برای تأمین و توزیع انواع کفش با کیفیت و استاندارد در شهر ساری و دیگر شهرهای استان مازندران اعلام می نماید.

کاربردها و خصوصیات انواع کفش ایمنی

با توجه به اینکه مهم ترین و اصلی ترین کاربرد انواع کفش ایمنی با هر ویژگی و نوعی، محافظت از پاها در برابر خطرات موجود در محیط های کاری مختلف است، بارزترین خصوصیت آن، دوام، استحکام و مقاومت کفش ایمنی در برابر رخدادهای غیرمترقبه می باشد. در واقع، کفش ایمنی باید بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و یا نفوذ اشیاء خطرناک به درون خود داشته باشد. انواع کفش ایمنی با سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی از پاها در برابر آسیب های ناشی از پرتاب و سقوط اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها محافظت می نمایند. از طرفی رویه کفش ایمنی باید بسیار مستحکم و با دوام باشد و از نفوذ اشیاء تیز و برنده و یا مواد خطرناک به داخل کفش جلوگیری کند. از سوی دیگر، راحتی و انعطاف کفش ایمنی هم بسیار حائز اهمیت است چرا که افراد در طول ساعات طولانی کار، کفش کار خود را به پا دارند و آن باید بگونه ای باشد که کمترین فشار و خستگی را به پاها تحمیل کند و در واقع کفش کاملاً راحت و منعطف باشد.

تولید کفش ایمنی در ساری

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از موفق ترین و مطرح ترین مجموعه های تولیدی موجود در کشور در حیطه تولید انواع تجهیزات ایمنی و بطور مشخص کفش ایمنی، آماده ارائه خدمات و محصولات خود به استان مازندران، از جمله تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در ساری و حومه است.

خرید کفش ایمنی در ساری

برای تهیه و توزیع کفش ایمنی در ساری، مدیران و صاحبان کسب و کار می توانند از راه های گوناگون همچون استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله ساری، سفارشات خود را ثبت و پیگیری نمایند. همکاران ما در شرکت ایمن گستر جسور در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در ساری

قرار داشتن نمایندگی های فروش به تعداد بالا در تمام شهرهای ایران بخصوص ساری موجب شده که شرکت ایمن گستر جسور بتواند ارائه خدمات و محصولات خود از جمله تأمین انواع کفش ایمنی در ساری و سایر شهرستان های استان مازندران را در بهترین حالت ممکن انجام دهد. این مجموعه تلاش می کند تا با ارائه بهترین ها در حوزه تخصصی خود بتواند گامی محکم و استوار در جهت اعتلای صنعت و پیشرفت کشور بردارد.

jasoorshoes-logo-tab