jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در همدان

کفش ایمنی در همدان بخصوص در سال های اخیر بدلیل توسعه مراکز صنعتی و تولیدی در آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استاند همدان دارای شهرک های صنعتی و کارخانجات متعددی است که در این سال ها با رشد فزاینده ای روبرو شده اند. بدنبال این موضوع و با توجه به ازدیاد نیروی انسانی در این منطقه از کشور، اهمیت بکارگیری تجهیزات ایمنی بخصوص کفش ایمنی در همدان و حومه بسیار پر رنگ تر می گردد. همه کارفرمایان و صاحبان مراکز صنعتی و کارخانجات و … می توانند جهت تأمین کفش ایمنی مشهد از طریق اینترنتی و یا مراجعه به مراکز خرید و نمایندگی های موجود اقدام کنند. در واقع، از جمله ارزانترین و مطمئن ترین راه های تأمین کفش ایمنی در همدان و یا دیگر شهرهای کشور، خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی می باشد. کفش ایمنی با هدف محافظت از پاها در برابر انواع خطرات موجود در محیط های کاری مانند سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک، لغزش، سایش، برق گرفتگی و … مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو باید در هنگام تهیه کفش ایمنی، موردی را انتخاب نمود که دقیقاً منطبق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر باشد.

کفش ایمنی در همدان

شرکت ایمن گستر جسور از جمله مطرح ترین برندهای تولید کفش ایمنی در کشور

یکی از مطرح ترین و موفق ترین برندها در زمینه تولید کفش ایمنی در ایران، شرکت ایمن گستر جسور است و با دارا بودن سال ها تجربه در این حوزه و همگام با تکنولوژی های روز دنیا مفتخر است که توانسته بویژه در سالهای اخیر، نیاز به انواع کفش ایمنی در همدان و حومه را همچون دیگر شهرهای کشور تأمین نماید و گامی استوار در جهت اعتلای ایمن سازی نیروی انسانی این استان بردارد. این مجموعه محصولات خود را شامل انواع کفش ایمنی ساق بلند، کفش ایمنی ساق کوتاه و همچنین انواع کفش اداری و پرسنلی، طراحی و تولید نموده و در دسترس عموم قرار می دهد.

ویژگی ها و موارد کاربرد انواع کفش ایمنی

یک کفش ایمنی استاندارد باید از دوام، استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. بعبارت دیگر، ساختار کفش ایمنی باید بگونه ای باشد که در عین منعطف و راحت بودن، بیشترین مقاومت را در برابر انواع خطرات و عوامل آسیب رسان از خود نشان دهد. انواع کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی در قسمت پنجه بخوبی می توانند از پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی انگشتان ناشی از سقوط اشیاء سنگین و خطرناک بر روی آنها در حین کار محافظت نمایند. رویه کفش ایمنی هم باید بشکلی باشد که مانع از ورود اشیاء تیز و برنده و خشن به داخل کفش شود و هم بتواند امکان عبور جریان هوا را به درون کفش برای جلوگیری از تعریق پاها و برآورده ساختن فاکتورهای بهداشتی فرد فراهم سازد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و نیز ساختار مهندسی شده و دقیق در کیفیت و کارایی کفش ایمنی بسیار حائز اهمیت است. بعبارت کلی، کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط کاری مورد نظر، عایق جریان برق، حرارت و دمای پایین و سرمای شدید و همچنین ضد سایش و ضد لغزش باشد.

تولید کفش ایمنی در همدان

شرکت ایمن گستر جسور بواسطه دارا بودن سالها اعتماد و رضایتمندی مشتریان خود، مفتخر است که با کیفیت هر چه تمام تر، نیاز کفش ایمنی همدان و حومه را تا حد ممکن برآورده کند. همه مدیران و صاحبان کسب و کار می توانند برای تأمین کفش ایمنی لازم برای کارکنان خود با شرکت ایمن گستر جسور تماس بگیرند.

خرید کفش ایمنی در همدان

شرکت ایمن گستر جسور بواسطه دارا بودن تجربه و تخصص کافی در زمینه تولید انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های بین المللی، محصولات خود را به مشتریان عزیز در سراسر کشور از جمله همدان ارائه می کند. جهت تأمین کفش ایمنی در همدان، می توان هم بشکل اینترنتی و از طریق وبسایت ایمن گستر جسور و هم بشکل حضوری و مراجعه به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و یا نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران همانند همدان اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در همدان

دارا بودن نمایندگی های فروش در شهرهای گوناگون کشور، از جمله شاخصه های مهم و ارزشمند شرکت ایمن گستر جسور می باشد. جهت برقراری ارتباط با دفتر نمایندگی شهر خود با دفتر مرکزی شرکت تماس حاصل فرمائید. شرکت ایمن گستر جسور در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن، انواع کفش ایمنی در همدان و حومه را همانند دیگر استان های کشور ارائه می نماید و برای اعتلای ایمنی نیروی انسانی کشور از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

jasoorshoes-logo-tab
کفش ایمنی در همدان