jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در سمنان

کفش ایمنی در سمنان هم بلحاظ کاربرد و هم بلحاظ تنوع در نوع آن، در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و از این رو بسیار مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کار در این شهر و حومه قرار گرفته است. شهر سمنان از گذشته ای نزدیک تا به امروز با رشد قابل توجه صنعتی، تولیدی و اقتصادی مواجه بوده است. همچنین نیاز فراوان به استفاده از نیروی انسانی و متخصص در این ناحیه بیش از پیش احساس می گردد. بطور مسلم همزمان با ازدیاد نیروی انسانی و رشد سریع پرسنل کار، مقدار تجهیزات ایمنی لازم برای آنها نیز افزایش می یابد. از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی، انواع کفش ایمنی است که تقریباً در تمامی محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. با بررسی آمارهای ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی کار، بیشتر آمار صدمات و جراحات وارد شده به کارگران در حین کار از ناحیه پاها و بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین بر روی آنها رخ داده است که این موضوع اهمیت و ضرورت استفاده از کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت را در حین کار بخوبی نشان می دهد. بکارگیری انواع کفش ایمنی در سمنان همچون دیگر شهرهای کشور بخصوص در سال های اخیر بسیار پر رنگ است و دارای اهمیت ویژه ای می باشد. خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی را می توان یکی از راه های کارآمد و بهینه برای تأمین کفش ایمنی سمنان و سایر شهرهای ایران قلمداد نمود. شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از تولید کنندگان موفق کفش ایمنی واقع در شمال غرب کشور، آمادگی خود را برای تأمین انواع کفش ایمنی در سمنان و حومه هم از طرق یاد شده و هم بصورت مراجعه حضوری اعلام می دارد.

کفش ایمنی در سمنان

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده موفق انواع کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از تولید کنندگان موفق در حوزه کفش ایمنی واقع در شمالغرب ایران، با افتخار آمادگی خود را در جهت تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه در شهر سمنان و دیگر شهرهای این استان اعلام می دارد. این مجموعه بواسطه دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، همسو بودن با تکنولوژی روز و بهرمندی از استانداردهای بین المللی بواسطه بکارگیری مواد اولیه درجه یک و تولید تخصصی محصولات، توانسته به جایگاه قابل قبولی در میان سایرین دست پیدا کند.

خصوصیات و کاربردهای انواع کفش ایمنی

بطور قطع کفش ایمنی برای محافظت از پاها در حین کار در برابر خطرات موجود در محیط های کاری بکار می رود. کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، بسیار با دوام، مقاوم و مستحکم است و عمر مفید بالایی دارد. برای محافظت از پاها در برابر خردشدگی و له شدگی ناشی از سقوط اشیاء سنگین، لازم است که کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی باشد. رویه کفش ایمنی هم باید از دوام و مقاومت خوبی برخوردار باشد و به راحتی پاره نشود. از طرفی هم باید بگونه ای طراحی شده باشد که امکان عبور جریان هوا را بداخل کفش فراهم نماید تا پاها در طول ساعات طولانی کار دچار تعریق و ناراحتی نشوند. انعطاف و راحت بودن کفش ایمنی هم بسیار اهمیت دارد بطوریکه در حین کار کمترین فشار و خستگی به پاها تحمیل گردد. بسته به نوع و شرایط کاری مورد نظر، کفش ایمنی باید ضد سایش، ضد لغزش، عایق برق و یا حرارت، نسوز و … باشد.

تولید کفش ایمنی در سمنان

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع کفش ایمنی و کفش پرسنلی اعلام می کند که مفتخر به ارائه محصولات و خدمات خود ائم از انواع کفش ایمنی در سمنان و حومه می باشد. این مجموعه دارا بودن اعتماد و رضایتمندی مشتریان گرامی را برای سالیان متمادی، بزرگترین سرمایه و افتخار خود می داند.

خرید کفش ایمنی در سمنان

وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله سمنان از جمله راه های ارتباط قوی این مجموعه با مدیران، مسئولان و صاحبان کسب و کار در این استان است. بعبارت دیگر، برای تأمین نیاز کفش ایمنی در سمنان و حومه، مسئولان ذیربط می توانند از طرق گفته شده با شرکت ایمن گستر جسور در ارتباط باشند و اقدام به ثبت و یا پیگیری سفارشات خود نمایند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در سمنان

وجود نمایندگی های فروش بسیار در سراسر کشور گواه دیگری بر عملکرد دقیق و تخصصی شرکت ایمن گستر جسور است. در واقع وجود یک چنین نمایندگی هایی در اقصی نقاط کشور از جمله سمنان موجب شده که این مجموعه تمامی خدمات و محصولات خود را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد و در این مسیر بیش از پیش استمرار می ورزد.

jasoorshoes-logo-tab