09148367494

04135556962

کفش ایمنی در کرمانشاه

کفش ایمنی در کرمانشاه بخصوص در سال های اخیر کاربرد فراوانی یافته و در انواع مختلف بنا بر نوع و شرایط محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد. بطور کل در همه کسب و کارها بویژه مشاغل پرخطر، استفاده از تجهیزات ایمنی کامل من جمله انواع کفش ایمنی تخصصی و منطبق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر، فوق العاده مهم و حیاتی است. مدیران، مسئولان و علاقمندان می توانند برای تهیه و تأمین انواع کفش ایمنی در کرمانشاه و حومه از طرق گوناگون از جمله خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام کنند. در حقیقت، نیروی انسانی شاغل در همه کسب و کارها شامل کارگران و متخصصان الزاماً باید کفش ایمنی استاندارد و تخصصی و منطبق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر را بکار گیرند تا همواره در برابر خطرات احتمالی ایمن و مصون بمانند. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که بیشترین آمار بدست آمده از حوادث و جراحات بوجود آمده در حین کار از ناحیه پاها و خرد شدگی و له شدگی انگشتان پاها بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی آنها بوده است. استناد به این موضوع بخوبی نشان می دهد که بکارگیری کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت ودر حین کار تا چه حد اهمیت دارد. شرکت ایمن گستر جسور آماده ارائه خدمات و محصولات خود، برای تهیه کفش ایمنی در کرمانشاه و حومه می باشد

کفش ایمنی در کرمانشاه

شرکت ایمن گستر جسور برند نمونه کشوری در حوزه تولید انواع کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور یکی از موفق ترین برندهای موجود در کشور در زمینه تولید انواع کفش ایمنی شامل کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه و انواع کفش پرسنلی با بالاترین کیفیت و همگام با تکنولوژی روز دنیا، واقع در شمال غرب کشور، همواره می کوشد تا محصولات و خدمات خود را در بهترین حالت ممکن و در اسرع وقت به مشتریان گرانقدر ارائه نماید. سال ها اعتماد و رضایتمندی مشتریان گرامی از عملکرد این مجموعه گواهی بر این امر است. شرکت ایمن گستر جسور آمادگی لازم را در جهت تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در کرمانشاه و سایر شهرهای این استان به مشتریان محترم دارا است.

خصوصیات و کاربردهای انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت باید دارای دوام، استحکام، مقاومت، ضربه پذیری و عمر مفید بالایی باشد. مهمترین قسمت هر کفش ایمنی، سرپنجه آن است که با توجه به نوع و مکان استفاده، از جنس فولادی و یا کامپوزیتی می باشد. سرپنجه کفش ایمنی برای محافظت از انگشتان پاها در برابر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک و خرد شدگی و له شدگی ناشی از آن بکار می رود. بعبارت کلی، کفش ایمنی  با هر نوع و طراحی برای ایمن سازی و حفاظت از پاها در برابر خطرات احتمالی در حین کار مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی رویه و زیره کفش ایمنی هم باید کاملاً نفوذ ناپذیر و مقاوم بوده و از ورود هر ماده یا شیء آسیب زننده و خطرناک به درون کفش جلوگیری نماید. لازم به ذکر است که کفش ایمنی باید راحت و شکیل باشد و در ساعات طولانی کار کمترین فشار را به پاها تحمیل نماید.

تولید کفش ایمنی در کرمانشاه

شرکت ایمن گستر جسور دارای تجربه و تخصص لازم برای تولید بهترین محصولات در حوزه کفش ایمنی است و محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی در این باره تولید می کند. بنابراین، ارائه خدمات به استان کرمانشاه، برای تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در کرمانشاه و حومه بوسیله این مجموعه با کیفیت هر چه تمام تر انجام خواهد شد.

خرید کفش ایمنی در کرمانشاه

مدیران و صاحبان مشاغل در کرمانشاه و دیگر شهرهای این استان می توانند از طرق گوناگون همچون استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله کرمانشاه، اقدام به ثبت و پیگیری سفارشات خود نمایند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در کرمانشاه

شرکت ایمن گستر جسور بواسطه دارا بودن نمایندگی های فروش به تعداد کافی در اکثر شهرهای ایران من جمله کرمانشاه، قادر است که خدمات و محصولات خود شامل تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در کرمانشاه و حومه را با کیفیت هر چه تمام تر ارائه کند. همکاران ما بصورت شبانه روزی در خدمت شما و پاسخگوی شما می باشند.

jasoorshoes-logo-tab