09148367494

04135556962

کفش ایمنی مناسب صنایع ساختمانی

کفش ایمنی مناسب صنایع ساختمانی از جمله تجهیزات ایمنی ضروری و بسیار مهم برای افراد شاغل در این گروه از صنایع است و دارای ویژگی های تخصصی و حرفه ای متناسب به نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر می باشد. صنایع ساختمانی به تمام صنایع تولید مصالح و تجهیزات ساختمانی همانند سیمان، آجر، گچ، آهن و … گفته می شود. بطور قطع، نیروی انسانی شاغل در این دست صنایع باید از تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی از جمله کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت استفاده کند چرا که این صنعت در دسته مشاغل پرخطر قرار دارد و امکان وقوع حوادث و خطرات غیرمترقبه در طول ساعات کاری بسیار زیاد است. با مراجعه به آمارهای بدست آمده در طی سال های اخیر توسط سازمان بهداشت کار، درصد بالای جراحات و آسیب های وارده به افراد در حین کار از ناحیه پاها بوده است. در واقع، متأسفانه خرد شدگی و له شدگی انگشتان پا در اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها در محیط های کاری مختلف بسیار زیاد عنوان شده است که همین امر اهمیت و ضرورت استفاده از کفش ایمنی تخصصی و استاندارد و مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی را بیش از پیش نشان می دهد. افراد در تمامی مشاغل مرتبط با صنایع ساختمانی با تجهزیات سنگین، ماشین آلات و مواد شیمیایی و خطرناک و … سر و کار دارند و از این رو باید از تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی از جمله کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت استفاده کنند.

کفش ایمنی مناسب صنایع ساختمانی

ویژگی ها و کاربردهای انواع کفش ایمنی مناسب صنایع ساختمانی

مهمترین ویژگی یگ کفش با کیفیت و استاندارد، میزان بالای دوام، استحکام و ضربه پذیری آن است. بعبارت دیگر، یک کفش ایمنی استاندارد باید از مقاومت و عمر مفید بالایی برخوردار باشد. توجه به این نکته بسیار مهم است که کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط محیط کاری و با ارزیابی ویژگی های تخصصی و ساختار آن انتخاب شود تا بهترین عملکرد را داشته باشد و ایمن سازی کامل را فراهم نماید. از دیگر ویژگی های کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، ضد سایش، ضد لغزش و عایق حرارت بودن هستند. کفش ایمنی مناسب صنایع ساختمانی باید دارای زیره ای نشکن و مقاوم و غیر قابل نفوذ باشد و از پاها در برابر نفوذ اشیاء تیز و خشن و یا مواد شیمیایی و خطرناک محافظت نماید. رویه کفش ایمنی نیز باید مقاوم و نفوذ ناپذیر باشد. کفش ایمنی استاندارد باید در عین مقاوم بودن تا حد امکان راحت و منعطف نیز باشد بگونه ای که در طول ساعات طولانی کار کمترین فشار و خستگی به پاها تحمیل گردد و فرد در طولانی مدت دچار ناراحتی و آسیب نشود. بعبارت کلی، یک کفش ایمنی مناسب باید در صورت رخداد یک خطر در محیط های کاری نه تنها بخوبی از فرد محافظت نماید بلکه دوام و کیفیت خود را نیز حفظ نموده و دچار آسیب و کهنگی نشود.

استفاده از کفش ایمنی استاندارد تضمین کننده ایمنی افراد در محیط های کاری

با توجه به شعار اول ایمنی بعد کار، استفاده از تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی در هر حرفه ای باید اولویت اول قرار گیرد. کفش ایمنی را می توان مهمترین و ضروری ترین تجهیزات ایمنی نامید که استفاده از آن تقریباً در هر حرفه ای ضروری و حائز اهمیت است. از مهمترین خصوصیات کفش ایمنی می توان به مقاومت در برابر لفزش، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر ضربه، عایق برق بودن، عمر مفید بالا، عایق حرارتی بودن در فصول مختلف سال، مقاومت در برابر خستگی و فشار و همچنین آنتی باکتریال بودن اشاره نمود. از طرفی راحتی و ظاهر کفش ایمنی هم بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

شرکت ایمن گستر جسور با دارا بودن سال ها تجربه ارزشمند و همچنین تخصص کافی و همگام با تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا در زمینه تولید انواع کفش ایمنی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه، مفتخر است که خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان گرامی ارائه دهد. تمامی متقاضیان و مسئولان محترم در مشاغل مرتبط با صنایع ساختمانی قادر خواهند بود که سفارشات خود را طریق مراجعه به وبسایت مجموعه و خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری و همچنین تماس با شرکت ثبت و پیگیری کنند. این مجموعه از ابتدا تا پایان همراه شما عزیزان خواهد بود.

jasoorshoes-logo-tab