09148367494

04135556962

کفش ایمنی مناسب صنایع غذایی

کفش ایمنی مناسب صنایع غذایی بلحاظ ساختار و ویژگی های فیزیکی و کاربردی دارای طراحی منحصر بفردی است و بکارگیری آن در کنار سایر تجهیزات تخصصی بسیار مهم و حیاتی است. افراد شاغل در تمام مشاغل مرتبط با صنایع غذایی و همچنین صنایع غذایی مختلف بطور معمول با ماشین آلات و ابزار سنگین و نیز حرارت، رطوبت و … سر و کار دارند. از طرفی در صنایع غذایی، رعایت مسائل بهداشتی نیز بسیار حائز اهمیت است و افراد باید تمام نکات بهداشتی را در حین کار رعایت نمایند. بنابراین، نوع پوشش پرسنل ائم از کارگران و متخصصین باید بگونه ای باشد که هم ایمن سازی کامل آنها را در حین کار فراهم نماید و هم فاکتورهای بهداشتی در آن کاملاً لحاظ شده باشد. با توجه به آمار دریافت شده از سازمان بهداشت کار، درصد بالای آسیب های وارد شده به پرسنل شاغل در حرفه های مختلف بخصوص در مشاغل پرخطر از ناحیه پاها و بر اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها رخ داده است. این موضوع نشان می دهد که استفاده از کفش ایمنی استاندارد و مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی در حین کار تا چه حد مهم و ضروری است. بعبارت کلی، در تمامی مشاغل مرتبط با صنایع غذایی، استفاده از تجهیزات ایمنی تخصصی مانند کلاه ایمنی، دستکش و عینک ایمنی، لباس کار مناسب و همچنین کفش ایمنی تخصصی و مطابق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر بسیار مهم بوده و در اولویت اول قرار دارد.

کفش ایمنی مناسب صنایع غذایی

ویژگی های و موارد بکارگیری انواع کفش ایمنی مناسب صنایع غذایی

هر کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت باید از دوام، استحکام و عمر مفید بالایی برخوردار بوده و بگونه ای باشد که با استفاده مداوم کیفیت خود را حفظ نموده و دچار کهنگی و فرسودگی نشود. از جمله ویژگی های انواع کفش ایمنی مناسب صنایع غذایی، ضد سایش، ضد لغزش و عایق حرارت بودن می باشند. برای محافظت از انگشتان پاها در برابر آسیب هایی نظیر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک می باید همیشه از انواع کفش ایمنی مجهز به سرپنجه فولادی و کامپوزیتی استفاده نمود. کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط محیط کاری و با ارزیابی ویژگی های تخصصی و ساختار آن انتخاب شود تا بهترین عملکرد را داشته باشد و ایمن سازی کامل را فراهم کند. از طرفی رویه و زیره کفش ایمنی باید بسیار مقاوم و محکم و غیر قابل نفوذ باشند تا از نفوذ اشیاء تیز و برنده و خطرناک و یا مواد شیمیایی و اسیدی و … به درون کفش و آسیب رساندن به پاها جلوگیری گردد.

استفاده از کفش ایمنی استاندارد تضمین کننده ایمنی افراد در مشاغل مختلف

نیروی انسانی ائم از کارگران، تکنسین ها و متخصصان در محیط های کاری مختلف همه روزه از تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی استاندارد و مناسب استفاده کنند تا همواره از خطرات احتمالی و آسیب های ناشی از آن مصون بمانند. خصوصیات مهم کفش ایمنی استاندارد شامل مقاومت در برابر لفزش، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر ضربه، عایق برق بودن، عمر مفید بالا، عایق حرارتی بودن در فصول مختلف سال، مقاومت در برابر خستگی و فشار و همچنین آنتی باکتریال بودن می باشند. از سوی دیگر توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که کفش ایمنی باید در عین مقاوم و مستحکم بودن تا حد امکان منعطف، راحت و شکیل باشد و در طول ساعات کار کمترین فشار و خستگی را به پاها تحمیل کند.

کفش ایمنی مناسب صنایع غذایی

شرکت ایمن گستر جسور دارای تجربه و تخصص لازم جهت تولید انواع کفش ایمنی استاندارد و تخصصی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه می باشد و محصولات و خدمات خود را با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد. مدیران کسب و کار و مسئولان مربوطه در مشاغل مرتبط با صنایع غذایی قادر هستند که سفارشات خود را طریق مراجعه به وبسایت مجموعه و خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری و نیز تماس با شرکت ثبت و پیگیری کنند. همکاران ما بصورت شبانه روزی همراه شما و پاسخگوی شما خواهند بود.

jasoorshoes-logo-tab