09148367494

04135556962

کفش ایمنی در یاسوج

کفش ایمنی در یاسوج همانند اکثر شهرهای کشور که روند رشد صنعتی و تولیدی در آنها بسیار سریع و روز افزون است بسیار پرکاربرد و ضروری و مهم می باشد. تهیه انواع کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت از جمله چالش های مهم صاحبان کسب و کار و مدیران در استان کهکیلویه و بویراحمد و بخصوص شهر یاسوج است. این افراد می توانند برای تهیه و تأمین انواع کفش ایمنی در یاسوج و حومه از طرق مختلف همچون خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی اقدام کنند. در واقع، کفش ایمنی از جمله مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات ایمنی است چرا که با استناد به آمارهای بدست آمده از تحقیقات اخیر سازمان بهداشت کار، بیشترین آسیب وارد شده به کارکنان در مشاغل گوناگون بخصوص مشاغل پرخطر، از ناحیه پاها و بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها رخ داده است. بنابراین بسیار مهم است که پرسنل ائم از کارگران و متخصصان از کفش ایمنی استاندارد و کاملاً تخصصی و مطابق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر استفاده کنند. شرکت ایمن گستر جسور آماده ارائه خدمات و محصولات خود، برای تهیه کفش ایمنی در یاسوج و حومه به بهترین شکل ممکن است.

کفش ایمنی در یاسوج

شرکت ایمن گستر جسور برند موفق تولید کفش ایمنی در کشور

شرکت ایمن گستر جسور با داشتن تجربه و تخصص لازم در زمینه تولید انواع کفش ایمنی ائم از کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه، محصولات خود را با کیفیت هر چه تمام تر به مشتریان و علاقمندان در اقصی نقاط کشور ارائه می دهد. دارا بودن اطمینان و رضایتمندی مشتریان گرانقدر این مجموعه برای سالیان متمادی، برگ زرینی در تاریخ کاری شرکت ایمن گستر جسور است. این مجموعه آماده است که خدمات خود را جهت تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در یاسوج و سایر شهرهای استان کهکیلویه و بویراحمد به متقاضیان ائم از صاحبان کسب و کار و مسئولان مربوطه در این استان ارائه دهد.

خصوصیات و مزایای استفاده از کفش ایمنی استاندارد

کفش ایمنی برای محافظت از پاها در برابر خطرات احتمالی در حین کار مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به تنوع مشاغل و ویژگی های منحصر بفرد هر یک از آنها دارای تنوع و گوناگونی فراوانی است. مهمترین خصوصیت یک کفش استاندارد و با کیفیت، دوام، استحکام و ضربه پذیری بالای آن است. کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی از انگشتان پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها محافظت می کنند. رویه و زیره کفش ایمنی هم باید کاملاً نفوذ ناپذیر و مقاوم باشند و از ورود هر ماده یا شیء آسیب زننده و خطرناک به درون کفش جلوگیری کنند. کفش ایمنی مورد استفاده باید در عین مقاوم بودن تا حد امکان منعطف و راحت نیز باشد و در طول ساعات طولانی کار کمترین فشار و ناراحتی را به پاها تحمیل کند تا پاها در دراز مدت دچار آسیب و ناراحتی نشوند.

تولید کفش ایمنی در یاسوج

داشتن تجربه بالا و تخصص روز دنیا در زمینه تولید انواع کفش ایمنی شامل کفش ایمنی ساق بلند و کفش ایمنی ساق کوتاه موجب شده که شرکت ایمن گستر جسور محصولات و خدمات خود را به استان کهکیلویه و بویراحمد، برای تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در یاسوج و حومه با کیفیت هر چه تمام تر و در اسرع وقت ارائه دهد.

خرید کفش ایمنی در یاسوج

کارفرمایان محترم و مدیران مشاغل مختلف در یاسوج و سایر شهرهای استان کهکیلویه و بویراحمد قادر هستند تا از طرق مختلف همچون استفاده از وبسایت شرکت ایمن گستر جسور و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و همچنین نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران از جمله یاسوج، اقدام به ثبت و پیگیری سفارشات خود نمایند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در یاسوج

شرکت ایمن گستر جسور دارای نمایندگی های فروش فراوان در اکثر شهرهای کشور من جمله یاسوج است و از این رو می تواند خدمات و محصولات خود ائم از تأمین نیاز انواع کفش ایمنی در یاسوج و حومه را بخوبی و با نهایت کیفیت به انجام رساند. لازم به ذکر است که همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما بوده و از ابتدا تا انتها همراه شما خواهند بود.

jasoorshoes-logo-tab