09148367494

04135556962

کفش ایمنی مناسب صنایع شیشه و سرامیک

کفش ایمنی مناسب صنایع شیشه و سرامیک همانند سایر تجهیزات ایمنی تخصصی مورد نیاز در این حوزه بسیار ضروری و حائز اهمیت است و در واقع جزو تجهیزات ایمنی اصلی و فوق العاده حیاتی در این دست صنایع قرار دارد. با توجه به اینکه صنایع شیشه و سرامیک در رده صنایع و مشاغل پرخطر قرار می گیرند، ضروری است که کارکنان و پرسنل شاغل در این دست صنایع از تجهیزات تخصصی کامل و مطابق با نوع و شرایط کاری مورد نظر خود استفاده کنند تا از وقوع حوادت غیر مترقبه ناخوشایند در حین کار جلوگیری به عمل آید. بر طبق آمارهای بدست آمده در سال های اخیر، متاسفانه تعداد پرشماری از افراد از ناحیه پاها در حین کار دچار آسیب شده اند و این بدلیل عدم توجه به لزوم استفاده از کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت و دیگر تجهیزات ایمنی لازم رخ داده است. چرا که در این صنعت افراد با ماشین آلات سنگین، وسایل تیز و برنده و مواد شیمیایی و خورنده و … سر و کار دارند. از طرفی خطر سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها در حین کار نیز بسیار زیاد است. این موضوع بخوبی نشان می دهد که استفاده از تجهیزات ایمنی بخصوص کفش ایمنی مناسب در حین کار تا چه حد مهم و ضروری است.

کفش ایمنی مناسب صنایع شیشه و سرامیک

موارد استفاده و ویژگی های انواع کفش ایمنی مناسب صنایع شیشه و سرامیک

اصلی ترین و بارزترین خصوصیت هر کفش ایمنی، دوام، استحکام و میزان ضربه پذیری و مقاومت آن است. از طرفی کفش ایمنی باید بگونه ای باشد که در حین ساعات طولانی کار، کمترین فشار و ناراحتی را به پاها تحمیل کند. با در نظر گرفتن اینکه در مشاغل مرتبط با صنایع شیشه و سرامیک، در محل رفت و آمد و تردد کارکنان، اشیاء تیز و برنده و خطرناک همانند خرده شیشه به وفور وجود دارد، کفش ایمنی باید کامل نفوذ ناپذیر بوده و امکان نفوذ هر گونه شیء به داخل کفش و آسیب رساندن به پاها را ندهد. بعبارت کلی، کفش ایمنی در صورت وقوع یک خطر در محیط های کاری نه تنها بخوبی از فرد محافظت کند بلکه دوام و کیفیت خود را نیز حفظ نموده و دچار آسیب و کهنگی نگردد. کفش ایمنی مناسب صنایع شیشه و سرامیک باید دارای زیره و رویه مقاوم و نفوذ ناپذیر بوده و تا حد ممکن از انعطاف و راحتی مناسبی برخوردار باشد. مجهز بودن کفش ایمنی به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی هم بسیار اهمیت دارد چرا که در محیط های کاری مختلف، خطر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها و آسیب دیدن آنها بسیار زیاد است. از دیگر ویژگی های کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، ضد سایش، ضد لغزش و عایق حرارت بودن می باشند.

بکارگیری کفش ایمنی مناسب و با کیفیت ضامن حفظ ایمنی افراد در محیط های کاری

کفش ایمنی که یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین تجهیزات ایمنی است که برای محافظت از پاها در محیط های کاری گوناگون بخصوص مشاغل پرخطر مورد استفاده قرار می گیرد. شعار اول ایمنی بعد کار در هر حرفه ای باید در اولویت اول قرار گیرد. از جمله خصوصیات مهم هر کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، مقاومت در برابر لفزش، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر ضربه، عایق برق بودن، عمر مفید بالا، عایق حرارتی بودن در فصول مختلف سال، مقاومت در برابر خستگی و فشار و نیز آنتی باکتریال بودن می باشند. کفش ایمنی بلحاظ ظاهری نیز با شکیل و راحت باشد تا فرد بلحاظ روانی نیز از آن احساس رضایتمندی داشته باشد.

شرکت ایمن گستر جسور بعنوان یکی از موفق ترین و مطرح ترین مجموعه های تولیدی کفش ایمنی در کشور و با دارا بودن سال ها تجربه و تخصص در این حوزه با احترام محصولات و خدمات خود را با کیفیت هر چه تمام تر به مشتریان گرانقدر خود ارائه می دهد. کلیه مشتریان و مدیران و مسئولان گرامی در مشاغل مرتبط با صنایع شیشه و سرامیک می توانند سفارشات خود را طریق مراجعه به وبسایت مجموعه و خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری و همچنین تماس با شرکت ثبت نمایند. شرکت ایمن گستر جسور می کوشد تا با ارائه بهترین ها در حوزه کاری خود، گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی کشور بردارد.

jasoorshoes-logo-tab