jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در مشهد

کفش ایمنی در مشهد با توجه به وسعت این کلانشهر و وجود کارخانجات، صنایع و مراکز تولیدی متعدد در آن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شهر مشهد از جمله شهرهای مهم و صنعتی کشور است که در آن روند رشد صنعت و تولید بسیار چشمگیر است. از این رو تقاضا برای تجهیزات ایمنی بخصوص کفش ایمنی در این شهر در حال افزایش است. تمامی مدیران و مسئولان مراکز صنعتی و کارخانجات و … می توانند برای تأمین کفش ایمنی مشهد از طریق اینترنتی و یا مراجعه به مراکز خرید و نمایندگی های موجود اقدام نمایند. بعبارت دیگر، خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی از جمله ارزانترین و مطمئن ترین راه های تأمین این محصول می باشد. جهت انتخاب کفش ایمنی باید شرایط محیط کاری مورد نظر مورد ارزیابی قرار گرفته و خطرات احتمالی موجود هم پیش بینی شود و با بررسی آنها و همچنین ویژگی ها و ساختار کفش ایمنی، محصول مورد نظر را تهیه نمود. مهم ترین کاربرد کفش ایمنی، محافظت از پاها در برابر خطرات موجود در محیط های کاری، از جمله سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک، لغزش، سایش، برق گرفتگی و … می باشد.

کفش ایمنی در مشهد

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده انواع کفش ایمنی استاندارد

از جمله مطرح ترین و تخصصی ترین مجموعه های تولید کننده انواع کفش ایمنی در کشور، شرکت ایمن گستر جسور است که بواسطه دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در این حوزه و همگام با تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا، محصولات خود را ائم از انواع کفش ایمنی ساق بلند، کفش ایمنی ساق کوتاه و همچنین انواع کفش اداری و پرسنلی، طراحی و تولید می کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک از جمله چرم طبیعی تبریز یکی از امتیازات این برند می باشد. شرکت ایمن گستر جسور آماده است که برای ارائه خدمات و تأمین انواع کفش ایمنی در مشهد و حومه با صاحبان کسب و کار در این ناحیه همکاری نماید.

خصوصیات و کاربردهای کفش ایمنی در کسب و کارهای مختلف

بطور معمول مهمترین و اصلی ترین خصوصیت یک کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد، دوام و استحکام آن است. در واقع، کفش ایمنی باید مقاومت بالایی نسبت به عوامل آسیب زننده در محیط کاری داشته باشد تا از پاها در برابر یک چنین خطراتی بخوبی محافظت کند. وجود سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی در قسمت پنجه کفش ایمنی می تواند بعنوان یک عامل حیاتی برای محافظت از پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی انگشتان پاها ناشی از سقوط اشیاء سنگین و خطرناک بر روی آنها در حین کار در نظر گرفته شود. از طرفی رویه کفش ایمنی نه تنها باید بسیار محکم و مقاوم باشد تا از فرو رفتن اشیاء تیز و برنده به داخل کفش و آسیب رساندن به پاها جلوگیری کند بلکه باید در عین حال منعطف نیز باشد و برای برآورده نمودن فاکتورهای بهداشتی از جمله جلوگیری از تعریق و ایجاد ناراحتی پاها، امکان عبور جریان هوا به داخل کفش را هم فراهم نماید. کفش ایمنی باید با توجه به نوع و شرایط کاری مورد نظر، عایق جریان برق، حرارت و دمای پایین و سرمای شدید و همچنین ضد سایش و ضد لغزش باشد. بکارگیری مواد اولیه مرغوب و ساختار مهندسی شده و دقیق در کیفیت و کارایی کفش ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تولید کفش ایمنی در مشهد

تمامی صاحبان کسب و کار می توانند برای تأمین کفش ایمنی مورد نیاز برای کارکنان خود با شرکت ایمن گستر جسور تماس حاصل نمایند. این مجموعه انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا را همگام با تکنولوژی روز دنیا در بهترین و سریع ترین حالت ممکن تولید می نماید و قادر است که تقاضا برای انواع مورد نیاز کفش ایمنی در مشهد و حومه را برآورده سازد.

خرید کفش ایمنی در مشهد

برای تهیه کفش ایمنی در مشهد، افراد می توانند هم بصورت اینترنتی و از طریق وبسایت ایمن گستر جسور و هم بصورت حضوری و مراجعه به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و یا نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد اقدام به ثبت سفارش و خرید کنند. شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در حیطه تولید انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا و منطبق با استاندارد های بین المللی، محصولات خود را به مشتریان گرانقدر در سراسر کشور از جمله مشهد ارائه می نماید.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در مشهد

شرکت ایمن گستر جسور دارای نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد می باشد. برای ارتباط با دفتر نمایندگی شهر خود با دفتر مرکزی شرکت در ارتباط باشید. این مجموعه سال ها اعتماد و رضایتمندی مشتریان را در کارنامه خود دارد و آن را بعنوان سرمایه بزرگ خود بر می شمرد. تأمین و ارائه کفش ایمنی در مشهد امر خطیری است که این شرکت با حداکثر توان خود انجام می دهد و در این راه از هیچ گونه کوششی فروگذار نمی کند.

jasoorshoes-logo-tab
کفش ایمنی در مشهد