09148367494

04135556962

کفش ایمنی در گرگان

کفش ایمنی در گرگان بدلیل افزایش مراکز صنعتی و تولیدی در استان گلستان و بخصوص شهر گرگان بسیار مورد تقاضای مسئولان و صاحبان کسب و کار در این منطقه قرار گرفته است. با توجه به اینکه همزمان با توسعه کسب و کارها و تعدد کارگاه ها و کارخانجات، نیاز به استخدام و بکارگیری نیروی انسانی نیز افزایش پیدا می کند مقدار مورد نیاز تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی برای هر کسب و کار جهت تجهیز و ایمن سازی آنها نیز بطرز چشمگیری افزایش می یابد. بطور خاص، استفاده از کفش ایمنی مناسب و کاربردی و مطابق با نوع و شرایط محیط کاری، بسیار ضروری و حائز اهمیت است. بر طبق آمارهای بدست آمده از سازمان جهانی بهداشت کار، بیشترین آسیب ها و جراحات وارد شده به افراد شاغل در محیط های کاری مختلف از جمله مشاغل پرخطر، از ناحیه پاها بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک روی آنها بوده است. همین مسئله، اهمیت فوق العاده بالای استفاده از کفش ایمنی استاندارد و تخصصی در حین کار را بخوبی نشان می دهد. مدیران و مسئولان مشاغل در استان گلستان می توانند جهت تأمین و تهیه انواع کفش ایمنی در گرگان و حومه از طریق خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام نمایند. برای تأمین و توزیع کفش ایمنی در گرگان و حومه، شرکت ایمن گستر جسور آمادگی ارائه خدمات و محصولات خود در سریع ترین زمان ممکن و همکاری با افراد مربوطه در این شهر می باشد.

کفش ایمنی در گرگان

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده نمونه کشور در صنعت کفش ایمنی

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده نمونه کشوری در صنعت بزرگ تولید انواع کفش ایمنی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه واقع در شمالغرب کشور، با ارائه سریع و کارآمد محصولات و خدمات خود به مشتریان گرامی توانسته برای سالیان متمادی اعتماد و رضایتمندی ایشان بدست آورد و همین امر را برگ زرینی در کارنامه خود می داند. این شرکت آمادگی خود را جهت تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی تخصصی و استاندارد در شهر گرگان و دیگر شهرهای استان گلستان اعلام می کند.

ویژگی ها و کاربردهای کفش ایمنی استاندارد و تخصصی

کفش ایمنی با ویژگی های مختلف تخصصی و عمومی با هدف محافظت از پاها در برابر خطرات غیرمترقبه گوناگون  و ایمن سازی افراد در حین کار مورد استفاده قرار می گیرد. برای محافظت از پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک می باید از کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی استفاده شود. رویه کفش ایمنی نیز باید بسیار مقاوم و با دوام باشد و از نفوذ اشیاء تیز و برنده و یا مواد خطرناک به داخل کفش جلوگیری نماید. از طرف دیگر، راحت بودن و انعطاف کفش ایمنی هم بسیار مهم است زیرا کارگران در طول ساعات طولانی کار، کفش کار خود را به پا دارند و آن باید بگونه ای باشد که کمترین فشار و خستگی را به پاها تحمیل کند و در واقع کفش کاملاً راحت و منعطف باشد.

تولید کفش ایمنی در گرگان

از جمله قوی ترین و معتبرترین برندهای تولید کفش ایمنی در ایران و تحت نام تجاری شرکت ایمن گستر جسور با کیفیت هر چه تمام تر آماده ارائه خدمات و محصولات خود به استان گلستان، از جمله تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در ساری و حومه است.

خرید کفش ایمنی در گرگان

افراد مسئول در حوزه صنعت و تولید در استان گلستان می توانند برای تأمین و توزیع انواع کفش ایمنی در گرگان و دیگر شهرهای این استان از طرق مختلف همانند استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله گرگان، اقدام به ثبت و پیگیری سفارشات خود نمایند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در گرگان

شرکت ایمن گستر جسور بدلیل داشتن نمایندگی های فروش به بسیار در همه شهرهای ایران بویژه گرگان، آماده ارائه خدمات و محصولات خود از جمله تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در گرگان و شهرهای دیگر استان گلستان به بهترین شکل ممکن و در اسرع وقت می باشد. همکاران ما در شرکت ایمن گستر جسور در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان گرانقدر خواهد بود. این مجموعه می کوشد تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات عالی، گامی موثر و محکم در جهت اعتلای صنعت ایمنی کشور بردارد.

jasoorshoes-logo-tab