jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی در یزد

کفش ایمنی در یزد در سالهای اخیر با استقبال گسترده ای از جانب صاحبان مشاغل و کسب و کار در این استان روبرو شده است. این موضوع بدلیل توسعه روزافزون صنعت و تولید در این استان رخ داده است. بکارگیری انواع کفش ایمنی شامل کفش های ایمنی ساق کوتاه و ساق بلند در شهر یزد و حومه بواسطه توسعه کارخانجات و مراکز تولیدی و صنعتی در این منطقه، رشد چشمگیری داشته است چرا که همزمان با رشد صنعتی و تولیدی، دامنه استفاده از نیروی انسانی نیز گسترده تر خواهد شد و در این بین آنچه از اولویت بالایی برخوردار است، تجهیز آنها به محصولات ایمنی مورد نیاز از جمله کفش ایمنی استاندارد جهت ایمن سازی هر چه بهتر می باشد. بهترین و مطمئن ترین راه تأمین کفش ایمنی در یزد و یا سایر شهرهای کشور، خرید اینترنتی کفش ایمنی و یا مراجعه به نمایندگی های فروش کفش ایمنی است. بر طبق آمارهای جهانی، آسیب از ناحیه پاها بیشترین نوع جراحت در بین کارگران در حین کار در طی سال های اخیر بوده است. این مسئله اهمیت استفاده از کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت را بیش از پیش نشان می دهد. بعبارت کلی، کفش ایمنی برای محافظت از پاها در برابر انواع خطرات موجود در محیط های کاری مانند سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک، لغزش، سایش، برق گرفتگی و … بکار گرفته می شود.

کفش ایمنی در یزد

برند موفق تولید کفش ایمنی در کشور با عنوان شرکت ایمن گستر جسور

شرکت ایمن گستر جسور را می توان بعنوان یکی از برندهای موفق در عرصه تولید کفش ایمنی قلمداد کرد. این شرکت محصولات خود را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید نموده و در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهد. استفاده از مواد اولیه مرغوب از جمله چرم طبیعی تبریز، استفاده از تکنولوژی روز و مکانیزم جدید در تولید انواع کفش ایمنی، از جمله دلایل موفقیت شرکت ایمن گستر جسور می باشد. محصولات این برند شامل انواع کفش ایمنی ساق بلند، کفش ایمنی ساق کوتاه و همچنین انواع کفش اداری و پرسنلی هستند.

کفش ایمنی و کاربردها و ویژگی های آن

استحکام، مقاومت و دوام یک کفش ایمنی استاندارد باید بسیار بالا باشد. در واقع کفش ایمنی باید استحکام و مقاومت لازم را در برابر خطرات مختلف داشته باشد تا پاها در اینگونه موارد ایمن بمانند. در تمامی مشاغل، بخصوص مشاغل پرخطر، خطرات متعددی در حین کار افراد را تهدید می کنند. کفش ایمنی باید دقیقاً مطابق با نوع و شرایط کاری مورد نظر انتخاب شود تا عملکرد مناسبی داشته باشد. کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی در قسمت پنجه بخوبی می تواند از پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی انگشتان ناشی از سقوط اشیاء سنگین و خطرناک بر روی آنها در حین کار محافظت کند. بکارگیری مواد اولیه مرغوب و همچنین ساختار مهندسی شده و دقیق در کیفیت و کارایی کفش ایمنی بسیار مهم است. قسمت رویه کفش هم بسیار مهم است و باید با دوام و محکم باشد و اجازه نفوذ اشیاء تیز و برنده و خطرناک را به درون کفش ندهد. همچنین باید قابلیت عبور جریان هوا را هم داشته باشد تا پا در طول ساعات طولانی کار دچار تعریق و ناراحتی نشود. بطور کلی، کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط کاری، عایق جریان برق، حرارت و دمای پایین و سرمای شدید و همچنین ضد سایش و ضد لغزش باشد.

تولید کفش ایمنی در یزد

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده انواع کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد، آمادگی خود را جهت ارائه و تأمین کفش ایمنی در یزد و حومه را اعلام می دارد. کارفرمایان و مسئولان در حیطه صنعت و تولید در یزد می توانند جهت تأمین نیاز خود با شرکت تماس حاصل فرمایند.

خرید کفش ایمنی در یزد

مشتریان عزیز در استان یزد ائم از کارفرمایان و صاحبان کسب و کار می توانند جهت تأمین کفش ایمنی یزد هم بشکل اینترنتی و از طریق وبسایت ایمن گستر جسور و هم بشکل حضوری و مراجعه به دفتر مرکزی شرکت واقع در شهر تبریز و یا نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران همانند یزد، سفارشات خود را ثبت و پیگیری نمایند.

نمایندگی فروش کفش ایمنی در یزد

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف ایران از جمله یزد آماده ارائه خدمات و محصولات خود از جمله انواع کفش ایمنی در یزد و حومه می باشد. این مجموعه می کوشد تا با ارائه بهترین ها در حوزه کفش ایمنی، رضایتمندی و اعتماد هموطنان گرامی در استان یزد را بدست آورد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

jasoorshoes-logo-tab