jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در کرج

کفش ایمنی در کرج هم همانند دیگر شهرهای کشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلف آن با توجه به نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر تهیه می شود. شهر کرج بدلیل همجوار بودن با تهران و گسترش انواع مراکز و واحدهای صنعتی و تولیدی در آن با نیاز روز افزون به تجهیزات ایمنی بخصوص انواع کفش ایمنی مواجه است. رعایت مسائل ایمنی در محیط های کاری از جمله مهم ترین و اصلی ترین قوانین در آنها می باشد و تمام صاحبان کسب و کار و مدیران و مسئولان مجموعه های صنعتی و تولید ملزم به اجرای آنها هستند. تجهیزات ایمنی به محصولاتی همچون لباس کار مخصوص، کلاه ایمنی، دستکش، عینک و همچنین انواع کفش ایمنی گفته می شود که در جهت ایمن سازی افراد شاغل در محیط های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بطور خاص انواع کفش ایمنی از جمله مهمترین و ضروری ترین تجهیزات ایمنی هستند که باید با توجه شرایط محیط کاری و با در نظر گرفتن خطرات احتمالی و همچنین ویژگی های تخصصی خود کفش، تهیه شوند. کفش ایمنی در انواع مختلف و با ویژگی های گوناگون در دو طبقه بندی کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه تولید می شوند و باید دوام، استحکام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. یکی از بهترین و راحت ترین روش ها جهت تهیه و تأمین کفش ایمنی در کرج، خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی می باشد. شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از برندهای مطرح در شمالغرب کشور، آماده همکاری با صاحبان کسب و کار در کرج و حومه برای تهیه هر چه بهتر انواع کفش ایمنی مورد نیاز در این شهر می باشد.

کفش ایمنی در کرج

شرکت ایمن گستر جسور یک برند موفق در زمینه تولید انواع کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یک برند موفق در زمینه تولید انواع کفش ایمنی ائم از کفش های ایمنی ساق بلند و ساق کوتاه و همچنین انواع کفش اداری و پرسنلی، مفتخر است تا محصولات خود را با کیفیت هر چه تمام در اختیار مشتریان گرانقدر در اقصی نقاط ایران از جمله شهر کرج و دیگر شهرستان های استان البرز قرار دهد. بکارگیری مواد اولیه درجه یک و مرغوب نظیر چرم طبیعی تبریز و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در کنار دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در این زمینه، از جمله شاخصه های این شرکت است که آن را به یکی از برندهای موفق در این حوزه مبدل ساخته و سال ها اطمینان و رضایت مشتریان گواهی بر این امر است.

انواع کفش ایمنی و کاربردها و شاخصه های آنها

آنچه که در یک کفش ایمنی استاندارد حرف اول را می زند، کیفیت، دوام، استحکام و مقاومت آن است. وظیفه اصلی هر کفش ایمنی با هر نوعی, محافظت از پاها در برابر حوادث و خطرات غیرمترقبه در حین ساعات کاری است. بنابراین کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط کاری مورد نظر انتخاب شود و دارای ویژگی های تخصصی و ساختاری محکم باشد. از طرف دیگر کفش ایمنی باید راحت و منعطف نیز باشد چرا که کارگران و افراد شاغل در کسب و کارهای مختلف برای ساعات طولانی از کفش ایمنی استفاده می کنند. از این رو ساختار کفش باید بگونه ای باشد که کمترین فشار و خستگی را به پاها در حین کار وارد کند. رویه کفش ایمنی نیز هم باید محکم و مقاوم باشد تا از ورود اشیاء تیز و برنده و خطرناک به داخل کفش و آسیب رساندن به پاها جلوگیری کند و هم امکان عبور جریان هوا را برای جلوگیری از تعریق و ناراحتی پاها فراهم نماید.

تولید کفش ایمنی در کرج

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده انواع کفش ایمنی با بهترین کیفیت، آمادگی خود را جهت تهیه و توزیع کفش ایمنی در کرج و دیگر شهرستان های استان البرز اعلام می دارد. ارائه بهترین خدمات و محصولات ایمنی توسط این مجموعه در راستای کسب اعتماد و رضایتمندی مشتریان گرانقدر صورت می گیرد.

خرید کفش ایمنی در کرج

برای تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در کرج و حومه، کافی است که مسئولان ذیربط و صاحبان کسب و کار در کرج و سایر شهرهای استان البرز از طریق وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و نیز نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران نظیر کرج با این مجموعه در ارتباط باشند. شرکت ایمن گستر جسور با تمام توان در جهت حفظ اعتماد و رضایت مشتریان گرامی می کوشد.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در کرج

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن نمایندگی های فروش بسیار در تمام نقاط کشور، قادر است تا خدمات رسانی سریع و حرفه ای خود را با کیفیت بالا به مشتریان گرامی ارائه دهد. تهیه انواع کفش ایمنی در کرج و حومه و نیز شهرهای دیگر ایران امری بدیهی است که این مجموعه با کیفیت هر چه تمام تر انجام می دهد.

jasoorshoes-logo-tab