09148367494

04135556962

کفش ایمنی مناسب صنایع کشاورزی

کفش ایمنی صنایع کشاورزی همانند دیگر صنایع بسیار مهم است و در کنار سایر تجهیزات ایمنی تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع کشاورزی هم از جمله صنایع مهم کشور است و در واقع در ردیف صنایع حیاتی هر کشور قرار دارد. افراد شاغل در مشاغل مرتبط با صنایع کشاورزی بطور معمول با ادوات و ماشین آلات سنگین و خطرناک سر و کار دارند. با استناد به آمارهای بدست آمده در طول سال های اخیر بوسیله سازمان بهداشت کار، بیشترین آمار جراحات و آسیب های وارده به افراد در حین کار از ناحیه پاها می باشد. در واقع، خرد شدگی و له شدگی انگشتان پا در اثر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک بر روی پاها در محیط های کاری گوناگون، فراوان ذکر شده است که همین موضوع اهمیت و ضرورت استفاده از کفش ایمنی تخصصی و استاندارد و مجهز به سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی را بیش از پیش نشان می دهد. بعبارت کلی، بکارگیری تجهیزات ایمنی تخصصی من جمله کلاه ایمنی، دستکش و عینک ایمنی، لباس کار مناسب و نیز کفش ایمنی تخصصی و مطابق با نوع و شرایط محیط کاری مورد نظر در تمامی مشاغل مرتبط با صنایع کشاورزی همواره حرف اول را می زند.

کفش ایمنی مناسب صنایع کشاورزی

کاربردها و خصوصیات انواع کفش ایمنی مناسب صنایع کشاورزی

بطور مسلم مهمترین ویژگی یک کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، دوام، مقاومت و طول عمر مفید آن است. در واقع کفش ایمنی با هر نوع و کاربردی که باشد، باید دارای استحکام بالایی باشد و از قدرت ضربه پذیری مناسبی برخوردار باشد. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که کفش ایمنی باید با در نظر گرفتن نوع و شرایط محیط کاری و با ارزیابی ویژگی های تخصصی و ساختار آن انتخاب شود تا بهترین عملکرد را داشته باشد و ایمن سازی کامل را فراهم کند. کفش ایمنی مناسب صنایع کشاورزی باید مجهز به سرپنجه فولادی یا کامپوزیتی باشد تا از انگشتان پاها در برابر خرد شدگی و له شدگی ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین و خطرناک محافظت کند. خصوصیات دیگر انواع کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت، ضد سایش، ضد لغزش و عایق حرارت بودن می باشند. رویه و زیره کفش ایمنی باید بسیار مقاوم و محکم و غیر قابل نفوذ باشند تا از نفوذ اشیاء تیز و برنده و خطرناک و یا مواد شیمیایی و اسیدی و … به درون کفش و آسیب رساندن به پاها جلوگیری شود. در واقع، کفش ایمنی مناسب و استاندارد باید در صورت بروز یک خطر در محیط های کاری نه تنها بخوبی از فرد محافظت نماید بلکه دوام و کیفیت خود را نیز حفظ نموده و دچار آسیب و کهنگی نشود.

بکارگیری کفش ایمنی استاندارد ضامن ایمنی افراد در محیط های کاری مختلف

بکارگیری کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت همانند سایر تجهیزات ایمنی تخصصی باید توسط پرسنل ائم از کارگران، تکنسین ها و متخصصان در محیط های کاری مختلف بکار گرفته شوند و شعار اول ایمنی بعد کار گواهی بر این امر است. ویژگی های مهم کفش ایمنی استاندارد شامل مقاومت در برابر لفزش، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر ضربه، عایق برق بودن، عمر مفید بالا، عایق حرارتی بودن در فصول مختلف سال، مقاومت در برابر خستگی و فشار و همچنین آنتی باکتریال بودن هستند. با توجه به اینکه بیشترین آمارهای بدست آمده از سازمان بهداشت کار، بیشترین حوادث و جراحات رخ داده در حین کار برای افراد از ناحیه پاها بوده است و همین موضوع اهمیت استفاده از کفش ایمنی را بخوبی نشان می دهد. از طرفی کفش ایمنی باید تا حد امکان منعطف و راحت بوده و ظاهر مناسبی داشته باشد.

شرکت ایمن گستر جسور بواسطه دارا بودن تخصص و تجربه لازم در حیطه تولید انواع کفش ایمنی ائم از ساق بلند و ساق کوتاه برای سالیان متمادی، محصولات و خدمات خود را بطور شایسته ای به مشتریان گرامی ارائه نموده است. کارفرمایان و صاحبان کسب و کار در مشاغل مرتبط با صنایع کشاورزی می توانند سفارشات خود را طریق مراجعه به وبسایت مجموعه و خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری و همچنین تماس با شرکت ثبت و پیگیری نمایند. همکاران ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود.

jasoorshoes-logo-tab