jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی مناسب صنایع فولاد

صنایع فولاد از جمله آهنگری، جوشکاری، ریخته گری، تراشکاری، ساختن مصنوعات فلزی و آلومینیومی و … را می توان در رده مشاغل پرخطر قرار داد. از این رو استفاده از تجهیزات ایمنی کامل و تخصصی از جمله کفش ایمنی متناسب با این دسته از مشاغل بسیار مهم و ضروری است. چرا که این گروه از مشاغل از جمله سخت ترین و پرخطرترین مشاغل هستند و وجود تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی در آنها حرف اول را می زند. در حالت کلی اصلی ترین و مهمترین خطراتی که فلزکاران را تهدید می کند شامل فرو رفتن اجسام تیز و برنده به درون کفش، گرمای بیش از حد ناشی از فلزات ذوب شده، پرتاب شدن و یا سقوط اجسام سنگین بر روی پاها و ورود مواد مذاب و خطرناک به داخل کفش می باشند. بکارگیری کفش ایمنی مناسب و منطبق با مشاغل یاد شده، نقش مهم و موثری در ایمن سازی و محافظت از پاها دارد. همواره در انتخاب کفش ایمنی مناسب باید به نوع کار و شرایط محل کار و نیز خطرات احتمالی موجود، توجه داشت. کفش ایمنی مورد استفاده افراد شاغل در صنایع فلزی دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری و استحکام بالا، راحتی و منعطف بودن، عایق حرارت فوق العاده، دارای سرپنجه محکم جهت مراقبت از انگشتان پاها و … باشد که در ادامه به بررسی آنها و دیگر نکات پیرامون کفش ایمنی مناسب صنایع فولاد خواهیم پرداخت.

ویژگی های کفش ایمنی مناسب صنایع فولاد

فلزات مذاب و گدازه های آهن از جمله موادی است که افراد شاغل در مشاغل متنوع در صنایع فولاد با آن سرو کار دارند. بدیهی است که این مواد بسیار خطرناک هستند و می باید در حین کار با آنها از تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی استاندارد و تخصصی استفاده نمود. همانطور که پیش تر گفته شد کفش ایمنی مورد استفاده این دسته از افراد باید کاملاً عایق حرارت بوده و از پاها در برابر حرارت محافظت نماید. کفش ایمنی مناسب مشاغل مرتبط با صنایع فولاد باید از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال بسیار منعطف و راحت باشد بصورتی که کمترین فشار در طی ساعات طولانی کار به پاها وارد گردد. کفش ایمنی فلزکاران باید دارای کف های لاستیکی یا چرمی و نیز پاشنه های لاستیکی و دارای پنجه ایمنی باشد. همچنین رویه کفش ایمنی مخصوص صنایع فولاد باید بقدری محکم و مقاوم باشد که از ورود ناگهانی تکه های داغ فلزات و یا اشیاء تیز و خطرناک و آسیب دیدن پاها جلوگیری نماید. دارا بودن سرپنجه محکم بسیار برای این نوع از کفش ایمنی مهم است چرا که در این دست مشاغل، خطر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها بسیار زیاد است.

کفش ایمنی مناسب صنایع فولاد

راهنمای انتخاب کفش ایمنی استاندارد و متناسب با صنایع فولاد

برای انتخاب صحیح کفش ایمنی استاندارد و منطبق با صنایع فولاد باید با توجه به نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر، اقدام به انتخاب کفش ایمنی ایده آل نمود. کفش ایمنی استاندارد و متناسب با صنایع فولاد باید دارای سرپنجه محکم محافظ انگشتان پا در برابر سقوط اجسام سنگین و خطرناک و همچنین زیره کفش از جنس پلی یورتان با مقاومت بالا در برابر سایش باشد. استحکام و مقاومت بالا و در عین حال راحتی و انعطاف مناسب و دارا بودن فاکتورهای بهداشتی همچون قابلیت عبور جریان هوا از مهم ترین شاخصه های یک کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت است. این نوع از کفش ایمنی باید مقاومت بالایی نسبت به حرارت داشته باشد و بخوبی از پاها در برابر حرارت محافظت کند.

ویژگی های کفش ایمنی مناسب صنایع فولاد

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده کفش ایمنی استاندارد صنایع فولاد

شرکت ایمن گستر جسور از جمله برندهای موفق در زمینه تولید انواع کفش ایمنی با کیفیت از جمله انواع کفش ایمنی مناسب صنایع فولاد در شمال غرب کشور، همگام با تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از تخصص و تجربه چندین ساله خود همواره می کوشد که بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان گرانقدر خود ارائه نماید. دارا بودن سال ها اعتماد و رضایتمندی مشتریان که همان نیروی انسانی ایرانی در مشاغل مختلف است گواهی بی بدیل بر این امر است. تلاش این مجموعه بر آن است تا با ارائه هر چه بهتر محصولات ایمنی از جمله کفش ایمنی استاندارد و مقاوم، گامی محکم و استوار در جهت اعتلای صنعت و اقتصاد کشور بردارد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی نماید.

jasoorshoes-logo-tab