jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش تبریز یک نمونه شاخص و موفق برای رقابت در عرصه بین المللی

کفش تبریز از جمله محصولاتی است که بسیار شناخته شده است و در سطح کشور و حتی بازار بین المللی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل اصلی رونق صنایع کفش در این منطقه وجود چرم تبریز است که بعنوان یکی از مرغوب ترین و درجه یک ترین چرم های موجود در دنیا شناخته می شود. همچنین تولید کفش در خطه آذریایجان و شهر تبریز قدمتی دیرینه دارد و پیشینه طولانی و تجربه ناب تولیدکنندگان کفش در این دیار بر هیچ کس پوشیده نیست. کفش تبریز کیفیت و کارایی خود را مدیون چرم مرغوب و دستان چیره دست دست اندر کاران تولید و پرداخت کفش است. اما عوامل زیادی در رونق و توسعه هر چه بیشتر صنایع کفش تبریز نقش دارند که از جمله آنها می توان به ویژگی های بومی و میراث تاریخی و فرهنگی صنایع کفش و چرم تبریز، رسیدن به برند و هویت بومی ملموس و جذاب برای هر مخاطب ایرانی، بروز رسانی فناوری ها و تجهیزات تولیدی مورد استفاده و همچنین بکارگیری انواع طراحی دارای خلاقیت و استفاده تدریجی از نوآوری ها اشاره کرد.

شروع فعالیت رسمی تولید کفش در تبریز، بین سال های 1307 تا 1310 می باشد. با توجه به اینکه وسیع ترین بازار خاورمیانه در تبریز قرار دارد در دوران قاجار بتدریج تولید کفش های دست دوز در تبریز توسعه می یابد و سپس رفته رفته کارخانجات چرم و تولید کفش در این ناحیه شکل می گیرند. وجود مراکز تولیدی سنتی و همچنین صنعتی تولید کفش در خطه آذربایجان و بویژه شهر تبریز موجب شده که آوازه آن هر روز بیش از بیش به گوش مردم برسد. تا جایی که هم اکنون در حدود 60% از کفش چرمی کشور در تبریز تولید می شود.

قدمت کفش تبریز

مهم ترین ویژگی های کفش تبریز

پاها بعنوان قلب دوم انسان قلمداد می شوند و مراقبت و تأمین راحتی آنها موجب حفظ سلامت و بهداشت می گردد. از این رو لازم است که در انتخاب کفش نهایت دقت صورت گیرد و یک کفش با کیفیت و راحت و در عین حال زیبا را انتخاب کرد و کفش تبریز یک انتخاب شایسته است! این محصول دارای ویژگی های منحصر بفردی است که موجب شده همواره در ردیف پرفروش ترین ها و محبوب ترین ها قرار گیرد. چرم طبیعی تبریز بدلیل مقاومت بالا و کیفیت فوق العاده برای تولید انواع مختلف کفش از جمله کفش های مجلسی مردانه و زنانه، انواع کفش ایمنی، کفش های طبی و … مناسب و ایده آل است. چرم تبریز داری منافذ تنفسی و بسیار طبیعی است و از طرفی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد و بنابراین کفش هایی که با استفاده از آن تولید می شوند بسیار راحت و با دوام هستند.

مهم ترین ویژگی های کفش تبریز

موارد بسیار مهم برای انتخاب یک کفش مناسب و با دوام

مهم ترین فاکتور برای انتخاب یک کفش مناسب، راحت بودن و با دوام بودن آن است. یک کفش ایده آل باید دارای قوس مناسب با کف پا باشد تا فشار وارده از وزن را بر روی یک نقطه متمرکز نکند و پا در آن احساس فشار و ناراحتی نکند. یک کفش مناسب باید سبک و راحت و در عین حال با دوام و با کیفیت باشد. این ها همان ویژگی هایی هستند که در چرم تبریز و در نهایت در کفش تبریز می توان یافت. یک کفش مناسب از انعطاف پذیری و نرمی مناسبی برخوردار است و پا باید به هنگام پوشیدن آن کاملاً احساس راحتی کند.

کفش تبریز را می توان نمونه بارز کفشی با کیفیت، راحت و با دوام نامید. این محصول توانسته نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازارهای بین المللی نیز به جایگاه قابل توجهی دست یابد. شرکت ایمن گستر جسور یکی از کمپانی های بنام تولید انواع کفش های پرسنلی و ایمنی می باشد که توانسته بواسطه سال ها تجربه و تخصص در این زمینه به کسب افتخارات متعدد و تولید محصولات با کیفیت و فوق العاده دست یابد و یکی از پیشگامان تولید کفش تبریز با نهایت کیفیت و اصالت باشد.