jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی مناسب معدن کاران

کفش ایمنی مناسب معدن کاران نیز همانند دیگر مشاغل پرخطر باید بلحاظ تخصصی و نکات حرفه ای دارای ویژگی های منحصر بفردی باشد. تجهیز کارگران با وسایل کامل ایمنی همانند کلاه ایمنی، لباس کار مناسب، دستکش و کفش ایمنی اهمیت زیادی دارد. کارفرمایان و مسئولین همواره باید در جهت حفظ سلامت و تأمین ایمنی نیروی انسانی بکوشند و شعار اول ایمنی بعد کار را اولویت اول و سرلوحه کارهای خود قرار دهند. معدن کاری از جمله سخت ترین و پرخطرترین مشاغل در دنیا محسوب می شود. این شغل سخت و دشوار و در عین حال مهم خطرات بیشماری دارد و از این رو لازم است بهترین و دقیق ترین تمهیدات برای ایمنی کامل معدنچیان و کارگران معدن اتخاذ گردد. کفش ایمنی ساق بلند و یا پوتین حفاری مخصوص معدنکاران، بهترین و ایده آل ترین گزینه برای آنها است. با توجه به اینکه معدن کاران برای ساعات طولانی در سطوح ناهموار در حرکت هستند لازم است که کفش ایمنی مورد استفاده آنها دارای رویه و زیره ای کاملاً محکم و مقاوم باشد.

کفش ایمنی مناسب معدن کاران

پاهای انسان بعنوان قلب دوم او به مراقبت و رسیدگی زیادی نیاز دارند. افراد دارای مشاغل سخت همچون معدن کاران باید این موضوع را در نظر بگیرند و با انتخاب یک کفش ایمنی مناسب و استاندارد، از پاها در حین کار و در برابر حوادث غیر مترقبه محافظت نمایند. افرادی که روزانه و به مدت طولانی در محیط های کاری سخت و پرخطر هستند باید به حفظ ایمنی و سلامت خود توجه ویژه ای داشته باشند تا در طولانی مدت دچار بیماری و آسیب های جبران ناپذیر نشوند. در ادامه به ویژگی های کفش ایمنی ایده آل و مناسب برای کارگران معدن خواهیم پرداخت.

ویژگی های کفش ایمنی مناسب معدن کاران

همانطور که پیش تر اشاره شد کفش ایمنی مخصوص معدن کاران باید دارای ویژگی های مهمی از استحکام و دوام بالا بخصوص در زیره آن باشد. در معادن کارگران همواره در سطوح ناهموار و خشن و بعضاً برنده و تیز حرکت می کنند. کفش ایمنی باید دارای رویه ای محکم و زیره ای مقاوم باشد تا اجسام تیز به داخل کفش فرو نروند و پاها را دچار جراحت و آسیب نکنند. زیره کفش مناسب و محکم برای کفش ایمنی معدن کاران از جنس  پلی اورتان می باشد. کارگران معدن زمان زیادی به صورت ایستاده هستند و بطور مکرر خم و راست می شوند. بنابراین پوتین ایمنی مورد استفاده آنها باید علاوه بر محکم بودن، راحت نیز باشد تا پاها احساس خستگی و ضعف نکنند. کفش ایمنی ساق بلند مخصوص معدن کاران که در اصطلاح به آن پوتین حفاری نیز گفته می شود باید بسیار محکم و مقاوم باشد تا در هنگام راه رفتن فرد بر روی سنگ و کلوخ و ناهمواری ها دچار آسیب نشود و نیز جسمی در پاها فرو نرود.

ویژگی های کفش ایمنی مناسب معدن کاران

علاوه بر این از جمله خطراتی که در معادن کارگران را تهدید می کند خطر سقوط اشیاء سنگین می باشد. از این رو باید کفش ایمنی مورد نظر دارای سرپنجه فولادی باشد تا از انگشتان پا در برابر چنین خطراتی محافظت کند. می توان گفت که در پوتین ایمنی مناسب معدن کاران، سرپنجه‌ی کفش و ساختار ارگونومی آن بسیار حائز اهمیت است. بطور مسلم راه رفتن در سطوح خشن و ناهموار نسبت به سطوح هموار و صاف بیشتر پاها را خسته می کند و انرژی زیادی می خواهد. بنابراین کفش ایمنی مناسب معدن کاران باید هم مستحکم و با دوام و هم راحت باشد تا پاها حین کار خسته و فرسوده نشوند. 

کفش ایمنی ساق بلند، مقاوم و ارگونومیک کفش ایده آل معدن کاران

معدن کاران و تمام افراد شاغل در معادن باید نسبت به کفش ایمنی مورد استفاده خود دقیق و حساس باشند چرا که ایمنی پاها در حین کار باید تأمین گردد و این موضوع در این شغل بسیار اهمیت دارد. معدن کاری حرفه ای است که حرکت در آن زیاد است و این موضوع اهمیت کفش ایمنی مورد استفاده را دوچندان می کند. به عبارت دیگر پوتین ایمنی مورد استفاده کارگران معادن باید دارای رویه و زیره بسیار مقاوم و محکم، ساختار ارگونومیک و بسیار راحت و دوام بالایی داشته باشد.

کفش ایمنی ساق بلند مناسب معدن کاران

شرکت ایمن گستر جسور تولید کننده انواع کفش ایمنی و پوتین ایمنی برای مشاغل مختلف از جمله معدن کاری و حفاری، محصولات خود را همگام با فناوری های روز دنیا در حیطه تولید انواع کفش های ایمنی و کاربردی به مشتریان خود عرضه نموده و تلاش می کند در راه اعتلای اقتصاد و صنعت کشور با ارائه تجهیزات نوین ایمنی از جمله انواع کفش و پوتین ایمنی با کیفیت گامی استوار بردارد و برای نیل به این هدف بیش از پیش می کوشد.

jasoorshoes-logo-tab