jasoorshoes-logo

09148367494

04136300057

ورود

ورود

کفش ایمنی تبریز

کفش ایمنی تبریز را می توان انقلابی در صنعت تولید انواع کفش ایمنی در ایران قلمداد کرد! با توجه به اینکه کلانشهر تبریز دارای بهترین و مرغوب ترین نوع چرم طبیعی است، صنایع تولید کفش ایمنی بواسطه استفاده از آن و نیز دانش بالای خود در حیطه تولید تجهیزات ایمنی بویژه کفش های ایمنی توانسته اند بازار را به دست گیرند و محصولات خود را با کیفیت هر چه تمام تر عرضه کنند. کیفیت، دوام و مقاومت جزو فاکتورهای مهم و اصلی تولید کفش ایمنی در تبریز است. با توجه به رشد فزاینده صنایع و مشاغل در استان آذربایجان شرقی و بویژه کلانشهر تبریز، لزوم تولید و عرضه تجهیزات ایمنی از جمله انواع کفش ایمنی مرغوب و استاندارد بیش از پیش محسوس و حائز اهمیت است. از این رو، تولید این محصولات رشد چشمگیری داشته و نکته مهم آنست که این رشد محسوس با رعایت موارد کیفی و نیز استانداردهای لازم همراه بوده است.

کفش ایمنی تبریز نه تنها در اکثریت اصناف، واحدهای تولیدی، کارخانجات و … در سراسر کشور برای تأمین امنیت نیروی انسانی بسیار مورد توجه واقع شده و مورد استفاده قرار می گیرد بلکه در عرصه های بین المللی نیز حرفی برای گفتن دارد و بلحاظ کیفیت با تولیدات خارجی برابری می کند. کفش ایمنی تبریز دارای تنوع بسیار بالایی است و بصورت تخصصی برای مشاغل گوناگون طراحی و تولید شده است. مواد اولیه بکار برده شده در ساخت کفش ایمنی تبریز کاملاً مرغوب و درجه یک بوده و استفاده از چرم طبیعی و شاخص تبریز نیز گواهی بر این ادعا است. انواع کفش ایمنی تبریز در انواع ساق بلند ( پوتین ایمنی ) و ساق کوتاه موجود است و افراد می توانند بسته به شرایط و نوع کار خود کفش ایمنی مورد نظر خود را انتخاب کنند. در واقع، در ساخت و تولید انواع کفش ایمنی تبریز تمام فاکتورهای عمومی و تخصصی مراقبت، ایمنی، بهداشت و راحتی لحاظ شده اند.

پوتین ایمنی تبریز
کفش ایمنی تبریز

ویژگی های کفش ایمنی تبریز :

کفش ایمنی تبریز نیز همانند دیگر تولیدات در کلانشهرهای ایران و همسو با تکنولوژی روز دنیا در این زمینه دارای فاکتورهای مهمی مانند مقاومت و استحکام، دوام بالا با توجه به شغل تعریف شده و ایمنی بالا در برابر خطرات احتمالی محیط کاری مورد نظر، کیفیت مطلوب و عمر مفید قابل قبول، راحتی کامل با توجه به استفاده طولانی مدت از آن و همچنین طراحی ظاهری زیبا و شکیل می باشد. کفش ایمنی رابطه مستقیمی با سلامت جسمی و روانی کاربران دارد. بنابراین لازم است تمام فاکتورهای مهم در تأمین ایمنی کامل و همچنین در نظر گرفتن روحیات کاربران و راحتی آنها در تولید کفش ایمنی لحاظ گردد.

بعبارت دیگر کفش ایمنی باید بصورتی کامل و دقیق از پاها محافظت کرده و ایمنی فرد را در حین کار تأمین نماید. زیره کفش ایمنی باید بسیار محکم و مقاوم باشد و از پاها در مقابل لغزش، سایش، مواد خطرناک، حرارت و … مراقبت نمایند. رویه کفش ایمنی باید از فرو رفتن اشیاء تیز و برنده و خطرناک به داخل کفش ها جلوگیری نموده و با فراهم نمودن امکان جریان هوا به داخل کفش، علاوه بر مقاوم بودن، بهداشت و راحتی فرد را نیز تأمین نماید. همچنین سرپنجه فولادی و یا کامپوزیتی کفش ایمنی از خرد شدن و له شدن انگشتان پاها در برابر سقوط و یا پرتاب اشیاء سنگین بر بروی پاها جلوگیری می کند. کفش ایمنی با کیفیت و استاندارد بصورت تخصصی از پاها در برابر برق گرفتگی و انفجار ناشی از الکتریسیته ساکن، دماهای بالا و سوختگی، دماهای پایین و یخ زدگی و … بخوبی محافظت می کند.

انواع کفش ایمنی تبریز :

کفش ایمنی و یا همان پوتین ایمنی تبریز بطور عمده به دو دسته کفش ایمنی ساق بلند تبریز و کفش ایمنی ساق کوتاه تبریز تقسیم می شوند. هرکدام از انواع کفش ایمنی در تبریز با توجه به صنایع و مشاغل مورد نظر و شرایط موجود در محیط های کاری تولید می شوند و هر کدام از ویژگی ها و خصوصیات منحصر بفردی برخوردار هستند. در ادامه بطور مختصر به شرح انواع کفش ایمنی تبریز خواهیم پرداخت.

کفش ایمنی ساق بلند تبریز :

انواع کفش ایمنی ساق بلند و یا پوتین ایمنی ساق بلند تبریز، از دسته بندی کفش های ایمنی ساق دار هستند که در مشاغل و صنایع مختلف جهت ایمنی نیروی انسانی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع کفش ایمنی تبریز با سرپنجه کامپوزیت و یا سرپنجه فولادی تولید می شوند که هر دو نوع این سرپنجه ها بسیار با کیفیت و کاربردی می باشند. زیره این مدل از کفش های ایمنی هم معمولا در دو نوع زیره پی یو و دو دانسیته است که هر دو نوع بسیار مستحکم بوده و با توجه به نوع سفارش، زیره مناسب انتخاب می گردد.

کفش ایمنی ساق بلند برای مواردی بکار می رود که در محیط کاری مورد نظر و در حین کار، مچ و ساق پای فرد در خطر آسیب دیدگی قرار داشته باشد. بعبارت دیگر، ساق کفش ایمنی ساق بلند در جهت محافظت از ساق و مچ پاها در حین کار در برابر خطرات مختلف طراحی شده است.

کفش ایمنی ساق کوتاه تبریز :

انواع مختلف کفش ایمنی ساق کوتاه و یا پوتین ایمنی ساق کوتاه تبریز، جزو دسته بندی کفش های ایمنی ساق کوتاه هستند و در صنایع و مشاغل گوناگون برای ایمنی نیروی انسانی بکار گرفته می شوند. انواع مختلف کفش ایمنی تبریز با استفاده از سرپنجه کامپوزیت و یا سرپنجه فولادی تولید می شوند که هر دو نوع این سرپنجه ها با کیفیت و کاربردی هستند. زیره این مدل از کفش های ایمنی هم بطور معمول در دو نوع زیره پی یو و دو دانسیته می باشد که بسیار مستحکم بوده و با توجه به نوع سفارش، زیره مناسب انتخاب می شوند.

برای آشنایی با انواع کفش های  ایمنی و توضیحات فنی کامل می توانید مقاله انواع کفش ایمنی را مطالعه فرمایید. و همچنین در زمینه تولید کفش ایمنی در تبریز می توانید مقاله تولید کفش ایمنی در تبریز و برای آشنایی با انواع زیره کفش  مقاله انواع زیره کفش را مطالعه نمایید.

همچنین محصولات کفش تبریز و شرکت ایمن گستر جسور را می توانید از لینک کفش ایمنی  مشاهده فرمایید.

چرم طبیعی تبریز، یکی از عوامل موفقیت کفش ایمنی تبریز :

چرم تبریز یکی از بهترین و مرغوب ترین چرم طبیعی در کشور است و برای صنایع تولید انواع کفش بویژه کفش ایمنی یک امتیاز محسوب می شود. استفاده از این چرم با کیفیت و اصیل، موجب افزایش چشمگیر کیفیت کفش ها خواهد شد. از این رو کفش ایمنی تبریز را می توان در ردیف بهترین ها قرار داد. چرم طبیعی تبریز دارای ویژگی هایی شامل دوام بالا، انعطاف پذیری فوق العاده، ماندگاری طولانی و زیبایی منحصر بفردی است که آن را از سایر همتایان خود متمایز می سازد. کفش ایمنی تبریز نیز بواسطه برخورداری از این ویژگی ها بدلیل استفاده از چرم تبریز در فرآیند تولید خود، توانسته به جایگاه فوق العاده ای در میان همتایان خود دست یابد.

کاربرد های کفش ایمنی تبریز :

بواسطه رشد قابل توجه صنایع و مشاغل در تبریز و افزایش تعداد کارخانجات و بخش های تولیدی، استفاده از تجهیزات ایمنی بویژه انواع کفش های ایمنی برای تجهیز کاربران و کارگران در راستای تأمین امنیت آنها نیز روز به روز در حال افزایش است. مشاغل و صنایعی که ایمنی در آنها حرف اول را می زند. پر استفاده ترین نوع کفش ایمنی، کفش مجهز به زرهی فولادی در جلو کفش است که از آسیب دیدن و قطع انگشتان پا در هنگام بروز خطرات و سوانح احتمالی نظیر افتادن اجسام سنگین، جلوگیری می کند. انواع مشاغل صنعتی، کشاورزی، عمرانی و راه و ساختمان، مشاغل خطرناک نظیر محیط های لغزنده و یا اسیدی و … نیازمند بکار بردن تجهیزات ایمنی کامل بخصوص کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت هستند. تولید کفش ایمنی تبریز با در نظر گرفتن شرایط کاری و خطرات احتمالی موجود در آن صورت می گیرد و می توان آن را جزو محصولاتی قلمداد کرد که ایمنی و راحتی کاربران را در مشاغل مختلف و شرایط کاری گوناگون تا مدت ها تضمین می کند.

در حقیقت، کفش ایمنی بعنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات ایمنی در انواع محیط های کاری با هدف حفاظت از آسیب دیدگی پاها و تأمین ایمنی افراد مورد استفاده می گیرد. کفش ایمنی تبریز در انواع مختلف و با توجه به نیازهای متنوع با کاربردهای گوناگون با کیفیت هر چه تمام تر تولید شده و در دسترس مشاغل مختلف قرار می گیرد. توجه به این نکته بسیار مهم است که کفش ایمنی مورد استفاده باید با توجه به شرایط محیط کاری و با در نظر گرفتن و پیش بینی خطرات احتمالی موجود در آن انتخاب شود تا ایمنی 100% را برای فرد بوجود آورد.

کاربرد کفش ایمنی تبریز در صنایع فلز و خودروسازی :

امروزه در کلانشهر تبریز، صنایع فلز و خودرو سازی رشد قابل ملاحظه ای داشته است و صنایع تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز به قطب صنعتی شمال غرب کشور در این حیطه تبدیل شده اند. کاربران و کارگران بسیاری در مجموعه این صنایع در حال فعالیت هستند و از این رو تأمین امنیت کار این گروه از نیروهای انسانی بسیار حائز اهمیت است. یکی از اصلی ترین تجهیزات ایمنی، انواع کفش ایمنی می باشند که استفاده از آنها می تواند تا حد زیادی به ایمن سازی محیط کار و نیروهای انسانی کمک کند.

کاربرد کفش ایمنی تبریز در راه و ساختمان و معدن :

راه و ساختمان سازی و همچنین صنایع و معادن در تبریز نیز به سرعت در حال رشد و توسعه است. تجهیز نیروی انسانی به وسایل ایمنی مانند کفش ایمنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به خطر سقوط اجسام سنگین در این دسته از مشاغل وجود دارد استفاده از کلاه و کفش ایمنی حرف اول را می زند. پوتین ایمنی تبریز بواسطه کیفیت بالا و مقاومت فوق العاده خود، یک انتخاب مطمئن برای تأمین ایمنی کارگران و کاربران در این حوزه بطور کامل است.

کاربرد کفش ایمنی تبریز در سایر حوزه ها :

کفش ایمنی تبریز بعنوان یکی از بهترین نمونه های تولید شده در این عرصه، در دیگر صنایع و نیز دیگر موقعیت های نیازمند ایمن سازی هم موفق عمل نموده است. صنایع مرتبط با برق و انرژی، نفت و گاز، دارویی و بهداشت، کشاورزی و نیز ورزش کوهنوردی از جمله مواردی هستند که نیاز به تجهیزات کامل ایمنی از جمله پوتین ایمنی استاندارد و با کیفیت دارند. پوتین ایمنی تبریز با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا و تجربه و مهارت متخصصان این عرصه تولید شده و از استانداردهای معتبر در سطح جهانی برخوردار است. کفش ایمنی تبریز را می توان جزو تولیدات مهم و قابل توسعه کلانشهر تبریز نام برد چرا که قابلیت توسعه نه تنها در کشور بلکه در سطح بین المللی را داراست. کیفیت بسیار بالای کفش ایمنی تبریز بواسطه استفاده از مواد اولیه درجه یک مانند چرم طبیعی تبریز میسر شده است و هدف از تولید آن، سلامت و نشاط نیروی انسانی و در نهایت شکوفایی و توسعه اقتصاد در کشور است.

کاربرد کفش ایمنی تبریز در کوهنوردی و سایر ورزش ها

نه تنها در محیط های کاری و مشاغل گوناگون بلکه در محیط های ورزشی و در هنگام انوام ورزش در محیط های مختلف، چالش ها و خطراتی وجود دارد که فرد ورزشکار را تهدید می کند. بنابراین استفاده از تجهیزات ایمنی کامل از جمله کفش ایمنی در هنگام ورزش بسیار اهمیت دارد. بعنوان مثال در ورزش کوهنوری و صخره نوردی و کلیه رشته هایی از این دست که عبور از مکان های خطرناک و صعب العبور اصلی ترین رویکرد در آنهاست لزوم استفاده از کفش ایمنی و مقاوم و استاندارد بیش از پیش محسوس است. کفش ایمنی مناسب کوهنوری باید دارای زیره و رویه بسیار مقاوم و مستحکم باشد تا در هنگام عبور از سطوح خشن و ناهموار، اجسام تیز و خطرناک به داخل کفش فرو نروند و به پاها آسیب نرسانند. همچنین این کفش ایمنی باید بسیار منعطف و راحت باشد تا کمترین فشار به پاها تحمیل شده و پاها دچار خستگی و آسیب نشوند. کفش ایمنی تبریز مخصوص انواع ورزش ها بخصوص رشته های مرتبط با کوهنوردی و صخره نوردی با کیفیت و مقاومتی فوق العاده تولید و به بازار ارائه شده است.