09148367494

04135556962

کفش ایمنی مناسب صنایع تولید تجهیزات و لوازم ورزشی

کفش ایمنی مناسب صنایع تولید تجهیزات و لوازم ورزشی علاوه بر دارا بودن ویژگی های عمومی یک کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد از جمله دارا بودن دوام، استحکام، ضربه پذیری و عمر مفید بالا باید دارای ویژگی های تخصصی و مختص به این دست مشاغل باشد. افراد مشغول در تمام کارهای مرتبط با صنایع تولید تجهیزات و لوازم ورزشی بطور معمول با ماشین آلات و ابزار سنگین و نیز حرارت و … سر و کار دارند. از این رو، آنچه که در هر محیط کاری حرف اول را می زند، بکارگیری تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی از جمله انواع کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد و بطور دقیق منطبق با شرایط محیط کاری مورد نظر است. نظر به این مسئله که آمار بالای جراحات و صدمات رخ داده در حین کار مربوط به پاها و بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها بوده است استفاده از کفش ایمنی استاندارد و دقیقاً مطابق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر و با پیش بینی خطرات موجود در آن بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر کفش ایمنی، سایر تجهیزات ایمنی تخصصی همچون کلاه ایمنی، دستکش و عینک ایمنی، لباس کار مناسب و … نیز بنا بر نوع و شرایط کاری مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از تولیدکنندگان موفق انواع کفش ایمنی با کیفیت بالا واقع در شمالغرب کشور، آماده ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان گرامی به بهترین شکل ممکن می باشد.

کفش ایمنی مناسب صنایع تولید تجهیزات و لوازم ورزشی

خصوصیات و کاربردهای انواع کفش ایمنی مناسب صنایع تولیدی لوازم و تجهیزات ورزشی

بطور کلی، هر کفش ایمنی استاندارد باید از دوام و مقاومت و نیز طول عمر مفید بالایی برخوردار باشد. کفش ایمنی باید قابلیت ضربه پذیری و تحمل فشار تا حدود 200 ژول را داشته باشد. جهت محافظت از انگشتان پاها در برابر آسیب هایی همانند خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک باید همواره از انواع کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و کامپوزیتی استفاده کرد. از دیگر ویژگی های انواع کفش ایمنی مناسب صنایع تولید تجهیزات و لوازم ورزشی، ضد سایش، ضد لغزش و عایق حرارت بودن هستند. از سوی دیگر،  رویه و زیره کفش ایمنی نیز می باید بسیار مقاوم و محکم و غیر قابل نفوذ باشند تا از نفوذ اشیاء تیز و برنده و خطرناک و یا مواد شیمیایی و اسیدی و … به درون کفش و آسیب رساندن به پاها جلوگیری شود. همچنین ساختار کفش باید بگونه ای باشد که در عین مقاوم و مستحکم بودن تا حد امکان منعطف و راحت نیز باشد تا فرد در طول ساعات طولانی کار، دچار خستگی و ناراحتی نشود و بعبارتی در طول استفاده از کفش، کاملاً احساس راحتی و آسودگی داشته باشد.

کفش ایمنی استاندارد نقطه عطف ایمنی در محیط های کاری مختلف

بطور کلی هر کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد دارای ویژگی های شاخصی همانند مقاومت در برابر لفزش، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر ضربه، عایق برق بودن، عمر مفید بالا، عایق حرارتی بودن در فصول مختلف سال، مقاومت در برابر خستگی و فشار و همچنین آنتی باکتریال بودن می باشد. همه افراد شاغل در محیط های کاری مختلف بخصوص مشاغل پرخطر لازم است که در حین کار از تجهیزات ایمنی کامل و کاملاً تخصصی استفاده کنند. این موضوع نه تنها سبب ایمن سازی محیط کاری و افراد شاغل در آن خواهد شد بلکه سبب افزایش تمرکز، اعتماد بنفس و روحیه کاری افراد می گردد که در نهایت، افزایش راندمان کاری و پیشرفت و توسعه کسب و کار را بدنبال خواهد داشت.

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در حیطه تولید انواع کفش ایمنی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه و همچنین انواع کفش اداری، پرسنلی، طبی و …، محصولات و خدمات خود را با کیفیت هر چه تمام تر و همگام با تکنولوژی روز دنیا به مشتریان و علاقمندان این حوزه ارائه می دهد و امید دارد تا در این راستا گامی استوار در جهت اعتلای صنعت ایمنی کشور بردارد.

jasoorshoes-logo-tab