09148367494

04135556962

کفش ایمنی در شهرکرد

کفش ایمنی در شهرکرد بخصوص در سال های اخیر، کاربرد فراوانی پیدا کرده است و تقریباً تمامی اصناف، کارخانجات، واحد های تولیدی و مراکز صنعتی در این شهر و دیگر شهرهای استان چهار محال و بختیاری، تجهیزات ایمنی مورد نیاز ائم از انواع کفش ایمنی را بسته به نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر خود تهیه نموده و در اختیار پرسنل خود قرار می دهند. مسئولان و مدیران کسب و کارهای مختلف در استان چهارمحال و بختیاری می توانند جهت تهیه و تأمین انواع کفش ایمنی در شهرکرد و حومه از طرق گوناگون همانند خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام نمایند. بنابر آمار بدست آمده در سازمان بهداشت کار، درصد بالای آسیب های وارده به کارگران در حین کار از ناحیه پاها و در اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک رخ داده است. این مسئله، اهمیت و ضرورت استفاده از کفش ایمنی استاندارد و تخصصی و منطبق با نوع و شرایط محیط کاری مد نظر را بخوبی نشان می دهد. در واقع، خرد شدگی و له شدگی انگشتان پاها بر اثر وقوع چنین حوادثی، بیشترین درصد آسیب های وارد شده به کارکنان را در حین کار به خود اختصاث داده است. شرکت ایمن گستر جسور آماده ارائه خدمات و محصولات خود، برای تهیه کفش ایمنی در شهرکرد و حومه به بهترین شکل ممکن است.

کفش ایمنی در شهرکرد

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده نمونه کشوری در صنعت کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از موفق ترین تولیدکنندگان انواع کفش ایمنی در ایران و واقع در شمال غرب کشور، مفتخر است که محصولات و خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا به عموم علاقمندان ارائه می نماید. این مجموعه می کوشد تا بواسطه بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و تجربه و تخصص خود در زمینه تولید انواع کفش ایمنی، بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان گرامی ارائه نماید و دارا بودن سال ها اعتماد و رضایتمندی مشتریان دلیلی بر این امر است. شرکت ایمن گستر جسور آمادگی لازم را در جهت ارائه خدمات خود، برای تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در شهرکرد و سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری به متقاضیان ائم از مدیران و مسئولان مربوطه در این استان داراست.

ویژگی ها و کاربردهای انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی با هدف ایمن سازی افراد و محافظت از پاها در برابر حوادث و خطرات موجود در محیط های کاری مختلف طراحی و تولید می گردد. آنچه که معیار اصلی برای سنجش کیفیت کفش ایمنی در نظر گرفته می شود، استحکام، دوام، مقاومت و میزان ضربه پذیری کفش و عمر مفید آن است. زیره کفش ایمنی باید نشکن، نفوذ ناپذیر و ضد سایش و ضد لغزش بوده و از عمر مفید و کیفیت بالایی برخوردار باشد. رویه کفش ایمنی نیز باید محکم و مقاوم و نفوذ ناپذیر باشد و از نفوذ اشیاء تیز و برنده و خطرات و یا مواد شیمیایی، خورنده و … به درون کفش و آسیب دیدن پاها جلوگیری نماید. انواع کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی از انگشتان پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها محافظت می کنند.

تولید کفش ایمنی در شهرکرد

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، آماده است که با کیفیت هر چه تمام تر محصولات و خدمات خود را به استان چهارمحال و بختیاری، در جهت تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در شهرکرد و حومه ارائه نماید.

خرید کفش ایمنی در شهرکرد

مدیران و مسئولان محترم برای تهیه انواع کفش ایمنی در شهرکرد و دیگر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری می توانند تا از راه های بهینه و دقیق همانند استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله شهرکرد، سفارشات خود را ثبت و پیگیری کنند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در شهرکرد

شرکت ایمن گستر جسور بواسطه دارا بودن نمایندگی های فروش بسیار در شهرهای مختلف کشور از جمله شهرکرد این امکان را دارد که خدمات و محصولات خود ائم از تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در شهرکرد و حومه، را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

jasoorshoes-logo-tab