jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی مناسب صنایع خودروسازی

صنایع خودروسازی را می توان بعنوان یکی از مهمترین صنایع فعال در کشور قلمداد نمود. در واقع، یکی از قطب های مهم صنعتی کشور مربوط به صنایع خودروسازی است که در ردیف صنایع پرخطر و حساس قرار می گیرد. تولید انواع خودرو از خودروهای کوچک و شخصی گرفته تا خودروهای بزرگ و سنگین همگی در حیطه فعالیت صنایع خودروسازی قرار دارند. این صنعت از جمله صنایعی است که بطور چشمگیری در حال توسعه و پیشرفت است. با توجه به افزایش نیروی کار در این صنعت و صنایع مرتبط، تهیه تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی در جهت تأمین ایمنی هر چه بهتر آنها بعنوان یک اولویت و چالش بزرگ برای مسئولان و صاحبان کسب و کار در این حوزه همواره مطرح است. تجهیزات ایمنی دارای تنوع بسیاری هستند که بسته به نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله آنها انواع کفش ایمنی است که در ردیف مهمترین و ضروری ترین تجهیزات ایمنی بخصوص در مشاغل مرتبط با صنایع خودروسازی قرار می گیرد. برای مثال، در صنایع خودروسازی کارکنان معمولاً با ماشین آلات و قطعات سنگین و خطرناک سر و کار دارند. از این رو، خطر سقوط اشیاء سنگین بر روی پاها و خرد شدن و له شدن انگشتان بسیار بدیهی است. بنابراین، استفاده از انواع کفش ایمنی با سرپنجه فولادی برای جلوگیری از یک چنین حوادثی بسیار ضروری و حائز اهمیت است. بطور مسلم، ایمن سازی محیط کاری و تجهیز کاربران با محصولات ایمنی مورد نیاز در هر کسب و کاری حرف اول را می زند و ارتباط مستقیمی با رشد و شکوفایی آن دارد.

کفش ایمنی مناسب صنایع خودروسازی

ویژگی های کفش ایمنی استاندارد و مناسب صنایع خودروسازی

کفش ایمنی از جمله مهمترین و پرکاربردترین محصولات ایمنی است که در محیط های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت در صنایع خودروسازی هم بسیار پررنگ و الزامی است. اولین و مهمترین ویژگی هر کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد، استحکام، دوام و مقاومت آن در برابر خطرات و حوادث غیرمترقبه و نیز شرایط سخت و پیچیده محیط کاری است. در واقع کفش ایمنی با ایمن سازی پاها و فراهم آوردن شرایط امن و راحت برای فرد، سبب افزایش تمرکز، اعتماد بنفس و راحتی او در ساعات طولانی کار خواهد شد که همین امر، افزایش بازدهی و راندمان کاری فرد را بدنبال خواهد داشت. کفش ایمنی مجهز به سر پنجه های فولادی و کامپوزیتی توان مقاومت در برابر ضربه ای در حدود 200 ژول را داراست و یک گزینه ایده آل و فوق العاده برای کارکنان در صنایع خودروسازی می باشد. رویه کفش ایمنی هم باید مقاوم، نسوز و عایق حرارت باشد و هم برای لحاظ نمودن فاکتورهای بهداشتی، باید منطف بوده و امکان عبور جریان هوا به داخل کفش را فراهم نماید.

کاربردهای انواع کفش ایمنی مناسب صنایع خودروسازی

کفش ایمنی همواره باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط محیط کاری و بررسی و تجزیه و تحلیل آن و همچنین پیش بینی خطرات موجود در محیط کاری انتخاب شود تا بهترین عملکرد را داشته باشد. همانطور که پیش تر گفته شد کفش ایمنی دارای سرپنجه فولادی و کامپوزیتی برای محیط هایی که افراد در آنها با اشیاء و ماشین آلات سنگین و خطرناک سر و کار دارند و امکان سقوط و یا پرتاب ناگهانی آنها وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. دو ویژگی مهم ضد لغزش و ضد سایش بودن کفش ایمنی هم بسیار مهم و ضروری است.

کفش ایمنی استاندارد یک فاکتور مهم برای توسعه صنایع خودروسازی

صنایع خودروسازی کشور جزو صنایع بسیار مهم و موثر در بهبود اقتصاد کشور بشمار می آیند. تهیه و تأمین تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی استاندارد برای کارکنان این حوزه بسیار مهم است و باید با کیفیت هر چه تمام تر انجام شود چرا که کفش ایمنی مقاوم و با کیفیت برای پرسنل در این حوزه هم باعث حفظ ایمنی و سلامت آنها می شود که مهم ترین مسئله است و هم در افزایش بازدهی و بهبود عملکرد افراد بسیار مهم و موثر است.

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از برندهای موفق در زمینه تولید انواع کفش ایمنی ساق بلند و ساق کوتاه و همچنین انواع کفش پرسنلی و اداری در شمالغرب کشور، محصولات خود را منطبق با استانداردهای روز دنیا و با متریال عالی به مشتریان گرانقدر ارائه می دهد. این مجموعه تلاش می کند تا در جهت تولید و تأمین انواع کفش ایمنی مناسب صنایع خودروسازی به بهترین شکل ممکن، گامی استوار بردارد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی نماید.

jasoorshoes-logo-tab