jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی و بهداشت کار

یکی از موضوعات مهم در کسب و کارها و موفقیت آنها، بهداشت کار و تأمین سلامت کارکنان است. بطور کلی بهداشت کار همان شناسایی، کنترل و ارزیابی فاکتورهای مضر موجود در محیط های کاری همراه با انجام مراقبت های بهداشتی لازم برای تأمین سلامتی و ایمنی پرسنل و نیروی انسانی می باشد. یکی از مهم ترین کارها برای رسیدن به این هدف، تأمین تجهیزات ایمنی با کیفیت و مناسب برای کارکنان می باشد که از جمله آنها می توان به کفش ایمنی و پوتین ایمنی اشاره کرد. تمامی مشاغل بخصوص مشاغل پرخطر باید از بهداشت کار مناسب برخوردار باشند تا خطری متوجه نیروی انسانی نباشد. کفش ایمنی یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی است که برای تأمین بهداشت کار و سلامت کارکنان بسیار مهم و حیاتی است. در تمام فعالیت ها بخصوص کسب و کارهای پرخطر امکان بروز انواع خطرات از جمله سقوط اجسام سنگین، پرتاب اشیاء تیز و برنده و سنگین، ریزش مواد مذاب و یا مایعات خطرناک، سطوح ناهموار و خشن، مواد قابل اشتعال، محیط های بسیار گرم و یا بسیار سرد و … وجود دارد و از این رو باید با انتخاب یک کفش ایمنی محکم و استاندارد و مطابق با شرایط محیط کار از پاها محافظت کرد.

یک کفش ایمنی با کیفیت باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد و با توجه به شرایط محیط کاری و پیش بینی خطرات موجود و مختص به آن کسب و کار انتخاب شود. کفش و پوتین ایمنی باید دارای سرپنجه فولادی برای محافظت از انگشتان پاها، رویه چرمی و مقاوم و کف مستحکم باشد و از تمام قسمت های پاها در برابر خطرات محافظت نماید.

کفش ایمنی و بهداشت کار

کفش ایمنی یک فاکتور مهم برای تأمین بهداشت کار

بهداشت و سلامت کار رابطه مستقیمی با بهبود شرایط اقتصادی و توسعه کسب و کار دارد چرا که هر چه قدر افراد از ایمنی، سلامت، بهداشت و راحتی بیشتری در محیط کار برخوردار باشند به همان اندازه با علاقه و پشتکار بیشتری به فعالیت می پردازند و بنابراین راندمان کار بالاتر رفته و کیفیت آن نیز ارتقا می یابد. همین امر نشان می دهد که تهیه تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی تا چه اندازه در موفقیت کسب و کارها نقش دارد. برای بوجود آمدن بهداشت کار و تأمین سلامت افراد لازم است که مهندسین بهداشت حرفه ای با دقت هر چه تمام تر خطرات احتمالی را با توجه به شرایط و نوع کار، پیش بینی کنند و تصمیمات دقیقی را در این جهت اتخاذ نمایند.

برای مثال برای مشاغل ساختمانی و نیز کارها و فعالیت هایی که در آنها خطر سقوط و یا پرتاب شدن اجسام سنگین بسیار زیاد است هم از کلاه ایمنی و لباس کار مناسب و هم از کفش ایمنی محکم و استاندارد با سرپنجه فولادی و مقاومت بالا استفاده نمود. هدف از توجه به اصل بهداشت کار، محقق ساختن شعار اول ایمنی بعد کار است.

کفش ایمنی یک فاکتور مهم برای تأمین بهداشت کار

اصلی ترین علل ضعف، خستگی و ناتوانی در پاها

خستگی و احساس ضعف در پاها یکی از شایع ترین مشکلاتی است که افراد شاغل در طی دوره کاری خود با آن مواجه می شوند. عوامل بسیاری در بروز این عارضه دخیل هستند که از جمله آنها می توان به کار بیش از حد و فشار به کمر و پاها، سیاتیک، مصرف داروها، علل عصبی و عضلانی و … اشاره نمود. برای جلوگیری از بروز یک چنین مشکلاتی در طول زمان برای کارکنان و نیروی انسانی لازم است که کیفیت و راحتی کفش ایمنی هم کاملاً در نظر گرفته شود. پاها بعنوان قلب دوم انسان تلقی می شوند و سلامت آنها تضمین کننده سلامت کلی فرد است.

کتاب تاریخ طبیعی Pliny و Elder در سال 2000 برای نخستین بار بصورت جامع به اهمیت بهبود ایمنی انسان در تمام شرایط بخصوص زمان کار پرداخته است. اصول ایمنی و تمامی دستورالعمل های موجود در اساسنامه بهداشت کار نیز در واقع همین هدف را دنبال می کند. تضمین ایمنی افراد و حفظ سلامت آنها اصل اساسی آن است.

شرکت ایمن گستر جسور، تولید کننده انواع کفش ایمنی و پوتین ایمنی، با عمل به مفاد این اساسنامه و سرلوحه قرار دادن مقررات حفاظت از بهداشت کار، انواع کفش ایمنی ساق کوتاه و کفش ایمنی ساق بلند را با کیفیت بالا و از مواد اولیه درجه یک، همگام با استانداردهای روز دنیا تولید می کند و آن را در اختیار مشتریان گرانقدر قرار می دهد. امید است که این فرآیند، گامی موثر در جهت حفظ سلامت و ایمنی نیروی انسانی کشور در تمامی صنایع و کسب و کارها بردارد.

اصلی ترین علل ضعف، خستگی و ناتوانی در پاها
jasoorshoes-logo-tab

شرکت ایمن گستر جسور با سال ها تجربه و تخصص و همسو با تکنولوژی های روز دنیا به تولید انواع کفش ایمنی و پوتین ایمنی با کیفیت بالا مشغول است و برای تمامی مشاغل، کفش ایمنی مناسب و کاربردی را با دوام فوق العاده تولید می کند و امید دارد تا با تولید محصولاتی نمونه و شایسته مشتریان خود، گامی محکم در جهت تأمین سلامت کارکنان در اصناف و صنایع مختلف بردارد و به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کند. این شرکت اصل کیفیت و اعتماد را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از پیش برای رسیدن به هدف خود می کوشد.