jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی

کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی همانند دیگر انواع کفش ایمنی و پوتین ایمنی موجود باید علاوه بر دارا بودن ویژگی های مهم و عمومی در تمامی انواع کفش های ایمنی نظیر استحکام، راحتی و دوام بالا، بنا بر شرایط و موقعیت محیط کاری مورد نظر از یکسری ویژگی های تخصصی مهم نیز برخوردار باشد تا بتواند ایمنی وسلامت کارکنان را بخوبی تأمین نماید. در محیط های صنعتی و کارگاهی معمولاً دستگاه ها و ماشین آلات سنگین و خطرناک وجود دارند و بسته به نوع کار متفاوت هستند. یک کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت باید از پاها در برابر انواع خطرات در محیط های کاری محافظت کند. در تولید کفش های ایمنی تخصصی با کیفیت بالا بخصوص در مصارف صنعتی و کارگاهی باید پارامترها و موازین خاصی در نظر گرفته شود که این امر با توجه به نوع کار، انواع ماشین آلات و ابزارهای موجود در محیط کار و پیش بینی خطرات موجود لحاظ می گردد.

کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی

مراکز صنعتی، کارگاهی و کارخانجات از جمله محیط های کاری هستند بروز خطرات غیرمترقبه بیشتر رایج است و بعبارتی این مشاغل در دسته بندی مشاغل پرخطر قرار می گیرند. در این گروه از مشاغل، کارگران و پرسنل شاغل بطور معمول با تجهیزات و وسایل خطرناک تری کار می کنند و لازم است که در حین کار از تمامی تجهیزات ایمنی لازم از جمله کفش ایمنی با کیفیت و تخصصی استفاده کنند. بنابراین نیاز است که در هر شغلی بسته به موارد گفته شده از کفش ایمنی مناسب و با دوام متناسب با آن استفاده شود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

انواع کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی

انواع کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی برای پرسنل و افراد فعال در این حوزه بسیار حائز اهمیت است. از جمله کفش های ایمنی در این حوزه انواع کفش ایمنی مهندسی می باشند که مناسب کار در مشاغل مربوط به راه و ساختمان، کار در حوزه معماری و عمرانی و … هستند و دارای ویژگی های مهمی از جمله مقاومت لازم در برابر سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک، ضربه پذیری و ضد لغزش بودن، عایق جریان الکتریسیته بودن و … می باشند. انواع کفش ایمنی ضد لغزش که در آنها به کفی و زیره کفش بسیار پرداخته شده است مناسب محیط های کاری صنعتی است که در آنها خطرات سر خوردن و لیز خوردگی بیشتر است. انواع محیط های صنعتی نظیر پالایشگاه ها، کارخانه های روغن کشی و … از جمله محیط های صنعتی هستند که افراد در معرض چنین خطراتی هستند.

انواع کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی

کفش های ایمنی مقاوم در برابر خوردگی، سایش و مقاوم در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و … باید استحکام و دوام بالایی داشته باشند و بخوبی بتوانند از پاها در برابر سوختگی ناشی از اینگونه مواد محافظت کنند. مشاغل پرخطری نظیر تولید کنندگان انواع مواد شیمیایی نظیر آمونیاک، کلر، اسید نیتریک و … در این گروه قرار می گیرند و استفاده افراد مشغول در این حوزه از تجهیزات ایمنی کامل بویژه کفش ایمنی مخصوص، حرف اول را می زند. لازم است که در برخی مراکز صنعتی و کارگاهی از کفش ایمنی ساق بلند و یا پوتین ایمنی استفاده شود تا ساق پاها نیز بخوبی پوشش داده شده و بطور کامل از پاها محافظت شود. کفش ایمنی مخصوص مراکز صنعتی و کارگاهی باید نسوز، عایق برق، مقاوم و مستحکم باشد. البته در کنار استحکام و دوام، راحتی و بهداشت کفش های ایمنی نیز بسیار مهم است.

کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت ارمغان آور ایمنی و سلامت صنعتگران

نیروی انسانی بعنوان سرمایه ای ارزشمند در کسب و کارها به عنوان ستون اساسی رشد و پیشرفت مشاغل محسوب می شود. تأمین سلامت و امنیت آنها وظیفه مهم کارفرمایان و صاحبان کسب و کارها است. استفاده از تجهیزات ایمنی استاندارد و مناسب هر شغل، اولویت اول هر کدام از محیط های کاری است. مشاغل صنعتی و کارگاهی از جمله سخت ترین و پرخطرترین مشاغل موجود هستند و افراد شاغل معمولاً با خطرات بی شماری در این مشاغل رو برو می باشند. استفاده از تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی مناسب و تخصصی می تواند تا حد قابل قبولی امنیت کارکنان را تضمین نماید.

کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت ارمغان آور ایمنی و سلامت صنعتگران

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده تخصصی انواع کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی با جدیدترین متدها و تکنولوژی های روز در خدمت صنعتگران عزیز و پرسنل شاغل در این حوزه می باشد. این مجموعه در تولید محصولات مرغوب و استاندارد استمرار می ورزد و با هدف تأمین ایمنی نیروی انسانی و رضایتمندی مشتریان خود بیش از پیش می کوشد.

jasoorshoes-logo-tab